Paljonko olet laihtunut PainonVartijoiden ohjeilla? Onko paino pysynyt poissa? KÄytkö ryhmässä?
Kommentit (14)
11 kg on nyt paino pudonnut. Pudotus jatkuu edelleen. Yhdesti kävin ryhmässä, että sain ne pistevihot.
joku oikeesti taas väittää että noudattamalla paikkareitten ohjeita on lihonut 30 kiloa:p niinpä varmaan, ja karppaus on tie taivaaseen. itsekurin puutetta..
Ei se painonvartijoiden laihdutusohjelma tarkoita sitä, että kun laihdutus loppuu, saa alakaa mässäilemään. Lihoohan sitä sillä keinolla.
Olin painonvartijoissa kaksi vuotta sitten 10 viikkoa, sen jälkeen paino on tippunut hiljalleen (kahdessa vuodessa 8 kiloa). En laske pisteitä, mutta opin siellä oikean syömistyylin.
Vierailija:
joku oikeesti taas väittää että noudattamalla paikkareitten ohjeita on lihonut 30 kiloa:p niinpä varmaan, ja karppaus on tie taivaaseen. itsekurin puutetta..
kävin ryhmässä niin kauan että sain koko sen kauden vihkoset (12 kpl) nyt pysynyt poissa 2 vuotta
...eikös nelonen sanonut laihtuneensa 13kg paikkareissa...??
jos ei normaalisyöminen onnistu niin huhhuh.
Vierailija:
jos ei normaalisyöminen onnistu niin huhhuh.
Vierailija:
tsekurin puutetta..
Karppaus nyt vaan auttaa tohon itsekuriinkin!
t: se laihtunut/lihonut
Tyyliin kolme suklaalevyä päivässä...
sadassa grammassa tavan maitosuklaata on 50g hiilareita! suklaalevyssä siis 100g ja jos vedät niitä 3 niin se tekee 300g hiilareita että painu nyt suohon.. kyllä hiljasta on suklaansyönnin kanssa vaikka olis tummaakin. älä johdata harhaan, ääliö!
Olen töissä, joten en voi tarkistaa asiaa!
t: ääliö
ps. huomasitko sanan: TYYLIIN.... ?
Kävin ryhmässä harvakseltaan ja lähdin aina kiukkusena pois. Ne missä mä kävin oli vissiin jotakin aivokuolleitten erityisryhmiä... sellasta ylipirteätä lässytystä ja itsestäänselvyyksiä. Hyh.