Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoon sosiaalitoimi loistaa taas

Vierailija
22.04.2015 |

Minulla on yhteishuoltajuus lapsen (6-v) isän kanssa. Lapsi tapaa isäänsä 2 x kk.

Isästä on tehty pari lastensuojeluilmoitusta. Yhden tein minä, kun isä oli räkäkännissä kun hain lasta (ja isä veti minua turpaan lapsen edessä samassa yhteydessä). LS tuli johtopäätökseen että minä ylireagoin ja isä on ihan hyvä isä.

Uudelleen lastensuojeluilmoituksen teki joku tuntematon, lapsen oloista isänsä luona. Isälle kun viina maistuu, pieksee uusinta naistaan ja lapsi kertoo isän hajottavan suutuspäissään tavaroita.

LS jutteli taas kanssani. Annettiin ymmärtää että isä on ihan hyvä isä, tämä LS ilmoitus on ylireagointia ja "koittaisit päästä erosta yli". Olin ihan että mitä v****a, enhän minä tuota viimeisintä LS ilmoitusta tehnyt.

Lapsi reagoi voimakkaasti sekä somaattisesti että psyykkisesti aina oltuaan isänsä luona. Nukkumisvaikeudet, vatsakivut jne. Kertoi itse tästä LS naiselle jonka kanssa keskusteli.

Kerran kävivät luonamme, jonka jälkeen ei ole kohta 2 kk kuulunut yhtään mitään. Siis ei yhtään mitään. Ei ilmoitusta selvityksestä, sen mahdollisesta päättämisestä, lopputulemasta, ei mitään.

Meidät hylättiin taas kerran.

Haen jälleen yksinhuoltajuutta, enkä tule sitä saamaan tälläkään kertaa. Sairaanhoitajan palkalla ei paljon lakimiehiä makseta, exä taas työttömänä saa maksuttoman oikeusavun ja taistelee mielellään oikeudessa kaikesta mahdollisesta.

Kiitos Espoon lastensuojelulle taas välittämisestä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:00"]

Puna-Vihreä kuolema tuhoaa suomen.

[/quote]

Näin on. Passivoivat ja yltäkylläiset sossutuet mahdollistavat jatkuvan ryyppäämiseen. Ihmisen ei koskaan tarvitse ottaa vastuuta itsestään.

Vierailija
22/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kurja tilanne ap! Tuntuu, että et saa oikeudenmukaista kohtelua ja varsinkaan lapsi sitä ei saa.

Ex on siis viinaan menevä. Nyt ryhdyt salaperäiseksi ihailijaksi. Alat toimittaa oven taakse pikku lahjoja. Kuten viinapullo tai pari juuri siinä aamupäivällä, kun pitäisi lapsi illalla viedä tapaamaan isäänsä. Tai edellisenä päivänä.

Tutki onko profiili nettitreffipalstoilla ja ala lirkutella. Sovi tapaamisia juuri, kun pitäisi viedä lapsi viikonlopun viettoon.

Kyllä sinä keksit. Viranomaisten kanta tuntuu olevan aika selkeä, joten asioiden hyväntahtoinen ohjailu paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:58"]

Minulla on yhteishuoltajuus lapsen (6-v) isän kanssa. Lapsi tapaa isäänsä 2 x kk.

Isästä on tehty pari lastensuojeluilmoitusta. Yhden tein minä, kun isä oli räkäkännissä kun hain lasta (ja isä veti minua turpaan lapsen edessä samassa yhteydessä). LS tuli johtopäätökseen että minä ylireagoin ja isä on ihan hyvä isä.

Uudelleen lastensuojeluilmoituksen teki joku tuntematon, lapsen oloista isänsä luona. Isälle kun viina maistuu, pieksee uusinta naistaan ja lapsi kertoo isän hajottavan suutuspäissään tavaroita.

LS jutteli taas kanssani. Annettiin ymmärtää että isä on ihan hyvä isä, tämä LS ilmoitus on ylireagointia ja "koittaisit päästä erosta yli". Olin ihan että mitä v****a, enhän minä tuota viimeisintä LS ilmoitusta tehnyt.

Lapsi reagoi voimakkaasti sekä somaattisesti että psyykkisesti aina oltuaan isänsä luona. Nukkumisvaikeudet, vatsakivut jne. Kertoi itse tästä LS naiselle jonka kanssa keskusteli.

Kerran kävivät luonamme, jonka jälkeen ei ole kohta 2 kk kuulunut yhtään mitään. Siis ei yhtään mitään. Ei ilmoitusta selvityksestä, sen mahdollisesta päättämisestä, lopputulemasta, ei mitään.

Meidät hylättiin taas kerran.

Haen jälleen yksinhuoltajuutta, enkä tule sitä saamaan tälläkään kertaa. Sairaanhoitajan palkalla ei paljon lakimiehiä makseta, exä taas työttömänä saa maksuttoman oikeusavun ja taistelee mielellään oikeudessa kaikesta mahdollisesta.

Kiitos Espoon lastensuojelulle taas välittämisestä.

[/quote]Olisi kiva kuulla myös isän mielipide asiasta.

Vierailija
24/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetät lapsesi kun jäät kiinni..

Vierailija
25/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai,ai kun sinua oikeudettomasti kohdellaan väärin, ja isä senkun rällästää, uuden tyttöystävänsä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän