Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apteekin raskaustesti ja viivan paikka?

Vierailija
14.04.2015 |

Tuleeko nykyään apteekin raskaustestiin viivan paikka? Olen kaksi testiä tehnyt ja molempiin on jäänyt viivanpaikat. Ennen ei jäänyt. Mites nykyään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Vierailija
2/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivan paikka on nenässä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole tullut ainakaan. Monta tein ja haaleasta muuttui tummaksi vähitellen. Nyt siis raskaana.

Laita kuva.

Vierailija
4/9 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin aina selvä nega tao haalea plussa,ikinä ei tummunut kont viivan tummuteen.

Vierailija
5/9 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kyse kemiallisesta raskaudesta tai varhainen keskenmeno, jos menkat kuitenkin alkaa.

Musta nuo apteekin omat on ainoita luotettavia. Koskaan ei ole viivanpaikkaa niihin saanut.

Vierailija
6/9 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Viimeksi näitä testejä oon tehnyt 12 vuotta sitten niin aattelin onko apteekin testi radikaalisti muuttunut. Pidin luotettavimpana testinä.
Kuvaa en voi laittaa kun heitin testit pois. Testaan huomenna uudestaan. Tosiaan viivanpaikka tuli heti testiin mutta ei värjäytynyt kunnolla.

Vierailija
7/9 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:33"]Ok. Viimeksi näitä testejä oon tehnyt 12 vuotta sitten niin aattelin onko apteekin testi radikaalisti muuttunut. Pidin luotettavimpana testinä.
Kuvaa en voi laittaa kun heitin testit pois. Testaan huomenna uudestaan. Tosiaan viivanpaikka tuli heti testiin mutta ei värjäytynyt kunnolla.
[/quot

Siis ap

Vierailija
8/9 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö yks alotus riittänyt?

Vierailija
9/9 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli apteekin kahteen testiin tosi haaleat viivat joita piti ihan kunnolla tihrustaa että mitään näki. Vasta testiajan ulkopuolella tummuivat hieman selvemmin. Ja tein siis päivä menkkojen pois jäännin jälkeen. Raskaana olin ja digillä varmistin. Nuo digitestit on kyllä parhaita, niin ei tarvi viivanpaikkoja ja haamuja mietiskellä.