Onko nyt liikkeellä kurkkukipa ja kuumetta?
Kommentit (19)
On, meillä viidestä kolme kärsi tämän.
Meillä ainakin on. Poika ollut lauantaista lähtien kuumeessa (ja nuhassa). Kurkku on kuulemma tosi kipeä.
Olin juuri kipeä. Ensin kurkkukipu ja sitten lämpöä ja nuhaa ja yskää. Tänään vasta töihin.
Ai jaa! Kestikö kauan? Entäpä kuumeilu?
Jep! Meillä on. Kaikilla lapsilla oli ensin ja kun lapset parani, tuli tietysti äidille! Kuumetta 38,9 ja aivan tolkuton kurkkukipu..
Mä aina ihmettelen näitä aloituksia... Ensinnäkin ei puhuta mistäpäin aloittaja on. Toiseksi kysytään näin yleisistä flunssan oireista, kuin kurkkukipu ja kuume! Missä virustaudissa nyt näitä ei olisi! Ja mitä hyödyttää koko tieto muiden sairastelusta, jos itse jo sairastat? Paranemisia vaan kaikille.
Kyllä täällä Uudellamaalla ainakin on liikkeellä. :|
Meillä 4/5 lasta sairaana, kurkkukipua ja kuumetta ja muuta flunssan oiretta. Espoossa.
Joo. Mulla ollut sellaista kummallista että kunnon räkätautia ei ole tullut päälle, mutta jo kolmatta viikkoa lievää lämpöilyä, lievää kurkkukipua, pientä silmien punoitusta, lievää yleistä kipeyden tunnetta. Yhden työkaverin kanssa kun juttlein hänellä ollut sama mutta ollut jo 5 viikkoa. Tämä on ilmesiesti niitä flunssia, jotka menevät ohi vasta kesän tulleen.
Täällä Espoossa kanssa sairastetaan
No voi sitä ainakin anginan poissulkea ja muitakin jos tämänlaista flunssaa on yleisesti liikkeellä.
Espoossa koko perhe ja kaikki melkein kerhossa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:53"]
No voi sitä ainakin anginan poissulkea ja muitakin jos tämänlaista flunssaa on yleisesti liikkeellä.
[/quote]
No ei voi sulkea pois sillä perusteella, että netissä luet, että muillakin on kurkku kipeä! Ihan on otettava näyte, jotta angiinan voi sulkea pois!
Tampere ja kurkku tosi kipeä, pientä lämpöä.
Angiinan kyllä tunnistaa valkoisista pilkuista kurkussa ja korkeasta kuumeesta.
Mulla ainakin. Ei oo koskaan ollut näin kipee kurkku!