Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte omissa häissänne toisin?

Vierailija
21.04.2015 |

Tarkoituksena siis listata mitä tekisitte toisin näin vinkkinä tulevan kesän morsiammille.

Itselläni oli muutama juttu:

- Laittaisin maksullisen baarin - eli alkoholittomat saisi ilmaiseksi mutta viinakset maksaisivat. Syynä miehen sukulaiset jotka juovat ihan älyttömästi

- Kutsuisin vähemmän ihmisiä ja pitäisin muutenkin pienemmät häät

- Sillä välin kun minä ja mies olimme hääkuvassa olisin pistänyt cocktailtarjoilut ja juomat tarjolle, sekä istumapaikkoja

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin valokuvaajan koko illaksi.

Vierailija
22/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:27"]Tarkoituksena siis listata mitä tekisitte toisin näin vinkkinä tulevan kesän morsiammille. Itselläni oli muutama juttu: - Laittaisin maksullisen baarin - eli alkoholittomat saisi ilmaiseksi mutta viinakset maksaisivat. Syynä miehen sukulaiset jotka juovat ihan älyttömästi [/quote] Kuulostat tylsältä ja tiukkapipoiselta, ei ihme että vieraat halusivat juoda itsensä tainnoksiin. Mikään ei ole niin tylsää kuin tarjoiluissa pihistelevä, nipottava morsian.

[/quote]

Kuulostat kammottavalta vieraalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häistä on ihanat muistot :) Mulla on pari pientä juttua mitä vain korjaisin: ohjeistaisin valokuvaajan vielä tarkemmin. Olin pyytänyt kuvia tietyistä tilanteista ja asioista mutta hän otti lähinnä laajoja yleiskuvia. Olisin halunnut tietyistä yksityiskohdista itselleni muistoksi kuvia. Toinen asia koskee bändin soittolistaa, eli toivelistan lisäksi tekisin näitä-ei-saa-soittaa-listan. Omissa häissäni en olisi halunnut kuulla inhokkejani.

Vierailija
24/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ammattivalokuvaajan hääpaikalle, komentaisin kaason laittamaan sen huntuni paremmin ennen alttarille astelua, en tanssisi ensin mieheni, sitten appeni, sitten isäni kanssa . Tylsää varmaan vieraille, kun muut ei päässeet vieläkään. Tuon vanhan tavan luiin jostain ja se nolottaa aina, kun se muistan tehneeni.

Vierailija
25/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli kaikinpuolin ihanat häät! Minun pieni, kirjaimellisesti kauneusvirhe oli se, etten lisännyt tarpeeksi/ollenkaan puuteria illan mittaan. Ammattimeikkaaja teki hienon meikin, mutta kyllähän se päivän tiimellyksessä sulaa. Illan kuvissa naamani kiiltelee pahemman kerran. Mutta hauskaa oli!

Eli ensi kesän morsiammille: Muistakaa puuteroida! Te olette kuvauksen kohde koko päivän.

Vierailija
26/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi tahdon.

Vierailija
28/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin: "En tahdo.", koska siitä se kyykyttäminen alkoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:17"]

Sanoisin: "En tahdo.", koska siitä se kyykyttäminen alkoi.

[/quote]  TÄMÄ!  

Vierailija
30/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisin vieraille edes vähän alkoholia pitkin päivää. Meillä oli vihkiminen puolen päivän jälkeen ja sitten mentiin juhlapaikalle, jossa oli naposteltavaa ja ruuat plus kakkukahvit sekä muuta ohjelmaa. Alkoholia alettiin tarjoilla vasta kun bändi alkoi soittaa illalla kymmeneltä. Tuntui että sitä ennen puolet vieraista karkaili koko ajan lähikauppaan ja istuskeli pihalla juomassa omia juomia ja kukaan ei tullut tanssimaan kun bändi soitti. Vieraat olivat kaikki lähteneet jo yhden aikoihin. Tuntui että kaikilla oli tylsää koko päivän. :( kaverit kyllä urheasti sanoi että oli tosi kivat häät ja ruoka oli herkullista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin käytetyn, uudenveroisia, puvun. Liikkeiden hinnoissa järjettömästi ilmaa ja pukuun lohkesi iso osa budjetista.

Vierailija
32/36 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaisin vieraille edes vähän alkoholia pitkin päivää. Meillä oli vihkiminen puolen päivän jälkeen ja sitten mentiin juhlapaikalle, jossa oli naposteltavaa ja ruuat plus kakkukahvit sekä muuta ohjelmaa. Alkoholia alettiin tarjoilla vasta kun bändi alkoi soittaa illalla kymmeneltä. Tuntui että sitä ennen puolet vieraista karkaili koko ajan lähikauppaan ja istuskeli pihalla juomassa omia juomia ja kukaan ei tullut tanssimaan kun bändi soitti. Vieraat olivat kaikki lähteneet jo yhden aikoihin. Tuntui että kaikilla oli tylsää koko päivän. :( kaverit kyllä urheasti sanoi että oli tosi kivat häät ja ruoka oli herkullista

HUH! Tosiaan myöhään aloititte tarjoilun. Miksi noin? Ei ihme, että takakontilla viihdyttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aivan ihanat, hauskat ja viihtyisät häät. Vieraita oli reilu sata, ja pelkäsin ahtautta. Kuitenkin paikalle olisi mahtunut ainakin parikymmentä henkeä lisää. Kaduttaa joidenkin ihmisten karsiminen pois kutsulistalta.

Lisäksi palkkaisin paikalle ammattikuvaajan ja panostaisin enemmän kuvaamiseen. Haastavien valo-olosuhteiden vuoksi harrastelijoiden välineillä otetut kuvat eivät ole kovin hyviä.

Vierailija
34/36 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltais menty vain maistraatissa naimisiin ja sen jälkeen joku pieni ruokailu todella pienen porukan kesken. Loput häihin säästetyt rahat oltais laitettu kunnolliseen häämatkaan ja säästetty tulevaisuutta varten. Vaikka ei ollu mitkään megapippalot, rahaa meni silti ihan liikaa siihen nähden, mitä siitä sai. Molemmat oltiin ihan poikki järjestelyistä, kauhea kiire koko päivän jne. Ei edes ehditty viettää hääyötä. Ja todella yllättäviä (sekä epätodennäköisiä) rahamenoja tuli häiden jälkeen, joten ne rahat olisi tullu kipeästi tarpeeseen. Kannattaa säästää varmuuden varalle, kuin tuhlata häihin. Se on vain yksi päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häillä ei oikeastaan ole paljoakaan väliä. SIllä on mitä sen jälkeisinä 10-20-30-40-50 vuotena tapahtuu.

Vierailija
36/36 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin sulhasen eri mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän