Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätysvieraat

Vierailija
21.04.2015 |

Kokemuksia? Minkälaisia?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
22/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkse ihmisten vaikea käsittää, että kaikki ei tykkää yllärivieraist??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Anoppi joskus harrastaa tuota yllätysvierailua. Kaiken huippu kun tuli aikaisin aamulla ja alkoi herättelemään minua vapaapäivänäni kun olin vielä sängyssä nukkumassa, silloin meinasi kyllä muutama ärräpää päästä. En itse tuppaa koskaan kellekään kylään ilmoittamatta.

Vierailija
24/38 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
25/38 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:11"]Kyllä niitä yllätysvieraita saisi käydä useammin. Meillä ainakin.
[/quote]pyh
[/quote]pyh

Vierailija
26/38 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 01:12"]En tykkää yllätysvieraista, nykyään meillä on muutama tuttava joka vain yhtäkkiä ilmaantuu oven taakse eikä edes kysy, onko huono hetki. Tuppaa vaan sisälle istumaan vaikka näkisi, että talon väellä on jokin asia ilmeisen kesken; itse olin kerran ompelupuuhissa ja kerran olin siivoamassa - siis luutuamassa lattioita! Tämmöisinä hetkinä olen ollut tarkoituksellisesti röyhkeä, enkä ole tarjonnut edes kahvia. Ärsyttää tuollainen niin paljon, että toivoisi tämän kutsumattoman vieraan vähemmistäkin vinkeistä tajuavan olevansa ei-toivottu sillä hetkellä. >:(  Kuitenkin tämä tyyppi ilmaantuu tasaisin väliajoin meille istumaan ja on muutaman kerran itse oikein pyytänyt kahvia... Tiedän kyllä olevani aika lapsellinen tämän asian suhteen, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa kun oikein ottaa aivoon. :'D

Minulle on siis jo lähes luksusta, jos joku soittaa ja ilmoittaa olevansa tulossa vaikkapa 10-20 min päästä. Kerkeän henkisesti valmistautumaan ja lopettamaan tai keskeyttämään omat hommani rauhassa ja ennen kaikkea kerkeän vaihtaa vähän sopivampaa päälle sillä olen usein kotona "rönttävaatteissa". :D
[/quote]miks avaat oven vieraalle?pidä ovi lukossa?

Vierailija
27/38 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päästätte yllätysvieraat sisään? Meillä eivät pääse ulko-ovea kauemmas.

Vierailija
28/38 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:31"]Miksi päästätte yllätysvieraat sisään? Meillä eivät pääse ulko-ovea kauemmas.
[/quote] kun eivät osaa laittaa ovea lukkoon tai hakevat huomiota kun päästävät vieraat sisään ja sitten täällä maristaan asiast..

Vierailija
29/38 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä yllätysvieraista pätkääkään! En edes avaa koputtelijalle ovea, jos en tiedä jonkun olevan tulossa käymään.

Vierailija
30/38 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi kesällä niin että oltiin ruuanlaittopuuhissa (onneksi jo, hetkeä aiemmin rakasteltiin sohvalla) kun terassin ovesta tuli tuttavapariskunta sisään... En tiedä teistä mutta meillä ainakin kesällä on ovet auki maalla kun asutaan. Pikkusen otti päähän, ruokana tasan kaksi pihviä eli vieraat odottelivat terassilla kun me hotkittiin romanttiseksi tarkoitettu ateria. Ei yllärivieraita, kiitos...

Vierailija
31/38 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kummallista nykyisenä kännykkäaikana, että ihmiset eivät soita etukäteen ja kysy, sopiiko tulla.

Ennen kännyjn yleistymistä oli hyvinkin yleistä, että vieraita tulla tupsahti ilmoittamatta. Teimme niin silloin itsekin. Tosin veimme ja meillekin tuotiin aina jotain kahvileipää mukana,koska ei voi olettaa, että kaikilla olisi vierasvaraa.

Itse ilahdun kyllä sellaisistakin vieraista, jotka soittavat ja kysyvät sopiiko tulla vaikkapa parinkymmenen minuutin päästä. Eikä se tarjottava ole tärkeää, pelkkä kahvikin ok. Seuraahan siinä halutaan.

Erääilä tuttavillamme käy tosi paljon vieraita, usein ihan yllättäen. Kotinsa saattaa olla kertakaikkisen kaaoksen vallassa, mutta sepä ei haittaa, ei vieraita eikä omaa väkeä. Mukava seura on tärkeämpää.

Vierailija
32/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä yllätysvieraita saisi käydä useammin. Meillä ainakin.

Vierailija
33/38 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
34/38 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoja monet nuo kertomukset xD

Vierailija
35/38 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
36/38 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu? Hiljaista. .

Vierailija
37/38 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yllätysvieraista.

Vierailija
38/38 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää jos tullaan ilmoittamatta, koska olen aina alusvaatteisillani kotona :-D suht siistiä meillä on aina (päivittäin esim imuroin), leluja nyt tietty on aina jonkin verran lattioilla. Mut tosiaan, kiire tulis kun pihaan kaartais auto ja mä täällä koikkelehdin muotoilevissa sortseissa ja toppi päällä :-D toisekseen en harrasta "vierasvaran" jemmaamista, vaan meillä ostetaan pullaa, keksejä yms vain jos on tulossa vieraita.
Ä24