Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ozan Yanar eduskuntaan?

Vierailija
21.04.2015 |

Mamu-ehdokas Ozan Yanar valittiin eduskuntaan. Vielä äänien tarkastus edessä verrattuna varasijalla olevaan Johanna Sumuvuoreen. Mitä mielipiteitä tämä kansan valinta herättää teissä?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:05"] Eikös Ozanin vanhemmat ole Oxfordin käyneitä tohtoreita että hyvä homma kun saatiin korkeasti koulutettu kansainvälisen akateemisen sivistyssuvun jäsen kaikkien peräkammarsahurien vastapainoksi eduskuntaan. [/quote] Eikös teitä hyysäreitä pitäisi vituttaa, kun Ozan on hylännyt sairaan islamin ja on täysin länsimaistunut? [/quote] Homman mukaan maallistuneita muslimeja ei pitänyt olla olemassakaan. Vituttaako väärässäolo ja muutenkin oma tiedonpuute? [/quote] Kyllä nyt näyttää hyysäriä vituttavan kun tämäkin muslimi tai ex-muslimi on samaa mieltä islamkriitikkojen kanssa. Ozan on feministi eikä minkään paskaislamin myötäilijä. [/quote] Siis mitä faabeleita sinä oikein sepittelet? Kuka hyysää radikaali-islamia? Ei varmaan kukaan.

[/quote]

Mutta hyysäätkö islamia? Taidat hyysätä.

Vierailija
42/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:13"]

Olen nuori perussuomalainen nainen Turusta. Vanhempani ovat somaliasta ja olen ylpeä uskonnostani, ihonväristäni ja perussuomalaisuudestani. Innolla odotan perussuomalaisten ja vihreiden yhteistyötä vihreiden kanssa uudessa eduskunnassa. Sumuvuori on ihana ihminen, mutta Ozanin kanssa tulemme varmasti paremmin toimeen. Mieluiten ottaisin molemmat eduskuntaan.

[/quote]

Miksi ihmeessä olet ylpeä uskonnostasi? Ei mitään syytä olla ylpeä, uskonnosta joka tappaa ihmisiä jatkuvalla syötöllä ympäri maailmaa.

[/quote]

Ei minun uskontoni tapa ihmisiä. Jotkut kahelit tulkitsevat uskontoani miten sattuu ja käyttävät sitä poliittisena keinona. En missään nimessä hyväksy sitä, sen vuoksi liityin perussuomalaisiin. Puolueemme tuomitsee radikaalin islamin, mutta suvaitsee meidät rauhanomaiset muslimit. Me uskomme samaan jumalaan kuin Soini, ainoa ero on että Soini luulee Jeesuksen olleen jumalan poika vaikka hän oikeasti oli vain profeetta. Tuosta tulkintaerosta ei nyt saa meidän perussuomalaisten sisällä suurta riitaa, suuressa kansanliikkeessä nyt on eri näkemyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:05"] Eikös Ozanin vanhemmat ole Oxfordin käyneitä tohtoreita että hyvä homma kun saatiin korkeasti koulutettu kansainvälisen akateemisen sivistyssuvun jäsen kaikkien peräkammarsahurien vastapainoksi eduskuntaan. [/quote] Eikös teitä hyysäreitä pitäisi vituttaa, kun Ozan on hylännyt sairaan islamin ja on täysin länsimaistunut? [/quote] Homman mukaan maallistuneita muslimeja ei pitänyt olla olemassakaan. Vituttaako väärässäolo ja muutenkin oma tiedonpuute? [/quote] Kyllä nyt näyttää hyysäriä vituttavan kun tämäkin muslimi tai ex-muslimi on samaa mieltä islamkriitikkojen kanssa. Ozan on feministi eikä minkään paskaislamin myötäilijä. [/quote] Siis mitä faabeleita sinä oikein sepittelet? Kuka hyysää radikaali-islamia? Ei varmaan kukaan.

[/quote]

Mutta hyysäätkö islamia? Taidat hyysätä.

[/quote]

Ne hyysää vain islamia, eli juuri sitä kaikkein sairainta uskontoa. Kaikia muita uskontoja kuten kristinusko kritisoivat kovaan ääneen.

T: ateisti joka pitää kaikki uskontoja humpuukina, mutta islamia kaikkein sairaimpana 

Vierailija
44/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:34"]

Olen nuori perussuomalainen nainen Turusta. Vanhempani ovat somaliasta ja olen ylpeä uskonnostani, ihonväristäni ja perussuomalaisuudestani. Innolla odotan perussuomalaisten ja vihreiden yhteistyötä vihreiden kanssa uudessa eduskunnassa. Sumuvuori on ihana ihminen, mutta Ozanin kanssa tulemme varmasti paremmin toimeen. Mieluiten ottaisin molemmat eduskuntaan.

[/quote]

Miksi ihmeessä olet ylpeä uskonnostasi? Ei mitään syytä olla ylpeä, uskonnosta joka tappaa ihmisiä jatkuvalla syötöllä ympäri maailmaa.

[/quote]

Ei minun uskontoni tapa ihmisiä. Jotkut kahelit tulkitsevat uskontoani miten sattuu ja käyttävät sitä poliittisena keinona. En missään nimessä hyväksy sitä, sen vuoksi liityin perussuomalaisiin. Puolueemme tuomitsee radikaalin islamin, mutta suvaitsee meidät rauhanomaiset muslimit. Me uskomme samaan jumalaan kuin Soini, ainoa ero on että Soini luulee Jeesuksen olleen jumalan poika vaikka hän oikeasti oli vain profeetta. Tuosta tulkintaerosta ei nyt saa meidän perussuomalaisten sisällä suurta riitaa, suuressa kansanliikkeessä nyt on eri näkemyksiä.

[/quote]

Ihme ettet yksisarviseen usko. Hänen profeettansa on muuten hammas keiju.

Vierailija
45/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommabotit taas ulvovat minareeteistaan ahdistustaan. :D

Vierailija
46/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikä tekee sinusta liberaalin muslimin? Hyväksytkö homoliitot, vastustatko eläinrääkkäystä eli halal-teurastusta, hyväksytkö avioerot ja abortin?

Vierailija
47/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:36"]

[/quote]

Älykästä argumentointia.

Vierailija
48/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin blogissaan on keskittynyt vain muiden haukkumiseen. Taitaa mennä eduskuntaan ja politiikkaan yleensäkin aivan väärällä asenteella.

Vierailija
49/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin feikki ihminen

Vierailija
50/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaiset ei nyt yleensäkään oo mitenkään kauheen islamistisia. Haluavat olla länsimaisia. Tietty joitain konservatiiveja löytyy mutta pääosin alle 40v ei omaa mitään uskonnollisia tapoja tms. Terv. 10v Turkissa asunut.

Vierailija
51/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:36"]

[/quote]

:D juuri näin, eivät kestä kun käy ilmi, että mamu on kaikin kuviteltavissa olevbin tavoin paljon ylempänä pyramidissa ja lisäksi eivät kestä, että niillä on ketju, jossa kymmenin sivuin on todisteltu maalistuneen islamin mahdottomuutta.  

Vierailija
52/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että pääsi. Olisin itekin äänestänyt jos olisi vaalipiiri osunut yksiin. Vaikuttaa älykkäältä, innovatiiviselta, kansainväliseltä enkä todellakaan tarkoita hänen ihonväriään. Vihreät, tasa-arvoiset aatteet, mutta paino myös tulevaisuuden taloudessa. 

Vierailija
53/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damn, miksi vihreillä on niin paljon komeita miehiä? Nytkin tämä Ozan ja vaalivalvojaisissa näytettiin Antero Vartiaakin. Tulen pitämään Vihreiden eduskuntaryhmää TARKASTI silmällä.

Vierailija
54/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikä tekee sinusta liberaalin muslimin? Hyväksytkö homoliitot, vastustatko eläinrääkkäystä eli halal-teurastusta, hyväksytkö avioerot ja abortin?

[/quote]

Eläinrääkkäys on helppo, aloitan siitä. En hyväksy missään tapauksessa, olen vege eettisistä syistä ja pidän kaikkea lihansyöntiä murhana. Vastustan myös turkistarhausta. Homot hyväksyn ihmisinä ja ihmisten välinen rakkaus on aina hyväksyttävää. Myönnän, että minulla on hieman ennakkoluuloja esim adoptio-oikeuden kanssa. Todennäköisesti äänestäisin sellaista vastaan(jos olisin eduskunnassa) mutta hyväksyisin enemmistön päätöksen. Aborttia kehottaisin miettimään tarkkaan, mutta hyväksyn sen tietyin varauksin, nainen päättää itse asiasta. Mikäli hän päättää viisaasti niin jumala ymmärtää.

Vierailija
55/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tarkoitatko nyt jihadia? Sehän tarkoittaa pyhää sotaa paheita ja huonoa elämää vastaan. Hullut ja oppimattomat tulkitsevat että pitää tappaa muita. Sielun vihollista vastaan pitää taistella jatkuvasti. Puhuvathan kristitytkin kilvoittelusta.

Vierailija
56/69 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eläinrääkkäys on helppo, aloitan siitä. En hyväksy missään tapauksessa, olen vege eettisistä syistä ja pidän kaikkea lihansyöntiä murhana. Vastustan myös turkistarhausta. Homot hyväksyn ihmisinä ja ihmisten välinen rakkaus on aina hyväksyttävää. Myönnän, että minulla on hieman ennakkoluuloja esim adoptio-oikeuden kanssa. Todennäköisesti äänestäisin sellaista vastaan(jos olisin eduskunnassa) mutta hyväksyisin enemmistön päätöksen. Aborttia kehottaisin miettimään tarkkaan, mutta hyväksyn sen tietyin varauksin, nainen päättää itse asiasta. Mikäli hän päättää viisaasti niin jumala ymmärtää.

[/quote]

Jos suurin osa muslimeista olisi yhtä libeeraleja kuin sinä, niin mitään ongelmaa ei edes olisi.

Vierailija
57/69 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän jaksaa jauhaa palestiinalaisten puolesta paskaa vaikka kuinka paljon! Tulee terroristi veljiään ja mustamaalaa Israelia. Ja hän muka fiksu :D

Vierailija
58/69 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tukee

Vierailija
59/69 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin häntä koska hyvät arvot ja koulutettu ihminen. Ei minua hänen uskonto kiinnosta, ihan kun hän rupesi yksinään mitään muslimiarvoja puskemaan läpi, ei se toimi niin.

Vierailija
60/69 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ärsyttää. Vertaan tätä nyt missikisoihin (tiedän, typerää). Miksi miss Suomi -kisoihin pääsee kilpailemaan, jos juuret eivät ole kokonaan suomalaiset? Eli miksi ulkomaalaistaustainen edustaa Suomea, ihan missä vaan. En pidä tästä