Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla vaaleat säärikarvat, ajeletteko niitä?

Vierailija
21.04.2015 |

Itselläni on hyvin vaaleat melko ohuet säärikarvat, enkä koskaan ole niitä ajellut (/sokeroinut/vahannut). Mites muut?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele, paitsi sukulaisten juhlille mentäessä tai muuten, kun pitää pukeutua hienommin. Ei jaksa enää sitä vuosia jatkunutta nenän vartta pitkin tuijottamista. Muuten en juuri välitä mitä ihmiset ajattelee.

Vierailija
2/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri ajele, koska ihoni on herkkä ja ajelu ärsyttää sitä. Pidän mieluummin ihon terveenä ja vastustuskykyisenä. Kesällä ajelen jos käytän hametta, mut harvemmin tulee sitäkään käytettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään ajellut, eivät vaivaa tai näy mitenkään. Jos alkaa ajamaan niin kohtahan ne rehottaa ja siihen kierteeseen jää...

Vierailija
4/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ajelen. Ei niitä kuitenkaan tuu ajeltua kuin ehkä 4 kertaa vuodessa.

Vierailija
5/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan. Vaikka ovat kuinka vaaleet, ni näkyy jos menee kananlihalle iho.

Vierailija
6/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen kesäisin kun sääret näkyy, vaikka karvat ei tosiaan näy ollenkaan. Silti jotenkin tulee sexympi fiilis kun ei oo karvakoipi.

Vierailija
7/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, täällä yksi kateellinen! Mulla liki mustat säärikarvat jotka rehottaa jo parissa päivässä. Talviaikaan en jaksa edes välittää, mutta kesät... ÄÄÄ. Muukin karvoitus todella tummaa ja runsasta, hiuksetkin.

Vierailija
8/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:22"]Ei hitto, täällä yksi kateellinen! Mulla liki mustat säärikarvat jotka rehottaa jo parissa päivässä. Talviaikaan en jaksa edes välittää, mutta kesät... ÄÄÄ. Muukin karvoitus todella tummaa ja runsasta, hiuksetkin.
[/quote]

Sama! Ärsyttää

Vierailija
9/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin ajelen vaan jos käytän hametta ohuiden sukkahousujen kanssa, eli todella harvoin. Kesällä ajelen jatkuvasti, vaaleat karvat ei näy kauas mutta jos joku on lähellä ni kyllä ne huomaa. Miestäni ei säärikarvat haittaa joten annan rehottaa muuten.

Vierailija
10/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaaleat säärikarvat muuten loistaa hienosti valoa vasten auringossa. :D Ihailin kerran kesäterassilla yhden daamin kullanvaaleita koipikutreja. Ei varmaan itse ylhäältä päin katsoen sitä nähnyt, mutta muut kyllä.

Vierailija
11/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:22"]Ei hitto, täällä yksi kateellinen! Mulla liki mustat säärikarvat jotka rehottaa jo parissa päivässä. Talviaikaan en jaksa edes välittää, mutta kesät... ÄÄÄ. Muukin karvoitus todella tummaa ja runsasta, hiuksetkin.
[/quote]

Minä taas kateellisena täällä kun hiukset ovat hennot ja ohuet. :D No kaikessa on puolensa

Ap

Vierailija
12/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:27"]

Ne vaaleat säärikarvat muuten loistaa hienosti valoa vasten auringossa. :D Ihailin kerran kesäterassilla yhden daamin kullanvaaleita koipikutreja. Ei varmaan itse ylhäältä päin katsoen sitä nähnyt, mutta muut kyllä.

[/quote]

Voih mä olen nähnyt useasti unta tällaisesta, unohtanut ajella ja jossain kauniissa auringonpaisteessa hienossa lyhyessä hameessa huomannut että ei helvetti mikä talviturkki säärissä, kuinkahan moni on jo huomannut. Ihana herätä ja tajuta ettei ehkä sittenkään...

Vierailija
13/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään, koska sen ekan ajelun jälkeen ne tuskin olisivat vaaleita. Ei ole tähän ikään mennessä itseä haitanneet, edes kananlihalla, niin muiden esteettinen haitta ei saa minua jatkossakaan toimimaan toisin :)

Vierailija
14/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin edes vaaleat säärikarvat! Mustat ja paksut on. Epiloin pois niin ei tarvitse joka päivä ajella. Ilman epilointia joutuisi ajelemaan vähintään joka toinen päivä. :(