Miesnäkökulma täydelliseen kroppaan
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:48"]
Mitenkäs oma vartalosi. Onko täydellinen? Kuva, kiitos, niin arvioidaan!
[/quote]
Miksi miehen pitäisi näyttää hyvältä? Me miehet tuomme pöytään statusta ja rahaa, naiset sitten ulkonäkönsä. Olisi typerää jos miehen pitäisi vielä statuksen ja rahan lisäksi näyttää atleetilta.
Näin on kuva nyt tänne niin katsotaan, onko sinulla varaa arvioida/arvostella naisten kroppia
No on hyvä kroppa..mutta ai kauhee kun se tippu/kaatu tuolla lopussa.
Minä arvioin Millousia ihan hyvässä hengessä. Ilmeisesti se oli liikaa joidenkin säröytyneelle itsetunnolle.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:50"]
[/quote]
Miksi miehen pitäisi näyttää hyvältä? Me miehet tuomme pöytään statusta ja rahaa, naiset sitten ulkonäkönsä. Olisi typerää jos miehen pitäisi vielä statuksen ja rahan lisäksi näyttää atleetilta.
[/quote]
Kyllä vaan pitäisi.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:50"]
[/quote]
[/quote]
Siinä ei kuule ole mitään typerää, päinvastoin. Usko pois.
Ei ole tainnut telinevoimistelu maistua AV-mammoille? Eikä mikään muukaan urheilu :)))
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:52"]
Minä arvioin Millousia ihan hyvässä hengessä. Ilmeisesti se oli liikaa joidenkin säröytyneelle itsetunnolle.
[/quote]
Ei itsetunnossa ole mitään vikaa, mutta ärsyttää kun joku plösö- ym vartaloinen heittää kommenttia jostakin hyvävartaloisesta naisesta
Tilanteen tasapainottamiseksi tässä vähän miesvoimistelijoita:
Onneksi olen sinkku. Aika huolettavaa olisi jos jollekkin miehelle kelpaisin minä vastineeksi statuksesta ja rahasta...
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:48"]
[/quote]
[/quote]
50-luku meni jo, sori vaan. Mutta mites, oisko sulla ees toi 50-luvun homma hanskassa? Olethan vähintään erikoislääkäri, ja omaisuutta vähintään kolmen suuremman kiinteistön verran? :)
Minusta liian lihaksikkaat reidet, pidän enemmän niistä kiinalaisista pikkupimuista.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:53"]
Ei ole tainnut telinevoimistelu maistua AV-mammoille? Eikä mikään muukaan urheilu :)))
[/quote]
Entä jos kerron, etten ole av-mamma ja olen entinen kilpaurheilija ja kroppa edelleen hyvässä kunnossa. Miksi kaikkia palstalla luullaan av-mammoiksi? Sikisikö, että pääsisit ivaileaan sovinsitisesti ja purkamaan naisvihaasi?
Laita kuva. Ei videoita. Inhoan pakkomainoksia.
Naisille tulee heti traumoja, kun mies kertoo jonkun toisen olevan hyvännäköinen. Mahtaa olla rankkaa.
PS. Minua ei yhtää häiritse kun hameväki kuolaa georgeclooneyiden ja bradpittien perään.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:58"]
Laita kuva. Ei videoita. Inhoan pakkomainoksia.
[/quote]
kvg "millousi vasiliki"
Pituutta pitäisi olla enemmän ja rinnat kasvaa.
Onhan hän upea ja ihailen sukupuoleen katsomatta noita voimistelu lajin harrastajia/ammattilaisurheilijoita.
Mutta eipä taitaisi ap tuollaiselle kauniille ja menestyvälle urheilijattarelle kelvata ;)