apteekin raskaustesti ja viivan paikka?
Tuleeko nykyään apteekin raskaustestiin viivan paikka? Olen kaksi testiä tehnyt ja molempiin on jäänyt viivanpaikat. Ennen ei jäänyt. Mites nykyään?
Kommentit (9)
Ei minulla ole tullut ainakaan. Monta tein ja haaleasta muuttui tummaksi vähitellen. Nyt siis raskaana.
Laita kuva.
Mullakin aina selvä nega tao haalea plussa,ikinä ei tummunut kont viivan tummuteen.
Voi olla kyse kemiallisesta raskaudesta tai varhainen keskenmeno, jos menkat kuitenkin alkaa.
Musta nuo apteekin omat on ainoita luotettavia. Koskaan ei ole viivanpaikkaa niihin saanut.
Ok. Viimeksi näitä testejä oon tehnyt 12 vuotta sitten niin aattelin onko apteekin testi radikaalisti muuttunut. Pidin luotettavimpana testinä.
Kuvaa en voi laittaa kun heitin testit pois. Testaan huomenna uudestaan. Tosiaan viivanpaikka tuli heti testiin mutta ei värjäytynyt kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:33"]Ok. Viimeksi näitä testejä oon tehnyt 12 vuotta sitten niin aattelin onko apteekin testi radikaalisti muuttunut. Pidin luotettavimpana testinä.
Kuvaa en voi laittaa kun heitin testit pois. Testaan huomenna uudestaan. Tosiaan viivanpaikka tuli heti testiin mutta ei värjäytynyt kunnolla.
[/quot
Siis ap
Mulla tuli apteekin kahteen testiin tosi haaleat viivat joita piti ihan kunnolla tihrustaa että mitään näki. Vasta testiajan ulkopuolella tummuivat hieman selvemmin. Ja tein siis päivä menkkojen pois jäännin jälkeen. Raskaana olin ja digillä varmistin. Nuo digitestit on kyllä parhaita, niin ei tarvi viivanpaikkoja ja haamuja mietiskellä.
Miten kävi?