Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan jotenkin huumorintajuton ihminen kun 95% suomalaisten stand up koomikoiden jutuista ei naurata?

Vierailija
02.01.2022 |

Esim. Ali Jahangirin jutuista en löydä yhtään mitään huumoria. Maksaakoko joku oikeasti noiden keikoista?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisille Ismo kelpaa. Palasi sinne juuri keikkailemaan.

Vierailija
22/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi perussettiä.

Naiskoomikko, joka aloittaa: "olen keski-ikäinen ja on vaihdevuodet" ja siitä juttujen taso vaan laskee

ja

Mieskoomikko, joka aloittaa "olen keski-ikäinen ja maha + erektio" ja siitä mennään vaan alamäkeä

Onpa kumma kun ei naurata....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyl nyt kiinnosta. Vaimo anto just pilluu

..naapurin ukolle

Tämä kyllä naurattaa meitä muita

Vierailija
24/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle menee ne jutut missä on jotain tarttumapintaa. Esim se Leikolan Pendolinot Suomessa uppoaa kyllä. Koska se on totta.

Myös sellaiset "arkipäivän hassut tilanteet" todet ja keksityt uppoaa, kunhan niissä on tarttumapintaa.

Mutta suurimmasta osasta en vain saa kiinni. Enemmänkin jutut ovat ällöttäviä. En ole koskaan ollut mitenkään pillu känni vitsien fani.

Vierailija
25/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla jotain stand-up -komiikkaa? Perinteinen sit-down -komiikka on parempaa, kuten Peter Sellers pyörätuolissa Tri Outolemmessä (jos tämä ei aidosti naurata, niin ihminen on oikeasti huumorintajuton).

Vierailija
26/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jenkkien stand up -kulttuuri ei toimi ollenkaan.  Jim Carrey on aivoton paskanjauhaja, jonka elokuvat sopivat vammaisillse.  Seinfeld ei naurata pätkääkään.  Eddie Murphy menee siihen sarjaan, joiden takia mulla on kokonaan loppunut "komedioiden" katselu - "huumoria" idiooteille ja muille yksinkertaisille.  Nämä nyt tulivat mieleen.  Tyhjännauramista mielestäni.

Kotimaista ei ole tullut juurikaan katseltua.  Krisse Salminen menettelee.  Leikolat ja johanssonit ei tosiaankaan.

Vierailija
27/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivissävytteinen avautuminen vauva-palstalla ei ehkä ihan ekana herätä mielikuvaa huumorintajuisesta ja iloluontoisesta ihmisestä. Mutta tokihan ap:n kohdalle on voinut sattua vain pelkästään huonoja stand up -esityksiä.

Kannattaisi nyt sitten alkaa käydä ahkerasti keikoilla. Jos ei yhdessäkään keikassa nauru irtoa niin saattaahan se jotain kertoa joko stand up komiikan laadusta tai muusta.

Että siinähän voisi vaikka herätä ajatus paremmista vitseistä. Stand upiahan voi mennä itsekin avoimiin iltoihin kokemaan. Ap voisi ottaa uuden yleisön haltuun - oikeasti hauskoja juttuja niille, joita ei koskaan naurata.

Vierailija
28/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Women Can Make Anything An Insult. K-Von - Full Special - YouTube

Vierailija
29/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne englanninkieliset stand up -koomikot ole sen kummempia. 

Vierailija
30/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, Jahangiri on surkea, huutaa ja nauraa itse eniten omille tyhmille jutuilleen. Samoin Kivelä, Eirtovaara ja moni muu. Sami Kivi on liian poliittinen, ei hyvä. Matti Patronen kyllä naurattaa, mutta Pekka Jalava oli ehdottomasti parhain. R.I.P. Sami Hedberg ainakin oli ennen hyvin härski alapääjutuillaan, ei naurattanut, vaan säälitti. Harvassa hyviä on.

Vierailija
31/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali Jahangirin veli joka on lääkäri on veljeään monta kertaa hauskempi kuin itse perheen stand-up koomikko.

Vierailija
32/32 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, jos ei amerikkalaisten koomikoiden isosta joukosta löydä ketään, joka olisi hauska. Tietysti jos pitää kovasti keskittyä tekstityksiin, niin voi mennä esitystavasta jotain olennaista ohi.

Mutta joo, Suomessa tarjonta on pientä ja taso kehno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi