Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan KAMALASSA KÄNNISSÄ ja huomenna töihin,

Vierailija
21.04.2015 |

Oisko mahdollista saada apua tähän. On kovin hankala tilanne elämässä Ja nyt petti arviointikyky ja muutenkin järki. En saikuta tämän takia vaan voisitteko kertoa kuinka selviäisin parhaiten huommisesta? Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun näin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sujuu, onko krapula?

Vierailija
2/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

darra?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:50"]

Jos oot myyntihommissa, kerro rehellisesti työkaverillesi että hoitaa asiakkaat puolestasi kunnes olet työkunnossa. VÄLTÄ KONTAKTEJA! Jos taas raksalla, ole vitun tarkka, ÄLÄ TELO ITSEÄSI VÄLTÄ VAAROJA, kunnes olet kunnossa, JOS KUITENKIN LOUKKAAT ITSESI, ÄLÄ ILMOITA SIITÄ KELLEKKÄÄN, OLE SÄRMÄ! VÄLTÄ KONTAKTEJA! ÄLÄ HAPAROI. SYÖ PASTILLEJA. T: Kokemusta on

[/quote]

Mokat ei haittaa, olen tk-lääkäri.

ap

[/quote]

15 yläpeukkua tälle kommentille, ei vittu! Mikä alkoholistifoorumi tästä on tullut? Kaikki jakaa kilvan "kokemukseen perustuvia" neuvoja, miten selvitä duunissa kun on  krapulassa/humalan rajamailla.

Vierailija
4/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:03"]Sama täällä! En osaa auttaa. Mulla herätys 05.15 ja vielä pitkä päivä huomenna ja tulee tarkastajat avirasta ja mun pomo ja työsuojelutyyppi jne... Perustarkastus siis, mutta olen jurrissa. Luultavasti olen koko huomisen päivän jurrissa. 
[/quote]

Laita viestiä, että ripuli.

Vierailija
5/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:50"]

Jos oot myyntihommissa, kerro rehellisesti työkaverillesi että hoitaa asiakkaat puolestasi kunnes olet työkunnossa. VÄLTÄ KONTAKTEJA! Jos taas raksalla, ole vitun tarkka, ÄLÄ TELO ITSEÄSI VÄLTÄ VAAROJA, kunnes olet kunnossa, JOS KUITENKIN LOUKKAAT ITSESI, ÄLÄ ILMOITA SIITÄ KELLEKKÄÄN, OLE SÄRMÄ! VÄLTÄ KONTAKTEJA! ÄLÄ HAPAROI. SYÖ PASTILLEJA. T: Kokemusta on

[/quote]

Mokat ei haittaa, olen tk-lääkäri.

ap

[/quote]

ei haittaa sittenkään, jos et känniltäsi huomaa potilaalla vaikka aivoverenvuotoa ja lähetät tämän kotiin ja potilas kuolee? Silloin tekemisesi ja tekemättä jättämisesi syynätään kyllä suurennuslasin kanssa. Miten voit suhtautua ammattiisi liittyvään vastuuseen noin yliolkaisesti? Olet niin väärässä ammatissa. Ryhdy patologiksi, siellä ei asiakkaat kärsi mokistasi. Ja lopun pirtun mikä jää yli instrumenttien desifionnista, voit nauttia itse.

Vierailija
6/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono lääkäri ap jos ei osaa krapulaa lääkitä,palstalaisista alkkiksilta kun kysyt millä lääkkeillä päästään pelikuntoon löytyy varmasti apuja.

Vierailija
7/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset teille kaikille alkkiksille: luulette, että homma hoituu tukevalla aamiaisella, suihkulla ja pastilleilla. Ei hoidu, kyllä työkaverit ja esimiehet yleensä näkee, että alkoholi maistuu.

Vierailija
8/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka lopettais sen ryyppäämisen kun klo on 23 (ekojen viestien aikaan)... kyllä sitä puolittaiseen työkuntoon tokenee...jos tuntuu aamulla pahalta niin korjaus-olut kehiin.

Vierailija
9/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän Ap:llä meni?

Vierailija
10/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri:D Lekuri tietää sen lääkkeen nimen, millä krapula lähtee....

t. Päihdehuollon työntekijä

Vierailija
11/31 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestät vaan krapulan

Vierailija
12/31 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! En osaa auttaa. Mulla herätys 05.15 ja vielä pitkä päivä huomenna ja tulee tarkastajat avirasta ja mun pomo ja työsuojelutyyppi jne... Perustarkastus siis, mutta olen jurrissa. Luultavasti olen koko huomisen päivän jurrissa. 

Vierailija
13/31 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot nyt kunnolla vettä ja syöt jotain ja menet nukkumaan. Kun aamuyöstä luultavasti heräät, juo lisää vettä. Katso aamulla mikä kunto on, älä lähde töihin jos et ole siinä kunnossa.

Vierailija
14/31 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kunnon aamiainen tai vaikka kananmuna raakana tai suolasilliä. terkuin yksi punaviiniä siemaileva, huomenna töihin menevä rouvashenkilö.

Vierailija
15/31 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:03"]

Sama täällä! En osaa auttaa. Mulla herätys 05.15 ja vielä pitkä päivä huomenna ja tulee tarkastajat avirasta ja mun pomo ja työsuojelutyyppi jne... Perustarkastus siis, mutta olen jurrissa. Luultavasti olen koko huomisen päivän jurrissa. 

[/quote] jää pliis pois jos tuollaista porukkaa tulee. :( sä nimittäin haiset huomenna tiukasti vanhalle viinalle ja sitä ei ihan oikeasti voi peittää millään, ja aiheutat ongelmia itsellesi ja firmalle.

Ps. Avira?

Vierailija
16/31 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä, vettä ja vettä, buranaa, jotain suolaista ja makeaa. Aamulla appelsiinia, kananmunaa, vettä vettä. Ite oisin kyl viel jurrissa, jos työt alkais tosi aikasin ja nyt olisin kukkuu.

Vierailija
17/31 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa paljonko olet juonut? 1 annos = about 2h. Luuletko että aamulla on vielä promilleja?

Vierailija
18/31 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mene autolla töihin. Rattijuopumus.

Vierailija
19/31 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa ennen nukkumaan menoa! Plus edelliset neuvot.

Vierailija
20/31 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tuo kirjoittaminen vieä sujuu niin että missään hirveässä kunnossa et ole. Nukkumaan, kunnon aamupala, särkylääkkeet, hammaspesu. Kyllä se siitä. Autolla et lähde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän