Lynkataanko teidänkin työpaikalla rokottamattomia?
Meidän toimistolla kaikki kahvipöytäkeskutelu on rokottamattomien haukkumista. Mukaan sekoitetaan brexit, trump ja muu huuhaa. On siis fiksut rokotetut ja rokottamattomat joista kaikki paha johtuu. On ahdistava ilmapiiri nykyään. Miten ihmiset jaksaa tuijottaa muiden elämää noin paljon?
Kommentit (34)
Jos ihminen on niin tyhmä, että ei ota jo hyväksi testattua rokotetta suojelemaan itseään ja lähimmäisiään, niin ihan turha itkeä sitä täällä.
Ota se rokote ja toimi kuin aikuinen äläkä itke täällä kuin hemmoteltu lapsi
Minä nostan esille sen, miten rokotetutkin sairastuvat ja väitän, että se on rokottamattomien vika. Ihmeen moni on samaa mieltä, vaikka kukaan ei tunne rokottamattomia ja silti meillä on nyt 30% sairaana.
Pomot eivät saa kysellä rokotuksista. Siksi tämä on siirretty alaisile jotka tietoa kaivavat esiin. Käytännössä kaikki pakotetaan piikille. Itsekin myönnyin lopulta kun ei sitä painetta kestänyt.
Pieni työpaikka ja kaikki ottaneet rokotteen, kuten järkevät ihmiset tekevät, joten ei ole tarvinnut asiasta keskustella.
Jo joku ei hoida omaa osuuttaan, niin sitten on turha ihmetellä miksi muut ovat vihaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut kummatkin rokotteet. Pakkohan se on ottaa kun rokottamattomiin kohdistuva henkinen väkivalta on niin rajua. -ap
Laittaisin kaikki infotelevioihin heidän kuvansa, niin muutkin, työntekijät ja asiakkaat, osaisi vältellä.
Kyllä. Osa ihmisistä hyvinkin raivokkaasti. Kiva istua siinä rokottamattomana ja toivoa, että raivoaja ei käy kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Pieni työpaikka ja kaikki ottaneet rokotteen, kuten järkevät ihmiset tekevät, joten ei ole tarvinnut asiasta keskustella.
Kai te kuitenkin haukutte rokottamattomia? Niin meillä ainakin tehdään vaikka kaikki ovat ottaneet rokotteet. Osa toki pakotettuna.
Vierailija kirjoitti:
Minä nostan esille sen, miten rokotetutkin sairastuvat ja väitän, että se on rokottamattomien vika. Ihmeen moni on samaa mieltä, vaikka kukaan ei tunne rokottamattomia ja silti meillä on nyt 30% sairaana.
Nosta esille se että rokotetut tartuttavat paljon vähemmän ja eivät kuormita sairaaloita, eikä sitä että jotkut rokototetut silti tartuttavat. Rokote parantaa asiaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Osa ihmisistä hyvinkin raivokkaasti. Kiva istua siinä rokottamattomana ja toivoa, että raivoaja ei käy kimppuun.
Tyhmistä valinnoista on seuraamuksia..
Vierailija kirjoitti:
Mistä voit olla varma? Mä ainakin valehtelin sujuvasti ottaneeni rokotukset, en vaan kertonut mistä rokotuksista on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosta esille se että rokotetut tartuttavat paljon vähemmän ja eivät kuormita sairaaloita, eikä sitä että jotkut rokototetut silti tartuttavat. Rokote parantaa asiaa paljon.
Terveet ihmiset ei tartuta.
Ei lynkata. Rokotetut viisveisaa kellä on rokotus, kellä ei. Pari hysteeristä rokottamatonta on sen sijaan ottanut elämäntehtäväkseen valistaa muita näkemyksillään.
Ei meillä ole rokotteet tulleet kertaakaan puheeksi. En tiedä miksi, omalta osaltani siksi että oletan kaikkien olevan rokotettuja mutta jos joku ei olisikaan, paheksunnastani huolimatta omaan vielä käytöstavat.
Onen esimiesasemassa (osastopäällikkö) ja meillä olen järjestänyt sellaista käytäntö että työntekijät saa käyttää tunnin per viikko korona liittyviin „opiskeluun“ ja kerran kk meillä yhteinen palsu missä keskustellaan ja esitetään asioita.
Meillä hyvin rento meininki ja rokottamattomat enempiä kuin rokotettuja. Rokotettu meillä oikeastaan vain muutama riskiryhmäläinen.
En kysy työntekijoiltä rokotestatuksen, mutta avoimesti kyllä keskustelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut kummatkin rokotteet. Pakkohan se on ottaa kun rokottamattomiin kohdistuva henkinen väkivalta on niin rajua. -ap
"Henkinen väkivalta on niin rajua" HAH!! Tämä palsta on henkisesti niin väkivaltainen ettei Suomessa ole toista. Jos täällä pystyy olemaan, niin mikään henkinen väkivalta mitä rokottamattomat kohtaa ei ole kovin rajua.
"Minä olen tehnyt kovasti itsenäistä tutkimusta. Olen lukenut monta meemiä Facessa, kävin jopa Vauvalla lukemassa pari kirjoitusta. Näiden perusteella totesin tietäväni asiasta enemmän, kuin rokotteita ammattiuransa tutkineet henkilöt ja jätin rokotteet ottamatta ja nyt ystävät nauraa minulle. Mitä teen? Itkettää. Minä kun olen aina ollut niin ystävällinen kaikille. Sanon kovaa ja suoraan, mutta niin pitääkin. Jos ei kestä kritiikkiä niin pitää muuttaa tynnyriin. Minussa ei kuitenkaan ole aihetta kritiikkiin!!!"
Vierailija kirjoitti:
Lynkataan!
3 jo roikkuu pihakoivun oksassa!
Tämä.
Lynkkaus = laiton teloitus, tavallisesti raivostuneen väkijoukon suorittama.
Joo, pihalla on hirttopuu.
Sinne vain jonoon.