KOIRAIHMISET!
Eli 13 -viikkoinen labbispentu oli työpäivän aikana repinyt lipaston päältä lampun, ja arvatenkin koko lamppu on palasina. Lähinnä pelottaa, onko syönyt tms lasinsiruja, joita on pitkin kämppää? En edes ymmärrä miten on saanut lampun irti varjostimesta, sillä ihmisellekin tuottaa vaikeuksia. Eli kysymys kuuluu, millä todennäköisyydellä pentu syönyt sirpaleita ja mitä teen??
Kommentit (26)
Kun on kyse noin terävästä esineestä kuin lasi, niin ennemmin sitä tankoparsaa kuin öljyä antaisin!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:54"]
Saat mielenrauhan jos käytät eläinlääkärissä kuvauksissa :)
[/quote]
Ei niin mitään järkeä. Kuvaamista varten pentu täytyy rauhoittaa, mikä on elimistölle melkoinen stressi. Ei kannata tehdä ilman oikeaa syytä ihan vaan oman mielenrauhan takia. Vasta sitten jos pennulle nyt lähimmän 48 h aikana tulee huolestuttavia oireita (oksentelu, veri ulosteessa, ripuli, kipuisen oloisuus).
[/quote]
Ei tarvitse nukuttaa!
Minä vaan soittaisin lääkäriin, niin että päivystäjä osaa varautua jos yöllä tulee jotain, muuten tarkkailisin.
Tankoparsaa minunkin piti tulla ehdottamaan! Kauppaan mars!
Tankoparsaa. Ja ei saa misään nimessä oksetuttaa,koska jos on terävää syönyt niin on riski että ylöstullessa repii paikkoja.
ei tarvitse rauhoittaa, meillä eläihoitaja piti pää puolta ja minä itse jalkapuolta,otetaan kiinni napakasti jalasta ja edetään sen avulla ponnistaminen eli ei liiku röntgenissä.
Halvempi hoitaa ennenkuin aiheuttaa massiiivista verenvuotoa
Anna vaan, ei se (mahdollinen lasinpalanen) mahalaukusta ole vielä eteenpäin mennyt.