Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdatko mun kanssa elämiä?

Vierailija
22.04.2015 |

Iso omakotitalo ja tontti pellonreunasta Uudeltamaalta. Mies joka on kiltti ja hemmottelee, mutta harvoin saa kotona mitään aikaiseksi. Toimisit kotiäitinä uhmaikäiselle kiukuttelevalle 2 -vuotiaalle sekä ottaisit koulusta vastaan tokaluokkalaisen näsäviisaan koululaisen. Siivoilisit päivät muiden jälkiä, mm. koiranpennun kusia ja kakkoja pitkin lattioita. Talous luonnollisesti tiukalla, että shoppailemassa ja kahveilla ei paljoa pääse käymään. Reissujakaan ei ole tiedossa.

Vaihtaisitko, vaikka viikoksi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:23"]Äh. Mä vaihdan vaan jonkun kanssa, jolla hyvä taloustilanne... Pääsis omaa köyhyyttä hetkeksi pakoon. 2v uhmis löytyy täältäkin, mies joka tekee hirveesti töitä ja on niiden takia paljon pois kotoa, mutta ei tienaa oikein mitään (muusikko), kaksi kilttiä, mutta saamatonta teiniä ja stressaantuneen ahdistunut minä, joka yrittää epäonnistunnena yksityisyrittäjänä ja sivutöillä pitää tätä perhettä hengissä. Asutaan kuitenkin kivasti kaupungissa ja tykkään miehestäni aika tosi paljon. [/quote] Valitettavasti tämä ei siihen talouspuoleen kyllä auta yhtään. :( Jos maksan välirahaa sun teineistä mun naperoihin? :) Ap

[/quote]

No sit tekis mieli vaihtaa vaikka just viikoksi. Ottaisin loman kannalta. Huomasithan, että täällä olis siis myös 2v uhmis. Ei asuta suomessa, keskieuroopassa keskikokoisessa kaupungissa puiston laidalla. Taitaa matkat tulla liian kalliiksi...

Vierailija
22/22 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:23"]Äh. Mä vaihdan vaan jonkun kanssa, jolla hyvä taloustilanne... Pääsis omaa köyhyyttä hetkeksi pakoon. 2v uhmis löytyy täältäkin, mies joka tekee hirveesti töitä ja on niiden takia paljon pois kotoa, mutta ei tienaa oikein mitään (muusikko), kaksi kilttiä, mutta saamatonta teiniä ja stressaantuneen ahdistunut minä, joka yrittää epäonnistunnena yksityisyrittäjänä ja sivutöillä pitää tätä perhettä hengissä. Asutaan kuitenkin kivasti kaupungissa ja tykkään miehestäni aika tosi paljon. [/quote] Valitettavasti tämä ei siihen talouspuoleen kyllä auta yhtään. :( Jos maksan välirahaa sun teineistä mun naperoihin? :) Ap

[/quote]

No sit tekis mieli vaihtaa vaikka just viikoksi. Ottaisin loman kannalta. Huomasithan, että täällä olis siis myös 2v uhmis. Ei asuta suomessa, keskieuroopassa keskikokoisessa kaupungissa puiston laidalla. Taitaa matkat tulla liian kalliiksi...
[/quote]

No mutta sitten hei varmasti vaihdetaan! Ei siinä yksi uhmaikäinen paina jos pääsisi johonkin reissuun! :D Eihän se yhden hengen menopaluu niin kallis ole kun ei tarvitsisi koko perhettä raahata mukana. ;)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi