Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätysvieraat

Vierailija
21.04.2015 |

Kokemuksia? Minkälaisia?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, oon yleensä aika vähissä vaatteissa kotona, enkä jemmaa mitään tarjottavaa.

Vierailija
2/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuka tulee. Mieluummin sovitaan etukäteen. Toisaalta, jos tulee yllättäen, ei voi mielästäni mitään ihmeellisiä tarjoiluja odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä miten joku kehtaa tulla ilmoittamatta. Itse ainakin olen tarkka reviiristäni ja koen että tunkeituisin myös toisen yksityisyyteen tuppaantumalla yhtäkkiä paikalle. En myöskään tykkää yllätyksistä ja tempperamenttini on sellainen että tarvitsen suunnitelmien muutoksiin ym. hieman valmistautumisaikaa. Muussa tapauksessa stressaannun.

Vierailija
4/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 01:20"]Onkse ihmisten vaikea käsittää, että kaikki ei tykkää yllärivieraist??
[/quote] kaikki ei haluu tajuta?

Vierailija
5/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä tulossa yllätysvieras yöksi, vitun kiva. Ollaan p.a. Suodatinpaperia käytetään wc paperina, kahvia juuri sen verran että saadaan to. Ja pe aamukahvit. Makaroni tonnikalamössöä kaapissa. Juuri,mietin että haenko leipää vai vessa,paperia kaupasta.

Vierailija
6/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vodkapullo ja kahvipaketti mukana niin tervetuloa.

Vierailija
7/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:18"]Muistan, että jollakin kirjottajal oli mukamas pahoja ongelmii yllärivieraist, eivät uskoneet puhetta, postimiehetki jopa tuli makkariin asti ym. Kakkapuhetta [/quote] siis oikeestikko?? [/quote] Ei voi olla totta! [/quote] postimiehet ei tuu makkariin....

[/quote]

Paitsi se joka soitti kahdesti. Eiku seki tais jäädä vaan keittiöön asti...

Vierailija
8/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:01"]No meillä tulossa yllätysvieras yöksi, vitun kiva. Ollaan p.a. Suodatinpaperia käytetään wc paperina, kahvia juuri sen verran että saadaan to. Ja pe aamukahvit. Makaroni tonnikalamössöä kaapissa. Juuri,mietin että haenko leipää vai vessa,paperia kaupasta.
[/quote]

Ei se ole yllätysvieras jos siitä tietää etukäteen. Yllätysvieras soittaa ovikelloa ennen kuin tiedät hänestä.

Vierailija
9/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille yllätysvieraat ovat ihan tervetulleita, mutta tarjottavat voi olla aika vähissä. Tosin kyllä meiltä pakastimesta aina jotain tarjottavaakin löytyy. Kämppä on kohtuullisen siisti aina ja vaatteet on kaikilla päällä päiväsaikaan, kun lasten kavereitakin ramppaa kaiket päivät.

Vierailija
10/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:11"]Kyllä niitä yllätysvieraita saisi käydä useammin. Meillä ainakin.
[/quote]pyh

Vierailija
11/38 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yllätysvieraista, nykyään meillä on muutama tuttava joka vain yhtäkkiä ilmaantuu oven taakse eikä edes kysy, onko huono hetki. Tuppaa vaan sisälle istumaan vaikka näkisi, että talon väellä on jokin asia ilmeisen kesken; itse olin kerran ompelupuuhissa ja kerran olin siivoamassa - siis luutuamassa lattioita! Tämmöisinä hetkinä olen ollut tarkoituksellisesti röyhkeä, enkä ole tarjonnut edes kahvia. Ärsyttää tuollainen niin paljon, että toivoisi tämän kutsumattoman vieraan vähemmistäkin vinkeistä tajuavan olevansa ei-toivottu sillä hetkellä. >:(  Kuitenkin tämä tyyppi ilmaantuu tasaisin väliajoin meille istumaan ja on muutaman kerran itse oikein pyytänyt kahvia... Tiedän kyllä olevani aika lapsellinen tämän asian suhteen, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa kun oikein ottaa aivoon. :'D

Minulle on siis jo lähes luksusta, jos joku soittaa ja ilmoittaa olevansa tulossa vaikkapa 10-20 min päästä. Kerkeän henkisesti valmistautumaan ja lopettamaan tai keskeyttämään omat hommani rauhassa ja ennen kaikkea kerkeän vaihtaa vähän sopivampaa päälle sillä olen usein kotona "rönttävaatteissa". :D

Vierailija
12/38 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
13/38 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten en välittäisi yllätysvieraista, mutta joskus on ihan kiva, kun joku tulee kylään vaikka viiden minuutin varoitusajalla. Ehtii saada äkkiä lelut kasaan ja astiat pesukoneeseen.

Vierailija
14/38 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään. Meillä on vielä niin, että meille päin tullaan ilmoittamatta mutta jos me yritetään samaa eli mennä vastavierailulle ilmoittamatta, ihmiset suorastaan hölmistyvät. Itsekin olen lopettanut yllätysvieraiden kestityksen.

Vierailija
15/38 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:01"]No meillä tulossa yllätysvieras yöksi, vitun kiva. Ollaan p.a. Suodatinpaperia käytetään wc paperina, kahvia juuri sen verran että saadaan to. Ja pe aamukahvit. Makaroni tonnikalamössöä kaapissa. Juuri,mietin että haenko leipää vai vessa,paperia kaupasta.
[/quote]

Vinkki: hae kerrostalon paperiastiasta aamulehtiä ja pyyhi niillä.

Vierailija
16/38 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin voi sopia, mut monelle ei

Vierailija
17/38 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että jollakin kirjottajal oli mukamas pahoja ongelmii yllärivieraist, eivät uskoneet puhetta, postimiehetki jopa tuli makkariin asti ym. Kakkapuhetta

Vierailija
18/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:18"]Muistan, että jollakin kirjottajal oli mukamas pahoja ongelmii yllärivieraist, eivät uskoneet puhetta, postimiehetki jopa tuli makkariin asti ym. Kakkapuhetta
[/quote] siis oikeestikko??

Vierailija
19/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:18"]Muistan, että jollakin kirjottajal oli mukamas pahoja ongelmii yllärivieraist, eivät uskoneet puhetta, postimiehetki jopa tuli makkariin asti ym. Kakkapuhetta
[/quote] Ei voi olla totta!

Vierailija
20/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:18"]Muistan, että jollakin kirjottajal oli mukamas pahoja ongelmii yllärivieraist, eivät uskoneet puhetta, postimiehetki jopa tuli makkariin asti ym. Kakkapuhetta
[/quote] Ei voi olla totta!
[/quote] postimiehet ei tuu makkariin....