KUTISEVA PÄÄNAHKA
MIKÄ AVUKSI?? Tuun hulluksi kohta tän päänahan kanssa, joka kutisee ja hilseilee. Monia apteekin tuotteita olen kokeillut tuloksetta. Öljyhoitoa. Ruokasoodaa. Xz silikonittomia shampoita. Iherbin palashampoota.
Kommentit (27)
Ongelmapäänahan hoitoaineet+shampoot käyttöön. Itse käytän MC Professional Biosystem 1 shampoota ja saman sarjan Cure hoitoainetta (jota siis reilusti myös päänahkaan, ei vaan latvoihin kuten usein kuulee hoitoainetta käytettävän). Näistä olen saanut parhaan avun.
Pahimmassa kutinavaiheessa sain avun apteekista ilman reseptiä saatavalla hydrocortison liuoksella, joka tehosi tosi nopsaan. Käytin kuurina. Yllä mainitut shampoo+hoitsikka jatkuvassa käytössä.
Jos ei näistä ole apua, kannattaa kääntyä lääkärin puoleen niin saa vähän voimakkaampia aineita.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:40"]System 4 Climbazole shampoo, hoitoaine sekä hiuspohjaan jätettävä liuos. Toimii oikeasti.
[/quote]
Tätä itsekin olin tulossa ehdottamaan, todellakin toimii. Pelkkä shampoo auttaa itsellä.
Oliiviöljyshampoo sai mun kutisevan päänahan kuntoon.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:40"]System 4 Climbazole shampoo, hoitoaine sekä hiuspohjaan jätettävä liuos. Toimii oikeasti. [/quote] Tätä itsekin olin tulossa ehdottamaan, todellakin toimii. Pelkkä shampoo auttaa itsellä.
[/quote]
Mullakin auttoi tuon sarjan tuotteet. Lisäksi ostin arkishampooksi Erisanin shampoota kun olen niin nuuka ja nuo ovat aika arvokkaita. Aluksi oli outoa pestä tuoksuttomalla mutta siihen tottuu. Tosin itsestä tuntuu että Erisan ei pitänyt kauan puhtaana. Pikkuhiljaa olen käyttänyt taas muitakin tuotteita eikä kutina ole ainakaan vielä palannut. Se oli kyllä ihan hirveetä.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:27"]
Aja saatana kaljuksi niin saa päänähka kunnolla ilmaa. Niin itse tein. -3-
[/quote]
Miten saatanan kaljuksi ajaminen ap:n päänahan kutiamiseen ja ilman saamiseen liittyy?
System 4 Climbazole shampoo, hoitoaine sekä hiuspohjaan jätettävä liuos. Toimii oikeasti.