Mies, kumpi karvoitustyyppi on parempi?
Alapäässä siis. Yläpeukku: posliini/viivapillu VAI puska/siistitty puska?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 03:55"]Kunnon rehottava puska on PARAS, täytyykö tästä vääntää joka päivä? :D
[/quote]
Onko tämä naisen mielipide?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 03:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 03:55"]Kunnon rehottava puska on PARAS, täytyykö tästä vääntää joka päivä? :D [/quote] Onko tämä naisen mielipide?
[/quote]
Miehen joka tykkää nuolla.
Viivapillu tarkoittaa, että sisemmät häpyhuulet ovat ulompien häpyhuulten peitossa, ei liity karvoitukseen mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 04:07"]
Viivapillu tarkoittaa, että sisemmät häpyhuulet ovat ulompien häpyhuulten peitossa, ei liity karvoitukseen mitenkään.
[/quote]
Niin juuri. Taitaa ap olla vasta karvaa kasvamassa :D
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 04:07"]Viivapillu tarkoittaa, että sisemmät häpyhuulet ovat ulompien häpyhuulten peitossa, ei liity karvoitukseen mitenkään.
[/quote]
Ok. Luulin, että tarkoittaa ns. kiitoratakuviota eli sellaista viivan mallista karvoituskuviota. Kiitos oukaisusta. T. ap
Viivapillu näyttää tältä:
(|)
Kun taas oikein mehevä pimppi on jotain tällaista:
###
#S#
###
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 04:09"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 04:07"]
[/quote]
Niin juuri. Taitaa ap olla vasta karvaa kasvamassa :D
[/quote]
Olen kolmekymppinen, eli karvoitus on jo kasvanut. Minulla ei sisemmät häpyhuulet roiku, joten en ole noita toisentyyppisiä elimiä koskaan kohdannut. -ap
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 04:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 04:09"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 04:07"] Viivapillu tarkoittaa, että sisemmät häpyhuulet ovat ulompien häpyhuulten peitossa, ei liity karvoitukseen mitenkään. [/quote] Niin juuri. Taitaa ap olla vasta karvaa kasvamassa :D [/quote] Olen kolmekymppinen, eli karvoitus on jo kasvanut. Minulla ei sisemmät häpyhuulet roiku, joten en ole noita toisentyyppisiä elimiä koskaan kohdannut. -ap
[/quote]
Nam.
Afrikassa kuollaan nälkään. Suomessa pillukarvoihin.
Vitsi, kai mulla asiat sittenkin mallillaan. Olen 40v, neljä lasta synnyttänyt ja mulla on viivapillu kiitoradalla...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 05:49"]Vitsi, kai mulla asiat sittenkin mallillaan. Olen 40v, neljä lasta synnyttänyt ja mulla on viivapillu kiitoradalla...
[/quote]
Kuva ois kiva ylläri :-)
Miksi näistäkin pitää stressata ja kysellä miehiltä, mikä on paras?
Mä sheivaan joskus, kun tulee semmonen fiilis itelle, mut harvemmin. Tasan yhden kerran mulle on tehnyt baari-illan tuloksena mies selväksi, että nyt oli liikaa karvoitusta. Ja sinne yöhön sai mennä. Hitot minä ala itseäni muuttamaan.
Kyllä se on ihan naisen oma asia, miltä se alapää näyttää.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 05:49"]Vitsi, kai mulla asiat sittenkin mallillaan. Olen 40v, neljä lasta synnyttänyt ja mulla on viivapillu kiitoradalla...
[/quote]
No vittu jippii. Säälittävää, että nelikymppinen äiti on noin kiinni pillussaan. Keskity niihin lapsiisi ja elämääsi.
Siistitty on paras. En katsoisi kovin hyvällä naista, joka tuhraa alapäänsä kanssa liikaa aikaa. Ap voi keskittyä myös muihin asioihin jos haluaa elämäänsä muutakin sisältöä kuin seksiä.
Ap taitaa olla aika simppeli tyyppi, kun ei edes tiedä mitä viivapillu tarkoittaa ja ikää siis jo 30.
Eipä sillä ole kamalasti minulle väliä. Eniten on väliä muilla seikoilla jotka tulevat vastaan ennen seksiä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 04:06"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 03:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 03:55"]Kunnon rehottava puska on PARAS, täytyykö tästä vääntää joka päivä? :D [/quote] Onko tämä naisen mielipide?
[/quote]
[/quote] Meinas tulla oksu.
Täällä kans mies, joka tykkää nuolla... posliinia.
Posliinia on kivempi nuolla, kun voi kaikkea hyväillä suulla ja leualla, esim. häpyluuta ja kaikkea ympäriltä isoilla liikkeillä. Pelkkä kielen käyttö yhteen kohtaan on tylsää. sitä voi sitten lopuksi tehä, eikä tarvitse kauan lipittää jos on ympäristöä hyväillyt aikasemmin.
Karvojen suusta poistaminen on niin ällöö.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 07:25"]
[/quote]
Näin. Onneksi vaimo aikanaan ymmärsi vinkin. Tympäsi syljeskellä karvoja suusta, nyt kun on posliini, on paljon parempi.
Mutta makuja on monia, kukin tyylillään, tarviiko tästä kinastella?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 07:25"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 04:06"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 03:59"]
[/quote]
[/quote] Meinas tulla oksu.
Posliinia on kivempi nuolla, kun voi kaikkea hyväillä suulla ja leualla, esim. häpyluuta ja kaikkea ympäriltä isoilla liikkeillä. Pelkkä kielen käyttö yhteen kohtaan on tylsää. sitä voi sitten lopuksi tehä, eikä tarvitse kauan lipittää jos on ympäristöä hyväillyt aikasemmin.
Karvojen suusta poistaminen on niin ällöö.
[/quote]
Yhtä ällöö, kuin mies joka käyttää sanoja "oksu" ja "ällöö"?
Kunnon rehottava puska on PARAS, täytyykö tästä vääntää joka päivä? :D