Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pystytkö sormettamisen aikana kertomaan sen kohdan kun miehen sormi on g-pisteellä?

Vierailija
02.01.2022 |

Olen aika varma missä se on, mutta ajattelin kysäistä naiselta vielä varmistuksen. Jos hän vaan itse tietää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/11 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuudesta päätellen tämä on taas niitä asioita joita miehen pitää tietää naisista mutta joita naiset ei itsekään tiedä itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vaginan etuseinässä, ehkä 3-4 cm syvyydessä.

Vierailija
4/11 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan: Vaimollani Gpiste on SE piste mitä haluaa että hyväillään. Menee heittämällä klitoriksen ohi. Paitsi että Gpiste ON klitoriksen sisäinen osa ;)

3-4cm sisällä etureunassa. Tuntuu sormilla pieneltä ulokkeelta.

Vierailija
5/11 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pystyn! Sormet kun työntää sisään niin tuntuu hyvältä. Kun hyväilee g-pistettä, tuntuu ekstrahyvältä.

Vierailija
6/11 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuudesta päätellen tämä on taas niitä asioita joita miehen pitää tietää naisista mutta joita naiset ei itsekään tiedä itsestään.

Luulen vahvasti, ettei vaimoni tiedä siitä mitään vaikka satoja orgasmeja onkin saanut. Osa syynä varmaan sekin, että kääntämällä sormet vastakkaiseen suuntaan ja hieromalla välilihan puolelta saanut liki yhtä usein. Eli tulee aina kokeiltua kumpi puoli on sillä kertaa kiihoittavampi. Omakivasta vaimo ei ole tykännyt, joten sekin varmaan syynä tietämättömyyteen, eli ei varmaankaan tiedä edes mitä kaikkea pillussa touhuan puhumattakaan miksi ja missä järjestyksessä. Sillä mennään millä päästy parhaaseen lopputulokseen. Suuri intohimoni.

Vierailija
7/11 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan: Vaimollani Gpiste on SE piste mitä haluaa että hyväillään. Menee heittämällä klitoriksen ohi. Paitsi että Gpiste ON klitoriksen sisäinen osa ;)

3-4cm sisällä etureunassa. Tuntuu sormilla pieneltä ulokkeelta.

Tässä ei kysytty missä se on ja miltä se tuntuu sormessa. Tässä kysyttiin naisilta tuntevatko he sen, milloin miehen sormi on sen päällä!

Vierailija
8/11 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi joku sormettaisi vaginasta, klitoristahan silloin kuuluu hieroa. Älkää nyt opettako palstaa lukeville pojille hölmöjä tapoja.

Vierailija
9/11 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja pyydän g-pistehieromista (sormettamalla) joka seksikerralla. Saan orgasmin sen hieromisesta, ja sitä en osaa tehdä itse itselleni hyvin. Yhdynnästä en laukea. Toisinaan pyydän klitoriksen hieromista, mutta yleisimmin tahdon tehdä siitä orgasmin itse itselleni. Aivan ykkösnautintioa itselleni tuo g-piste ja vielä siitä syvemmälle myös.

Vierailija
10/11 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi joku sormettaisi vaginasta, klitoristahan silloin kuuluu hieroa. Älkää nyt opettako palstaa lukeville pojille hölmöjä tapoja.

Kannattaisi varmaan joskus itse kokeilla! 

On hiton hankala nuolla kielellä klitoista ja hieroa klitorista sormilla samaan aikaan. On xxxxx kertaa tehokkaampaa nuolla klitorista ja sormettaa pillussa eri erogeenisia pisteitä. Tuntea kuinka pillu hamuaa otetta sormista ennen orgasmia ja orgasmin aikana.  Kiusata joskus pillua ja sormettaa vain yhdellä sormella, josta pillu raukka ei saa otetta.  No onneksi pillu ottaa sen jälkeen sitäkin hanakammin kalusta kiinni. 

Vierailija
11/11 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai osaan, mutta kyllä mies sen minusta huomaa sanoin kertomattakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme