Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi julkkikset saa aina "täydellistä hoitoa" synnärillä ja kaikki on aina niin ihanaa?

Just niin
02.01.2022 |

En tiedä olenko se vain minä, josta tuntuu epäuskottavalta, että henkilökunta ja yleensä kaikki on ollut niin täydellistä ja ihanaa ja niin edelleen, kun ollaan lasta oltu saamassa? Siis jos siitä tehdään julkinen somepäivitys ja on vielä julkkis. Mitä itse tiedän, niin henkilökunta ei ole aina niin ihanaa ja on siellä muutenkin aika kamalaa. Ymmärrän, ettei haluta kertoa liikaa yksityiskohtia ja ikäviä puolia, mutta saako noi tyypit eri palvelua kuin muut?? Kyynel voi kyllä muustakin kuin onnesta tulla siellä ja sen jälkeenkin. Ehkä ovat eri Suomessa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonostiko sitä synnyttäjää pitäisi kohdella? En ymmärrä ap:n aloitusta.

Vierailija
22/26 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakohtainen kokemus: oli eräs julkkis samaan aikaan synnyttämässä. Saivat oman perhehuone, totta kai. Silloin ainakin oli vain 1 perhehuone ja tarkat kriteerit, että puolison täytyy yöpyä, mikäli valitaan sinne. Ei koskenut tätä perhettä, jossa toinen tuli ja meni miten sattui. Ymmärrän, että kaipasivat omaa rauhaa. Mutta niin olisi kaivannut sekin perhe, jonka lapsi oli teho-osastolla.

Minä olen saanut synnärillä aina ihan hyvää hoitoa mutten sitä perhehuonetta. Ja väitän, että sellainen kuuluu suuremmalla syyllä julkkikselle kuin minulle.

Ihmisluonto on vain sellainen, että jos lääkäri tutkii julkkista synnytyksen jälkeen, on viereisen petin potilaalla verhon takana suuri kiusaus juoruta eteenpäin yksityiskohtia. Siksi julkkikselle kuuluu perhehuone, jotta hänelle voidaan taata samat oikeudet kuin muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin julkkiksia kohdellaan paremmin kuin meitä taviksia.

Toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. Tuskin muualta, pyytämättä tulleidenkin tarvitsee jonottaa hammaslääkärin tai muun lääkärin jonossa useita kuukausia, kuten niiden jotka maksavat kaiken.

Vierailija
24/26 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut sekä hyvää että todella huonoa palvelua sairaalassa.

Vierailija
25/26 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei henkilökunta tiedosta suhtautuvansa jotenkin eri tavalla. Mutta taas joku julkkis on varmaan siinä mielessä innostava, että keksitään ns tekosyitä käydä katsomassa ja sairaalaolosuhteissa se tekosyy on tietysti hoito.

En mäkään saanut huonoa palvelua. En saanut oikeastaan mitään palvelua. Kerran päivässä joku kävi ottamassa jotain näytettä vauvasta ja siinä kaikki. Ensimmäisen kanssa jouduin olemaan viikon, mutta muiden kanssa olen lähtenyt pois mahdollisimman pian, koska tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
26/26 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisyys myy.

Naiset haluavat että loma on Täydellinen, synnytys on Täydellinen.

Tätä sanaa naiset toistavat kuin papukaijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi