Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni uudesta työkaverista

Vierailija
03.01.2022 |

Meillä on mieheni kanssa ollut hiukan rankka vuosi, pieni lapsi valvottaa ja ei löydy yhteistä aikaa.

Pientä kinaa syntyy herkästi, mutta sellaista se välillä on.

Mieheni on tosi sosiaalinen ja näkee töissä myös paljon naisia, olen itsekin tavannut osan hänen naistyökavereistaan, joten en ole ollut juurikaan mustasukkainen.

Mutta mutta...nyt kuvioon on ilmestynyt ihan uusi työkaveri, nainen tämäkin, joka on miestäni hiukan nuorempi, perheellinen kuitenkin käsittääkseni.

On varmasti ihan normaalia, että joskus hiukan ihastuukin jos työkaveri on viehättävä ja kivaa seuraa, mutta en ole onnistunut saamaan oikein mitään selvää tästä naisesta. En ole nähnyt kuvaa, nimen tiedän. Ensin puhui tästä naisesta jonkun verrankin, nykyään ei niinkään.

Mutta ihmettelin kovasti kun mieheni, joka on aika välinpitämätön monella tavalla, kävi ostamassa naiselle joululahjaksi suklaarasian ja kirjoitti kortinkin. Ei kukkia sentään... Ja sai naiselta pienen viinipullon.

Onko ihan tavallista silti? Tekevät käsittääkseni tiiviisti töitä yhdessä.

Ostaako teillä miehet työkaverille kiitokseksi jotain?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei ole koskaan ostaneet, töissä miesvaltaisella alalla kohta 30v. Kyllä mä tuossa hälytyskellon kilinää kuulisin, jos mun mies ostaisi yhdelle naispuoliselle kolleegalleen joululahjan.  

Vierailija
2/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kommentteja..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisitko itse henkilökohtaisen joululahjan tavalliselle työkaverille? Niinpä.

Vierailija
4/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia ostaa romanttistakin lahjaa työkaverille. Vaistosi ovat varmasti osuneet oikeaan. Miehellä on ihastus. Onko hän valmis fyysisesti pettämään, sitä ei vielä tiedä. Itse käskisin pistämään stopin tuolle ja ehkä myös, että menette parisuhdeterapiaan, ellei mies halua eroa.

Vierailija
5/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään syytä miksi ostaisin yhdellekään työkaverilleni mitään lahjaa.

M43

Vierailija
6/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse joskus ollut töissä ostitko useinkin lahjoja vain yhdelle työkaverille?

Vierailija
7/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ostan lahjoja helposti työkaverille.

Mutta mä en tiedä oikein miehistä...kyllä joku varmaan ostaa, jos työkaveri on ollut isoksi avuksi.

Vierailija
8/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mieltä ootte, jos mies tarjoaa työkaverille ruuan työmatkalla?

Onko se ihan normaalia?

Vierailija
9/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vaihdettu yhden miespuolisen kollegan kanssa joululahjoja viisi vuotta. Ollaan tultu hyvin toimeen aina ja autetaan toisiamme paljon. Koskaan meillä ei ole ollut mitään kaveruutta ihmeellisempää, eikä tule olemaankaan. 

Eli, mitään nyrkkisääntöä tuohon ei ole. Voi olla huolenaihetta tai sitten ei.

Vierailija
10/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on jotain hyvää nyt meneillään, älä mene sekoittamaan pakkaa.

Vierailija
11/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisitko itse henkilökohtaisen joululahjan tavalliselle työkaverille? Niinpä.

No suklaata nyt viedään mummolle ja naapurin Erkillekin... Mutta onhan se toki henkilökohtaisesti yhdelle ihmiselle...

Vierailija
12/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samassa työpaikassa ollaan ja on ihmetelty miksi ostavat lahjoja ja käyvät syömässä ja kahvilla kokoajan kahdestaan, aika läpinäkyvää touhua on kyllä

Vierailija
13/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti, mä en tykkäisi jos mun oma mies tekisi näin, koska hän ei muista suunnilleen mitään juhlapäiviä.

Esim. äidilleen pyysin hakemaan jonkun pienen joulumuistamisen sillä välin kun olin töissä ja siitä suoraan lähtö mummulaan...mies otti kaapista kahvipaketin!?

Mua toki muistaa aina jollain lahjalla, mutta olenkin vaimo.

Eli jos ostaisi työkaverille jotain ja vaivautuisi vielä kirjoittamaan kortin, olisin todella hämmentynyt.

Joten oikeastaan et voi kuin miettiä, onko tuo normaalia käytöstä mieheltäsi. Ei kuitenkaan ostanut suklaata salaa, se on hyvä merkki.

Vierailija
14/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se ihan normaalia?

On. Kohteliaisuuttaan tarjoaa.

Vierailija
15/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se ihan normaalia?

On. Kohteliaisuuttaan tarjoaa.

No niin, joten kyllä lahja varmasti on yhtä kohtelias juttu. :)

Vierailija
16/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen työkaveri, jolla myös perhettä. Jos oikeasti hyvät välit ja voi jakaa perhe-elämän raskautta on oikeasti todella arvokas. Varsinkin jos on molemmin puolista. Ei tarkoitta, että heillä on suhde. Itselläni oli entisessä työpaikkas todella hyvä työkaveri, jota vieläkin toisinaan näen yhteisillä lounailla.

Ja ei ole mitään romantissa vaikka onkin vastakkaista sukupuolta ja meidän kuskustelut ovat välillä todella syvällisiäkin. Saman tyyppinen tilanne, avoimet välit ja hyvä keskusteluyhteys. Tuollainen työkaveri on oikeasti todella arvokas. 

Vierailija
17/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta ihmettelin kovasti kun mieheni, joka on aika välinpitämätön monella tavalla, kävi ostamassa naiselle joululahjaksi suklaarasian ja kirjoitti kortinkin"

Tässä kiteytyy huomiosi. Mihin liittyy välinpitämättömyys?

Miksi nyt toimi toisin? Sitä sinun kannattaa pohtia.

Mielestäni ei ole ok, mutta minun mielipiteellä ei ole väliä.

Vierailija
18/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtään syytä miksi ostaisin yhdellekään työkaverilleni mitään lahjaa.

M43

Itse ostan suklaarasiat useallekin sellaiselle työpaikan henkilölle, joita pidetään itsestään selvyytenä, mutta joita ilman olisi hankala tulla toimeen, esim. toimistosihteeri, siistijät (vaikkeivät olekaan juutri tämän firman palveluksessa), huoltomies jne.

Vierailija
19/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitytkö sinä nyt vähän väärään asiaan? Pitäisi miettiä niitä syitä, eikä seurauksia ja ottaa sitä aikaa keskustella TEIDÄN parisuhteesta.

Vierailija
20/23 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jännä, että ihan avoimesti sen lahjan osti ja kortin kirjoitti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi