Velat haluavat asua "lapsivapailla" asuinalueilla, säälittävää!
Menee koko ajan vain entistä säälittävämmäksi ja naurettavammaksi vapaaehtoisesti lapsettomien ihmisten käytös. Nykyään he eivät siedä lapsia enää siinäkään määrin, että haluavat jopa asua tai muuttaa asumaan sellaisille asuinalueille, jossa olisi mahdollisimman vähän lapsiperheitä tai sitten ei lapsiperheitä ollenkaan.
Ulkomailla tässä naurettavuudessa ollaan menty jo niin pitkälle, että joissakin maissa on jopa sellaisia asuinalueita, jotka ovat nimensä mukaisesti lapsivapaita. Sinne on kuulemma lapsiperheillä muuttaminen kielletty ja ihmiset katsovat paheksuen, jos siellä lapsia näkyy. Tuota menettelyä voi hyvällä tavalla sanoa jo äärimmäisen lapsivastaiseksi menettelyksi.
Velat vielä väittävät olevansa avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä. Sallikaa mun nauraa! Tuollainen käytös on erittäin kaukana suvaitsevasta käytöksestä.
Kommentit (137)
Velat?? Se on nykyisessä taloustilanteessa ongelma. Pitäisi puhua säästöistä!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:51"]
Entäs päinvastoin, kerrostalo jossa saa huutaa kuin lapset ja kiukutella ja paiskoa ovia, sotkea rappukäytäviä. Kuuluu sääntöihin, että jokainen juoksee sisällä ja rappukäytävissä! Miltä kuullostaisi?
[/quote]
Tämä ei kelpaa aloittajalle. Hän haluaa, että hänellä on naapureina hiljaisia ihmisiä, jotta kaikki huomaavat hänet ja lapsensa.
Toisten narsistien kanssa ei kelpaa elää, jossa kaikilla olisi samanlaisia paskaperseitä kämppä täynnä....
En vieläkään ymmärrä, miten jonkun ihmisen lapsettomuus vituttaa niin paljon, että siitä pitää aina tehdä aloituksia. Onko se niin vaikeaa ymmärtää, ettei jotkut nyt vain pidä lapsista ja asuvat mielellään paikassa joissa niitä ei paljoa ole.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:51"]Entäs päinvastoin, kerrostalo jossa saa huutaa kuin lapset ja kiukutella ja paiskoa ovia, sotkea rappukäytäviä. Kuuluu sääntöihin, että jokainen juoksee sisällä ja rappukäytävissä! Miltä kuullostaisi?
[/quote]
Näitähän tuntuu olevan jo! Itse ainakin tämmösessä olen asunut. Mutta ne koski vain paria rapussa asuvaa lapsiperhettä. Jos mä kävin iltavuoron jälkeen suihkussa niin siitä kuului valittaa.
Kuule ap, minä haluan asua lapsivapaalla alueella siksi että silloin sinun lapsesi eivät tallo pihanurmeani ja tyhjennä marjapuskiani marjoista koska äityli ei ole opettanut ettei toisen omaan saa koskea. Nykyajan äitylit kun ovat sitä mieltä etteivät kullannuput tarvitse kieltoja ja janica-anselmot saavat ihan rauhassa repiä naapurin aitaa äitylin katsoessa vieressä. Jos lapset pidettäisi kurissa ei minullakaan olisi valittamista. Sitä pihapuutakaan ei muuten tarvitse pehmustaa siltä varalta että äityöin pikku murunen päättää kiivetä siihen ja loukkaa itsensä kun häntä ei ole kielletty. Maalaisjärkeä hei hiukan! Kasvattakaa ne kakaranne paremmin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:39"]Muoti sanoja vilisee taas, on ihmiset yksinkertaisia.
[/quote]
Jos mä en osaisi yhdyssanoja (kuten vaikka "muotisanoja"), en kehtaisi haukkua ketään yksinkertaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:19"]
Ymmärrän kyllä! En ole vela, minulla on lapsi ( jo teini) mutta en TODELLAKAAN nauti kun 6.30 lauantaiaamuna kiljutaan kerrosta ylempänä pikku kakkosta ja muroja .. minkä jälkeen alkaa ralli potkumopoi!
[/quote]
VIRHE! VIRHE! Pikku kakkonen tulee illalla.
No minun tuntemani lapsiperheet haluavat asua ns. lapsiperhealueilla. Siis sellaisilla alueilla, joissa on ruokakaupat, postipalvelut, kirjastot, koulut, päiväkodit, kerhot ja leikkipuistot lähellä. He eivät halua asuinalueelleen kuitenkaan kapakoita, halpoja kaupungin vuokra-asuntoja jne, jotka tuovat mukanaan ties mitä kännikaloja. Minusta tämä on ihan ymmärrettävää, ei lainkaan säälittävää, vaikka vela itse olenkin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:19"]
Ymmärrän kyllä! En ole vela, minulla on lapsi ( jo teini) mutta en TODELLAKAAN nauti kun 6.30 lauantaiaamuna kiljutaan kerrosta ylempänä pikku kakkosta ja muroja .. minkä jälkeen alkaa ralli potkumopoi!
[/quote]
VIRHE! VIRHE! Pikku kakkonen tulee illalla.
[/quote]
Mitä siitä? Ensinnäkin ei se lapsi välttämättä sitä ymmärrä, toisekseen sen näkee areenasta vaikka keskellä yötä.
Heti, kun aletaan järjestää alueita, joissa ei ole jotain tiettyä väestönosaa, niin minä haluan eläkeläisvapaalle ja mamuvapaalle alueelle asumaan! Aidataan kaupunginosat ja aletaan lajittelemaan..
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:58"] Olisi kiva että lapsivihamieliset voisivat muuttaa tuollaisille alueille. Harmittaa asua samassa talossa lapsivihaajien kanssa kun heitä kaikki lasten äänet ja leikit ärsyttävät. En mä nauti siitä että mun lapsiani katsotaan karsaasti. Ja mielelläni menisin esim. lomalla hotelliin joka olisi suunnaattu vain lapsiperheille, niin ettei näitä oman aikuisen ajan -viettäjiä tulisi nokka kippurassa vastaan hotellin tiloissa. [/quote]Tunne on molemminpuolinen, sentakia nämä alueet ovat loistoidea. [/quote] Siis jos ihminen ei pidä MELUSTA hän on lapsivihaaja?! Lapset ihan ok mutta ei kukaan täysjärkinen jaksa kauheeta mekastusta kuulla. Ja muuten, väitän että mun talossa (6 kerrosta, paaaljon asuntoja) ei kummemmin lapsia ole. Tänne saa muuttaa vain alle 30v työssäkäyvät ja saa asua 35v asti. Asunnot niin pieniä ettei lapset mahdu ja mummot ei saa asua täällä (eikä rasittavat keski-ikäiset akat), täydellisyys ♡
[/quote]
Rauhoitu. En puhunut melusta vaan kirjoitin että KAIKKI lasten äänet ja leikit ärsyttävät. Omani ovat todella hiljaisia ja arkoja (ja ei, nyt en vain kuvittele omiani hiljaiseksi vaan muutkin ovat tämän huomanneet) mutta heidän puheensa (puhuvat niin hiljaa ettei ulkotiloissa meinaa saada selvääkään) ja leikkinsä ärsyttävät erästä asujaa. Leikit ovat hiljaisia hiekkalaatikkoleikkejä tai välillä leikkivät nurmella. Aina kerätään lelut leikin lopuksi pois. On ikävää että tämä joitakin ärsyttää ja olisi kiva tietää etukäteen ettei kannata johonkin taloyhtiöön muuttaa jos siellä on tälläisiä henkilöitä. Mutta milläs otat etukäteen selvää...
Itseänikin ärsyttää jos porraskäytävässä tai pihalla huudetaan tai jätetään lelut hujan hajan. Meillä lapsien ei anneta näin toimia. Suurinta osaa varmasti melu häiritsee, lasten, aikuisten tai vanhusten aiheuttamana.
Olisi kiva jos keksittäisiin joku tapa jolla lapsista ärsyyntyvät voisivat välttää lapsialueita ja toisin päin. Molempien parhaaksi.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:24"]
Heti, kun aletaan järjestää alueita, joissa ei ole jotain tiettyä väestönosaa, niin minä haluan eläkeläisvapaalle ja mamuvapaalle alueelle asumaan! Aidataan kaupunginosat ja aletaan lajittelemaan..
[/quote]Eikö se ole vain hyvä juttu, varsinkin jos me miehet muutetaan omille alueille joissa ei ole lapsia. Miesten ei tarvitse kärsiä teidän vainoharhaisesta pedarihysteriasta ja tekin voitte olla keskenänne niiden lastenne kanssa.
Kaikki voittavat tässä järjestelyssä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:12"]
Menee koko ajan vain entistä säälittävämmäksi ja naurettavammaksi vapaaehtoisesti lapsettomien ihmisten käytös. Nykyään he eivät siedä lapsia enää siinäkään määrin, että haluavat jopa asua tai muuttaa asumaan sellaisille asuinalueille, jossa olisi mahdollisimman vähän lapsiperheitä tai sitten ei lapsiperheitä ollenkaan.
Ulkomailla tässä naurettavuudessa ollaan menty jo niin pitkälle, että joissakin maissa on jopa sellaisia asuinalueita, jotka ovat nimensä mukaisesti lapsivapaita. Sinne on kuulemma lapsiperheillä muuttaminen kielletty ja ihmiset katsovat paheksuen, jos siellä lapsia näkyy. Tuota menettelyä voi hyvällä tavalla sanoa jo äärimmäisen lapsivastaiseksi menettelyksi.
Velat vielä väittävät olevansa avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä. Sallikaa mun nauraa! Tuollainen käytös on erittäin kaukana suvaitsevasta käytöksestä.
[/quote] on han Suomessakin "eläkeläis" asuntoja johon alin ikäraja on 55 vee.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:25"]Itse haluaisin maahanmuuttaja-, alkoholisti-, narkkari-, nuoriso- ja vanhusvapaan asuinalueen. Mistäköhän löytyis?
[/quote]
Tampereen muotiala
Kaikki ihmiset eivät vain kestä melua ja möykkää, jota lapsista valitettavasti lähtee loputtomasti. Minun mielestäni on ihanaa asua talossa, jossa ei ole lapsia. Tämä tarkoittaa myös sitä, että talossa ei kuulu jatkuvaa metakkaa. Kerran kävi naapurissa joku pikkuvauvansa kanssa ja sen rääkyminen kuului sen verran hyvin, että muuttaisin taatusti pois jos joutuisin sitä joka päivä / yö kuuntelemaan. Jos voi valita, niin elämästään tekee sellaista että ei tarvitse olla hermo kireällä koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:05"]
On alueita vain rikkaille ja on myös slummeja tässä ei ole mitään uutta.
[/quote]
Gated community on aivan yleinen asia maailmassa. Siis rikkaat ovat asettautuneet asuinalueille, jotka ovat tarkasti korkeilla aitauksilla rajattuja ja alueelle vie yksi tie, jonka portilla aseistettu vartija tarkastaa jokaisen alueelle menevän ihmisen ja auton siitä, onko heillä lupa portista mennä. Meillä ei vielä toistaiseksi ole sellaisia, mutta kun aikansa tätä pohjoismaista hyvinvointivaltiota rikotaan viime sunnuntain kaltaisilla vaalituloksilla, asia on meilläkin varmasti ajankohtainen lähitulevaisuudessa, kun rikkaat tosissaan alkavat pelätä henkensä edestä köyhiä. Ehkäpä jo 10-15 vuoden kuluttua? Aseita Suomessa ainakin riittää rikkaiden pelotteluun, jos niikseen tulee.
[/quote]
Toi on sairasta tekstiä
[/quote]
Miten niin sairasta? Täyttä totta monella puolen maailmaa. En minäkään sitä pidä, mutta ihmisten eriarvoistuminen on tuonut tuollaista tullessaan. Ja rikkaiden on helppo vetäytyä aitojen taakse asemiehen vartioimiksi, koska heillä on rahaa maksaa siitä. Ja maksavat myös.
Idiotistina minun lapsia on muiden kestettävä koska joudun niitä itsekkin kestämään, kasvatusfilosofiani perustuu idiotismiin.