KEITÄ palstalaiset oikein ovat?
Siviilissä en tunne ketään, joka täällä kävisi. Kuitenkin täällä käydään. Tunnenko jonkun teistä? Kerro, kuka olet!
T. 26-vuotias naispuolinen opiskelija Helsingistä
Kommentit (145)
Täällä 25-vuotias työtön ja lapseton taiteilija, intohimonani kissakeskustelut vaikka olen koiraihminen.
Täälläkin 26v työtön taiteilija. Intohimona kaikki keskustelut. :D
36-vuotias nainen. Olen työskennellyt viimeisen 7 vuotta tutkijana Helsingissä. Avomiehen kanssa olen asunut yhdessä n 5 vuotta mutta lasta tai lemmikkiä ei ole. Koulutuksena minulla on kielitieteen maisteri ja lääketieteen tohtori. Olen mamu mutta pääsette minusta eroon Toukokuun lopussa.
AV:llä tykkään lukea ja olla mukana sellaisia ketjuja, joissa on koottu sattumuksia ja tarinoita ihmisten elämästä (siis tyyliin "Mitä todella noloa sinulle on tapahtunut") ja välttelen käytännössä kaikkia mielipide tai väittelykeskusteluja, koska niiden taso ja ihmisten käytös niissä ovat aivan törkeitä.
Ulkosuomalainen Atlantin toiselta puolelta. On mies, ikää ja teinejä talossa.
Demoneja juntteja pahansuopia ilkimyksiä, joiden mielestä on ok haukkua toisten ihmisten ulkonäköä/olemusta.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 03:50"]
Ulkosuomalainen Atlantin toiselta puolelta. On mies, ikää ja teinejä talossa.
[/quote]
Sama ilman teinejä
39v tahattomasti lapseton lakimies. Etsin vertaistukea lapsettomuuteen ja löysin vahingossa av:n monta vuotta sitten, silloin kun tämä oli vielä lämminhenkinen kysy-ja-vastaa -palsta.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:54"]Elvis m39 Monet luulevat minun jo kuolleen , mutta se on pelkkää urbaania legendaa =D
[/quote]
Jos olisit oikee Elvis niin sun pitäis olla jo 80v! Eli paljastuit provoksi. Oikea Elvis viettää leppoisia eläkepäiviä sillä salaisella Tyynenmeren saarella ex-vävynsä Michael Jacksonin sekä Aki Sirkesalon seurassa! Niillä on hyvät jamittelut siellä iltaisin.
18-vuotias nainen Vantaalta. Olen tämän kevään abi ja aion ensi syksynä hakea Helsingin yliopistoon :)
65-vuotias isoisä, koulutettu yrittäjä. Ensimmäinen postaus. Poikkean joskus täällä kun linkit tuovat, viimeksi arvelut Tiina Rosenbergin mielenterveyden tilasta herättivät mielenkiinnon. Täältä löytyy usein räväköitä, mutta samalla asiallisia mielipiteitä.
25 vuotias naispuolinen päänheiluttaja ja opiskelija Helsingistä :D
En kaada hautakiviä
45 vuotias, valmistunut Teknillisestä korkeakoulusta, kärsinyt n. 8 vuotta lapsettomuudesta. Nyt yksi pieni lapsi. AV:sta on löytynyt paljon vinkkejä arjen ongelmiin, kiitos vaan vastanneille.
En hirveästi häpeile täällä vierailua, vaikka osa ketjuista on aika alatyylisiä. Tällaiselle keski-ikäiselle ja työelämässä urautuneelle naiselle tämä on maailmankuvaa laajentava kokemus.
26, asun monacossa (Kyllä, luit oikein). Työskentelen pääosin Saksassa, Ranskassa, Itävallassa ja UK:ssa formula 1 insinöörinä. Ei lapsia.
14-vuotias, peruskoulun kahdeksannella. Linkkaan kavereille aina parhaat av-keskustelut, joten ne kaverit ainakin tietävät että käyn täällä.
Nainen 38 v, kaksi leikki-ikäistä lasta. Koulutus tradenomi, tuleva ekonomi, ammatti markkinointipäällikkö. Naimisissa. Asun Helsingissä, lapsuuden ja nuoruuden elelin maalla ja pikkukaupungeissa. Olen varmaan aika keskiverto av-mamma?
Koskaan en tosielämässä puhu tästä palstasta. Tiedän että jotkut tutut käyvät täällä ainakin ajoittain; ovat joskus linkittäneet facebookiin jotain älyttömimpiä keskusteluja. :) Itse keskustelen täällä melko aktiivisesti.
26-vuotias yliopisto-opiskelija Helsingistä. En edes tiedä mitä teen täällä