Miksi julkkikset saa aina "täydellistä hoitoa" synnärillä ja kaikki on aina niin ihanaa?
En tiedä olenko se vain minä, josta tuntuu epäuskottavalta, että henkilökunta ja yleensä kaikki on ollut niin täydellistä ja ihanaa ja niin edelleen, kun ollaan lasta oltu saamassa? Siis jos siitä tehdään julkinen somepäivitys ja on vielä julkkis. Mitä itse tiedän, niin henkilökunta ei ole aina niin ihanaa ja on siellä muutenkin aika kamalaa. Ymmärrän, ettei haluta kertoa liikaa yksityiskohtia ja ikäviä puolia, mutta saako noi tyypit eri palvelua kuin muut?? Kyynel voi kyllä muustakin kuin onnesta tulla siellä ja sen jälkeenkin. Ehkä ovat eri Suomessa.
Kommentit (26)
Ehkä julkkiksia kohdellaan synnyttäessä jotenkin paremmin.
Todellakin julkkiksia kohdellaan paremmin kuin meitä taviksia.
Tietysti someen laitetaan että kaikki on ihanaa ja täydellistä, kaikissa asioissa. Sitten hyväuskoiset lukevat niitä ja tulevat pahalle mielelle kun itsellä on vaan ihan tavallista tai peräti vastoinkäymisiä elämässä:
Vinkki, älä lue muiden ihmeellisestä elämästä vaan keskity omiin kivoihin juttuihin.
todennäköisesti saavat parempaa palvelua, koska ovat julkisuudessa, mitä kautta juttuja on helppo levittää. Ei kukaan halua sairaalalle ja kätilöille huonoa julkisuutta.
Kyllä minua on kohdeltu hyvin aina kun olen sairaalassa ollut.
En antanut yhdelle julkkikselle erikoispalvelua, ihan samanlailla kohtelin kun muitakin. Pari julkkista olen tunnistanut vasta viikkoja sen jälkeen kun olivat potilaina. En voi kaikkia tuntea, en katso niin paljoa suomalaisia ohjelmia tai lue lööppi lehtiä.
En jaksa uskoa, että saavat erityistä palvelua. Minä olen ainakin saanut kaikkina kolmena kertana aivan mahtavaa palvelua Helsingin naistenklinikalla. Siinä todellakin osaa arvostaa meidän mahtavaa, ilmaista terveydenhuoltoa. Ja itse olin ainakin niin herkillä joka kerta, täynnä rakkautta, että olin kaikesta vain superonnellinen.
Ja eiköhän se ole myös asenteesta kiinni. Joku nillittää pienistäkin, joku toinen taas ei jää kiinni jokaiseen yksityiskohtaan, pahaan aamiaissämpylään tms.
Omakohtainen kokemus: oli eräs julkkis samaan aikaan synnyttämässä. Saivat oman perhehuone, totta kai. Silloin ainakin oli vain 1 perhehuone ja tarkat kriteerit, että puolison täytyy yöpyä, mikäli valitaan sinne. Ei koskenut tätä perhettä, jossa toinen tuli ja meni miten sattui. Ymmärrän, että kaipasivat omaa rauhaa. Mutta niin olisi kaivannut sekin perhe, jonka lapsi oli teho-osastolla.
Olen ihan tavallinen suomalainen töissäkäyvä ihminen, jo kohta eläkeiässä.
Sairaalassa ja terveyskeskuksessa olen aina saanut asiallista kanssakäymistä ja todella hyvää hoitoa.
Jotta kyllä sitä hyvää hoitoa saavat sairaaloissa saavat kaikki ihimset, olit sitten kurja kulkuri tai upporikas kauppaneuvos.
Kaikki hoidetaan niin hyvin kuin mahdollista on.
Olen teatterialalla ja moni tuttu näyttelijä on ollut synnyttämässä, osa montakin kertaa. Ihan tavallista hyvää hoitoa on saaneet kuten vähemmän tunnetutkin synnyttäjät ja on ollut myös vaikeita synnytyskokemuksia heillä.
Anna-Leena Härkönen moitti kätilöään kirjassaan.
Julkkiksille on pakko olla ystävällinen, koska muuten saa haukut jonkun blogissa tai somessa. Tavis ei luultavammin tee huonosta kohtelusta julkista lynkkausta.
No miten tuon ottaa?
Onko Kaikki vain kulisissia .
Kuten Tanssii Tähtien kanssa ohjelman jälkeen , Kaikki on Kulissia ja jos Yllätetään Teeskennellään" Tämä ei tää oli vain Ystävyyttä , kuitenkin On ihan muuta kuin yhden Kolmen pienen porsaan olkitalo , Susi käy sen puhaltamassa nurin , ja tää joutuu pakenemaan toisen porsaan luo.
🐖🐖.
Hih hoijaa.
Nyt Kiia kihlois.
Yhmh!
Ja kohta tietysti eroaa.
Mä ainakin oon Niin väsynyt , Heidän touhuun.
Hoh hoijaa.
Ois Seiskas , ihan ei julkkisten juttuja , Lähihoitaja Liisa Lähihoitaja Jussi antoi Miljoonan en kolmannen rokotteen Suomessa.
Siivooja Kaisa on siivonnut Olulun peruskoulua 40- vuotta eikä ole kyllästynyt työhönsä jää nyt eläkkeelle.( Huomio nämä nimet ja Paikkakunnat ovat vain esimerkkejä enkä kymmenien koulujen siivoojien Nimiä en tietenkään voi tietää eikä minkään paikkakunnan lähihoitajien Nimiä vaan Kaikki Nimet ovat sattumavarasia eli nytpä ymmärrätte Ettei , ole kirjoitettu Kenestäkään .)
Eli en ole kohdistunut Kenellekään ,
Täällä palstalla lukijoita.
No eli Nimet on Sattuman varasia.
Niin Seiskassa voisi olla , eri Ammattien edustajista juttua.
Myös muitakin olisi tähän kuvattu.
No voi sitte se ei ois Juorulehti?
Romahtaisiko Seiskan perusta oo voi , kun ei julkkiksista ois juttua.
Mainontaa. Jos julkkista kohtelee huonosti sillä on pahimmassa tapauksessa katastrofaaliset seuraamukset. Jos perus-Penaa tai Mariaa kohtelee huonosti nin kelle se muka voi valittaa, kuka kuuntelee tavista.
Julkkis ei uskalla sanoa, että kaikki ei ole niin ihanaa, koska se pilaisi imagoa. Mut onhan toi nyt huijausta. Ei se ole niin, että kaikki on vain niin täydellistä. Joskus mietin myös, eikö julkkisten vauvat kellastu tms. Ja aina niiden miehet niitä kehuu. On niin erilaista se elämä. Kohta varmaan on niin, että niiden miehet oikeastaan melkein synnyttivätkin, olivat niin uskomattomana tukena loistavan sairaalan lisäksi!
Vierailija kirjoitti:
No miten tuon ottaa?
Onko Kaikki vain kulisissia .
Kuten Tanssii Tähtien kanssa ohjelman jälkeen , Kaikki on Kulissia ja jos Yllätetään Teeskennellään" Tämä ei tää oli vain Ystävyyttä , kuitenkin On ihan muuta kuin yhden Kolmen pienen porsaan olkitalo , Susi käy sen puhaltamassa nurin , ja tää joutuu pakenemaan toisen porsaan luo.
🐖🐖.Hih hoijaa.
Nyt Kiia kihlois.
Yhmh!
Ja kohta tietysti eroaa.
Mä ainakin oon Niin väsynyt , Heidän touhuun.
Hoh hoijaa.
Ois Seiskas , ihan ei julkkisten juttuja , Lähihoitaja Liisa Lähihoitaja Jussi antoi Miljoonan en kolmannen rokotteen Suomessa.
Siivooja Kaisa on siivonnut Olulun peruskoulua 40- vuotta eikä ole kyllästynyt työhönsä jää nyt eläkkeelle.( Huomio nämä nimet ja Paikkakunnat ovat vain esimerkkejä enkä kymmenien koulujen siivoojien Nimiä en tietenkään voi tietää eikä minkään paikkakunnan lähihoitajien Nimiä vaan Kaikki Nimet ovat sattumavarasia eli nytpä ymmärrätte Ettei , ole kirjoitettu Kenestäkään .)
Eli en ole kohdistunut Kenellekään ,
Täällä palstalla lukijoita.
No eli Nimet on Sattuman varasia.
Niin Seiskassa voisi olla , eri Ammattien edustajista juttua.
Myös muitakin olisi tähän kuvattu.
No voi sitte se ei ois Juorulehti?
Romahtaisiko Seiskan perusta oo voi , kun ei julkkiksista ois juttua.
Jos haluat lukea tuollaisia juttuja niin ehkä seiska ei ole se mistä niitä kannattaa etsiä. Lue vaikka jotain Siivousalan ammattilehteä, tai perusta itse joku Arkisia Tarinoita-viikkolehti.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tavallinen suomalainen töissäkäyvä ihminen, jo kohta eläkeiässä.
Sairaalassa ja terveyskeskuksessa olen aina saanut asiallista kanssakäymistä ja todella hyvää hoitoa.
Jotta kyllä sitä hyvää hoitoa saavat sairaaloissa saavat kaikki ihimset, olit sitten kurja kulkuri tai upporikas kauppaneuvos.
Kaikki hoidetaan niin hyvin kuin mahdollista on.
Oletko normaalipainoinen eikä sinulla ole elintasosairauksia? Asutko yleisesti hyvänä pidetyllä alueella? Onko sinulla ruotsinkielinen sukunimi?
Kaikki yllämainitut parantavat saamaasi kohtelua, tiedostat sen tai et.
Kyllä se näin on He Eivät ole Ystävällisiä , minulla on Henkilökohtaista kokemusta !
En mä ole kummallakaan kerralla saanut mitenkään huonoa "palvelua" synnärillä. Ihan hyvät muistot jäi.