Olen ihan KAMALASSA KÄNNISSÄ ja huomenna töihin,
Oisko mahdollista saada apua tähän. On kovin hankala tilanne elämässä Ja nyt petti arviointikyky ja muutenkin järki. En saikuta tämän takia vaan voisitteko kertoa kuinka selviäisin parhaiten huommisesta? Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun näin.
Kommentit (31)
Loivenna aamulla 6-8 kaljalla. Se riittää ruokatuntiin asti. Ruokatunnilla sitten loivennat lisää tarpeen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:50"]
Jos oot myyntihommissa, kerro rehellisesti työkaverillesi että hoitaa asiakkaat puolestasi kunnes olet työkunnossa. VÄLTÄ KONTAKTEJA! Jos taas raksalla, ole vitun tarkka, ÄLÄ TELO ITSEÄSI VÄLTÄ VAAROJA, kunnes olet kunnossa, JOS KUITENKIN LOUKKAAT ITSESI, ÄLÄ ILMOITA SIITÄ KELLEKKÄÄN, OLE SÄRMÄ! VÄLTÄ KONTAKTEJA! ÄLÄ HAPAROI. SYÖ PASTILLEJA. T: Kokemusta on
[/quote]
Mokat ei haittaa, olen tk-lääkäri.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:06"]
Jos oot myyntihommissa, kerro rehellisesti työkaverillesi että hoitaa asiakkaat puolestasi kunnes olet työkunnossa. VÄLTÄ KONTAKTEJA! Jos taas raksalla, ole vitun tarkka, ÄLÄ TELO ITSEÄSI VÄLTÄ VAAROJA, kunnes olet kunnossa, JOS KUITENKIN LOUKKAAT ITSESI, ÄLÄ ILMOITA SIITÄ KELLEKKÄÄN, OLE SÄRMÄ! VÄLTÄ KONTAKTEJA! ÄLÄ HAPAROI. SYÖ PASTILLEJA. T: Kokemusta on
[/quote]
ap
[/quote]
XD
Mikä on niin vaikea tilanne sitten ap?
Eikun hankala? Äläkä mene töihin! Mä olen ainakin tarpeeksi kärsinyt vääristä diaknooseista, vaikka niiden tekijätkin olis ollut ihan selvinpäinkin!
Tuli mieleen Kummelin Normipäivä. :D
..Toivottavasti ap ei ole kirurgi, lentäjä tai hammaslääkäri.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:38"]
..Toivottavasti ap ei ole kirurgi, lentäjä tai hammaslääkäri.
[/quote]
Sehän on ihan normaalia, että pilotit on ohjaamossa känniä/darrassa.
Alat nyt heti juoda paljon vettä. Ja juot huomennakin
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:06"]
[/quote]
ap
[/quote]
ei haittaa sittenkään, jos et känniltäsi huomaa potilaalla vaikka aivoverenvuotoa ja lähetät tämän kotiin ja potilas kuolee? Silloin tekemisesi ja tekemättä jättämisesi syynätään kyllä suurennuslasin kanssa. Miten voit suhtautua ammattiisi liittyvään vastuuseen noin yliolkaisesti? Olet niin väärässä ammatissa. Ryhdy patologiksi, siellä ei asiakkaat kärsi mokistasi. Ja lopun pirtun mikä jää yli instrumenttien desifionnista, voit nauttia itse.
[/quote]
Sä et ollut eturivissä kun huumorintajua jaettiin.
Jos oot myyntihommissa, kerro rehellisesti työkaverillesi että hoitaa asiakkaat puolestasi kunnes olet työkunnossa. VÄLTÄ KONTAKTEJA! Jos taas raksalla, ole vitun tarkka, ÄLÄ TELO ITSEÄSI VÄLTÄ VAAROJA, kunnes olet kunnossa, JOS KUITENKIN LOUKKAAT ITSESI, ÄLÄ ILMOITA SIITÄ KELLEKKÄÄN, OLE SÄRMÄ! VÄLTÄ KONTAKTEJA! ÄLÄ HAPAROI. SYÖ PASTILLEJA.
T: Kokemusta on