Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoon sosiaalitoimi loistaa taas

Vierailija
22.04.2015 |

Minulla on yhteishuoltajuus lapsen (6-v) isän kanssa. Lapsi tapaa isäänsä 2 x kk.

Isästä on tehty pari lastensuojeluilmoitusta. Yhden tein minä, kun isä oli räkäkännissä kun hain lasta (ja isä veti minua turpaan lapsen edessä samassa yhteydessä). LS tuli johtopäätökseen että minä ylireagoin ja isä on ihan hyvä isä.

Uudelleen lastensuojeluilmoituksen teki joku tuntematon, lapsen oloista isänsä luona. Isälle kun viina maistuu, pieksee uusinta naistaan ja lapsi kertoo isän hajottavan suutuspäissään tavaroita.

LS jutteli taas kanssani. Annettiin ymmärtää että isä on ihan hyvä isä, tämä LS ilmoitus on ylireagointia ja "koittaisit päästä erosta yli". Olin ihan että mitä v****a, enhän minä tuota viimeisintä LS ilmoitusta tehnyt.

Lapsi reagoi voimakkaasti sekä somaattisesti että psyykkisesti aina oltuaan isänsä luona. Nukkumisvaikeudet, vatsakivut jne. Kertoi itse tästä LS naiselle jonka kanssa keskusteli.

Kerran kävivät luonamme, jonka jälkeen ei ole kohta 2 kk kuulunut yhtään mitään. Siis ei yhtään mitään. Ei ilmoitusta selvityksestä, sen mahdollisesta päättämisestä, lopputulemasta, ei mitään.

Meidät hylättiin taas kerran.

Haen jälleen yksinhuoltajuutta, enkä tule sitä saamaan tälläkään kertaa. Sairaanhoitajan palkalla ei paljon lakimiehiä makseta, exä taas työttömänä saa maksuttoman oikeusavun ja taistelee mielellään oikeudessa kaikesta mahdollisesta.

Kiitos Espoon lastensuojelulle taas välittämisestä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puna-Vihreä kuolema tuhoaa suomen.

Vierailija
2/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos hain yksinhuoltajuutta heti, vaikka sossuämmä yrittikin kääntää pääni...

Isälle ei siinä tilassa ollut väliä että haluan yksinhuoltajuuden, mutta tiedän että olisi myöhemmin käyttänyt yhteishuoltajuutta mua vastaan ihan vittuuksissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:17"]

Luojan kiitos hain yksinhuoltajuutta heti, vaikka sossuämmä yrittikin kääntää pääni...

Isälle ei siinä tilassa ollut väliä että haluan yksinhuoltajuuden, mutta tiedän että olisi myöhemmin käyttänyt yhteishuoltajuutta mua vastaan ihan vittuuksissaan.

[/quote]

Kuten exäni tekee. Joka helvetin asiasta kanssani eri mieltä, joka ikinen päivä muka lapseen liittyviä asioita hoidettava puhelimitse, ja kun en jaksa sitä paskarumbaa, laittaa lastenvalvojalle viestiä heti ettei kanssani voi hoitaa yhteishuoltajuudessa asioita. Ei kumminkaan halua huoltajuutta. Haluaa vaan kiusata, kiusata, kiusata. Lastenvalvoja ei enää edes reagoi exäni joka viikkoisiin haukkumiskirjeisiin joita minusta lähettää.

Mitähän tuolla exällä olisi tuomioita, ainakin 3 väkivallasta, pari rattia, ja silti jotenkin LS naiset ovat vakuuttuneita että vika on minussa. Vika, vaikka isä sekoilee.

Tilanne on niin NAURETTAVA etten edes itse uskoisi ellen joutuisi elämään tätä helvettiä.

AP

Vierailija
4/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida espoo olla sellanen paradis kuin annetaan ymmärtää. kauniaiset kans kaikkea muuta kuin hieno paikka elää.

Vierailija
5/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki selkeät todisteet (kuvia, ulkopuolisten lausuntoja) ja lopeta tapaamiset toistaiseksi. Ennen kuin mitään vielä kauheampaa tapahtuu.

Vierailija
6/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus Porvoolainen teksti. Ei kukaan lapsistaan välittävä äiti pyörisi mieluummin vauvapalstalla kuin viettäisi aikaa lastensa kanssa tai tekisi muuta hyödyllistä perheen eteen. Jos muilla on vastaavia tilanteita niin ihan on oikeitakin paikkoja missä se valitus voi johonkin kantaa. Itse ainakin valitan suoraan ylemmille tahoille. Tämä palsta näyttää olevan vaan trollaamiseen ja "jytkyilyyn".

Vierailija
7/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:17"]

[/quote]

Kuten exäni tekee. Joka helvetin asiasta kanssani eri mieltä, joka ikinen päivä muka lapseen liittyviä asioita hoidettava puhelimitse, ja kun en jaksa sitä paskarumbaa, laittaa lastenvalvojalle viestiä heti ettei kanssani voi hoitaa yhteishuoltajuudessa asioita. Ei kumminkaan halua huoltajuutta. Haluaa vaan kiusata, kiusata, kiusata. Lastenvalvoja ei enää edes reagoi exäni joka viikkoisiin haukkumiskirjeisiin joita minusta lähettää.

Mitähän tuolla exällä olisi tuomioita, ainakin 3 väkivallasta, pari rattia, ja silti jotenkin LS naiset ovat vakuuttuneita että vika on minussa. Vika, vaikka isä sekoilee.

Tilanne on niin NAURETTAVA etten edes itse uskoisi ellen joutuisi elämään tätä helvettiä.

AP

[/quote]

Haha, jos jokaiselta rasittavalta rattijuopolta vietäis lapset niin eipä niitä suomalaismiehillä ikinä olisi. Sitähän voi myös miettiä kenen kanssa haluaa lapsensa kasvattaa jo ennen kun lapsia tekee.

Vierailija
8/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen perhe-elämä tässä ennen muuta taitaa loistaa.

Vierailija
9/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lastensuojelun toiminnasta tehdä kantelua jonnekin? Tunnen tapauksen, jossa lastensuojeluväki sanoi, että on ok lyödä lasta, jos se on eri kulttuurista.

Vierailija
10/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:43"]

Voiko lastensuojelun toiminnasta tehdä kantelua jonnekin? Tunnen tapauksen, jossa lastensuojeluväki sanoi, että on ok lyödä lasta, jos se on eri kulttuurista.

[/quote]

Lue aikaisemmista keskusteluista. Ainakin kerran päivässä joku taitaa tuota kysyä, mikä kertoo jotain tämän palstan mammoista. Itse olen ollut lastensuojelun asiakkaana, mutta yhtään ilmoitusta tai ongelmia omista lapsistani ei ole tehty. On se jännä miten niinkin voi elää. 

Vierailija
11/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit lapsia???????? ????? ???? ?? ?

Vierailija
12/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:54"]

[/quote]

Niin. Sehän tässä on ongelma, se että minä tein lapsen. Ei tietenkään exäni käytös. Luettuani muutamia vastauksia alan ymmärtää varsin hyvin LS toimen naisten ajattelua. Ilmeisesti samaa tasoa kuin täällä.

En ole kertaakaan ajatellut että olisi pitänyt jättää elämäni ihanin asia, lapseni tekemättä vain siksi että isänsä on paska. Lapsi elää taatusti parempaa elämää kanssani kuin monen muun suomalaisen itseään täydellisenä pitävän äidin lapset.

Ajattelin tehdä asiasta kirjallisen kantelun. Itseasiassa ensimmäiseksi kun nämä LS tätsykät tulivat kotiimme, he sanoivat (juttelematta LAINKAAN mistään kanssani, että "tää on varmaan kertakäynnillä selvitetty"). Asenne paistoi jo siitä läpi. He totesivatkin että lapsellani on aivan ihana kasvuympäristö, rakastava äiti, kaunis huone (? miten sekään mihinkään liittyy), että varmasti kaikki on ok. Niin, eihän sitä LS ilmoitusta tai ilmoituksia ole minusta tehtykään vaan lapsen isästä.

AP

AP

Vierailija
13/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:00"]Puna-Vihreä kuolema tuhoaa suomen.
[/quote]

Miten tämä liittyy aiheeseen? Espoossahan on kokoomusenemmistöinen hallinto.

Vierailija
14/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit lapsen työttömän kanssa?

Vierailija
15/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tiedätkö yhtään, mitä síellä toisessa päässä on ls-tätsykät tehneet? Niin, et varmaan, joten älä valita, siellä voi olla projekti käynnissä.

Vierailija
16/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vastasi jo ettei vika ole sen että se teki lapsen ensimmäisen vastaantulijan kanssa! Se on vain tyhmä ja siitä yleensä sakotetaan eikä pysty edes itsekritiikkiin vaan pelkästään muiden syyttelyyn. Tuollaiset lotto lapsien tekijat tulisi kyllä passittaa johonkin hoitoon. Vika ei siis ole siinä että hän on tehnyt lapsen kun parinvalinta lottossa ei onnannutkaan. Miettisin ainakin jatkossa siirtojani sinuna tarkemmin.

Vierailija
17/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Haluaisin tietää mistä kulttuurista on kyse? Ei pitäisi olla sallittua missään, vaikka epäilemättä onkin totta.

Vierailija
18/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:00"]Puna-Vihreä kuolema tuhoaa suomen. [/quote] Miten tämä liittyy aiheeseen? Espoossahan on kokoomusenemmistöinen hallinto.

[/quote]Hyysärit jotka hakeutuvat noihin virkoihin ajattelevat enemmän päihdeongelmaisten vanhempien oikeuksia kuin avuttoman lapsen. Ei kaikkea tarvitse väkisin ymmärtää, kyllä lapsen etu täytyy tulla ensin.

Vierailija
19/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 15:11"]

[/quote]

Haluaisin tietää mistä kulttuurista on kyse? Ei pitäisi olla sallittua missään, vaikka epäilemättä onkin totta.

[/quote]

En kerro, koska en halua tämän tarkemmin levitellä tuttujeni asioita netissä. Mutta joo. LS-työntekijöiden asenteissa olisi korjaamisen varaa.

Vierailija
20/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:54"]

[/quote]

Niin. Sehän tässä on ongelma, se että minä tein lapsen. Ei tietenkään exäni käytös. Luettuani muutamia vastauksia alan ymmärtää varsin hyvin LS toimen naisten ajattelua. Ilmeisesti samaa tasoa kuin täällä.

En ole kertaakaan ajatellut että olisi pitänyt jättää elämäni ihanin asia, lapseni tekemättä vain siksi että isänsä on paska. Lapsi elää taatusti parempaa elämää kanssani kuin monen muun suomalaisen itseään täydellisenä pitävän äidin lapset.

Ajattelin tehdä asiasta kirjallisen kantelun. Itseasiassa ensimmäiseksi kun nämä LS tätsykät tulivat kotiimme, he sanoivat (juttelematta LAINKAAN mistään kanssani, että "tää on varmaan kertakäynnillä selvitetty"). Asenne paistoi jo siitä läpi. He totesivatkin että lapsellani on aivan ihana kasvuympäristö, rakastava äiti, kaunis huone (? miten sekään mihinkään liittyy), että varmasti kaikki on ok. Niin, eihän sitä LS ilmoitusta tai ilmoituksia ole minusta tehtykään vaan lapsen isästä.

AP

AP

[/quote]

Oli tilanne mikä hyvänsä, täällä se ei ratkea. Jos kaipaat empatiaa ja ymmärrystä niin voisit myös esittää asiasi muuten kuin muita syyttämällä - vaikka ne muut syyllisiä oliskin. Ymmärrän että tuntuu pahalta ja epäreilulta kaikki, mutta kyllä oikean maailman ongelmat pitää ratkaista siellä oikeassa maailmassa. Tuskinpa kukaan kuolinvuoteellaan pohtii että "voi kunpa olisin valittanut enemmän mammafoorumella. Olisinpa käyttänyt huutomerkkejä enemmän. Miksi haukuin vain sossuja kun olisin voinut haukkua kaikkia muitakin. Voi kuinka olenkaan elämäni elänyt!!!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä