Velat haluavat asua "lapsivapailla" asuinalueilla, säälittävää!
Menee koko ajan vain entistä säälittävämmäksi ja naurettavammaksi vapaaehtoisesti lapsettomien ihmisten käytös. Nykyään he eivät siedä lapsia enää siinäkään määrin, että haluavat jopa asua tai muuttaa asumaan sellaisille asuinalueille, jossa olisi mahdollisimman vähän lapsiperheitä tai sitten ei lapsiperheitä ollenkaan.
Ulkomailla tässä naurettavuudessa ollaan menty jo niin pitkälle, että joissakin maissa on jopa sellaisia asuinalueita, jotka ovat nimensä mukaisesti lapsivapaita. Sinne on kuulemma lapsiperheillä muuttaminen kielletty ja ihmiset katsovat paheksuen, jos siellä lapsia näkyy. Tuota menettelyä voi hyvällä tavalla sanoa jo äärimmäisen lapsivastaiseksi menettelyksi.
Velat vielä väittävät olevansa avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä. Sallikaa mun nauraa! Tuollainen käytös on erittäin kaukana suvaitsevasta käytöksestä.
Kommentit (137)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:05"]
On alueita vain rikkaille ja on myös slummeja tässä ei ole mitään uutta.
[/quote]
Gated community on aivan yleinen asia maailmassa. Siis rikkaat ovat asettautuneet asuinalueille, jotka ovat tarkasti korkeilla aitauksilla rajattuja ja alueelle vie yksi tie, jonka portilla aseistettu vartija tarkastaa jokaisen alueelle menevän ihmisen ja auton siitä, onko heillä lupa portista mennä. Meillä ei vielä toistaiseksi ole sellaisia, mutta kun aikansa tätä pohjoismaista hyvinvointivaltiota rikotaan viime sunnuntain kaltaisilla vaalituloksilla, asia on meilläkin varmasti ajankohtainen lähitulevaisuudessa, kun rikkaat tosissaan alkavat pelätä henkensä edestä köyhiä. Ehkäpä jo 10-15 vuoden kuluttua? Aseita Suomessa ainakin riittää rikkaiden pelotteluun, jos niikseen tulee.
[/quote]
Toi on sairasta tekstiä
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:19"]
[quote author="K" time="21.04.2015 klo 15:01"]
Miksi lapsiperheiden pitäisi tunkeutua lapsettomalle alueelle? Mitä se on sinulta pois, jos velat asuvat omalla alueellaan? Itselleni kelpaisi tuollainen asuinalue, kuulostaa hienolta.
[/quote]
Sulle se ois kieltämättä hyvä paikka. Ei tarttis kenenkään pelätä lastensa puolesta ja sä saisit olla rauhassa. Kaikki voittaa. Velakommuuni ois jees!
[/quote]
Törkeää!!!!! Meinaatko että lapsettomat kulkee tuolla vetämässä lapsia päin lättyä ihan huvikseen!?? Kyllä ne lapsen pahoinpitelijät ovat yleensä ne omat vanhempansa eikä kukaan satunnainen vastaan tuleva lapseton!
[/quote] Sellaisen kuvan ainakin saa kun täällä toivotaan naapurin lapsille kuolemaa.
Musta olis ihan hyvä idea nämä lapsivapaat alueet. Siis toteutettuna niin ettei alueella asuisi lapsiperheitä, eikä tarvitsisi tällöin rakentaa leikkipuistoja, vaunusuojia rakennuksiin eikä leikkialueita pihaan. Toki alueella saisi lapset vanhempien mukana vierailla, ts. käydä kylässä jos joku tahtoo heitä kutsua, mutta asukkaina heitä ei olisi.
Mua ainakin koirineni ilahduttaisi ettei tarvitsisi varoa lapsialueita, eikä pelätä että yhtäkkiä jostain ryntää lapsi koiraa kohti niin etten ehdi reagoida.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:55"]
Musta olis ihan hyvä idea nämä lapsivapaat alueet. Siis toteutettuna niin ettei alueella asuisi lapsiperheitä, eikä tarvitsisi tällöin rakentaa leikkipuistoja, vaunusuojia rakennuksiin eikä leikkialueita pihaan. Toki alueella saisi lapset vanhempien mukana vierailla, ts. käydä kylässä jos joku tahtoo heitä kutsua, mutta asukkaina heitä ei olisi.
Mua ainakin koirineni ilahduttaisi ettei tarvitsisi varoa lapsialueita, eikä pelätä että yhtäkkiä jostain ryntää lapsi koiraa kohti niin etten ehdi reagoida.
[/quote]Ei mitään vierailuja, vaan täysin vapaa alue jonne lapsilla ei ole mitään asiaa. Muuttaisin tälläiselle alueelle ihan mielellään.
Olisi kiva että lapsivihamieliset voisivat muuttaa tuollaisille alueille. Harmittaa asua samassa talossa lapsivihaajien kanssa kun heitä kaikki lasten äänet ja leikit ärsyttävät. En mä nauti siitä että mun lapsiani katsotaan karsaasti.
Ja mielelläni menisin esim. lomalla hotelliin joka olisi suunnaattu vain lapsiperheille, niin ettei näitä oman aikuisen ajan -viettäjiä tulisi nokka kippurassa vastaan hotellin tiloissa.
Suvaitsematonta vihaista porukkaa nämä lapsettomia vihaavat.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:58"]
Olisi kiva että lapsivihamieliset voisivat muuttaa tuollaisille alueille. Harmittaa asua samassa talossa lapsivihaajien kanssa kun heitä kaikki lasten äänet ja leikit ärsyttävät. En mä nauti siitä että mun lapsiani katsotaan karsaasti.
Ja mielelläni menisin esim. lomalla hotelliin joka olisi suunnaattu vain lapsiperheille, niin ettei näitä oman aikuisen ajan -viettäjiä tulisi nokka kippurassa vastaan hotellin tiloissa.
[/quote]Tunne on molemminpuolinen, sentakia nämä alueet ovat loistoidea.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:51"]
Entäs päinvastoin, kerrostalo jossa saa huutaa kuin lapset ja kiukutella ja paiskoa ovia, sotkea rappukäytäviä. Kuuluu sääntöihin, että jokainen juoksee sisällä ja rappukäytävissä! Miltä kuullostaisi?
[/quote]
Tätäkö toivotaan? Miksi? Mitä hienoa, valistatko?
Ainakin jenkeissä tosiaan on näitä "lapsivapaita asuinalueita", joihin on alaikäraja vakituiselle asumiselle. Se ikäraja tosin on vähän korkeampi, kuin mitä yleensä lapsilla käsitetään, yleensä kai 55v. Päiväkotien, koulujen ja nuorisotalon sijaan hieman erilaisia palveluita.
Briteissä ja ausseissakin noita kai on, ikärajat jossain 45 kieppeillä. Asukkaat ei suinkaan ole veloja, vaan suuri osa on omat lapsensa jo kasvattanut aikuiseksi.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:58"]
[/quote]Tunne on molemminpuolinen, sentakia nämä alueet ovat loistoidea.
[/quote]
Siis jos ihminen ei pidä MELUSTA hän on lapsivihaaja?! Lapset ihan ok mutta ei kukaan täysjärkinen jaksa kauheeta mekastusta kuulla.
Ja muuten, väitän että mun talossa (6 kerrosta, paaaljon asuntoja) ei kummemmin lapsia ole. Tänne saa muuttaa vain alle 30v työssäkäyvät ja saa asua 35v asti. Asunnot niin pieniä ettei lapset mahdu ja mummot ei saa asua täällä (eikä rasittavat keski-ikäiset akat), täydellisyys ♡
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:26"] Huhhuh... Todellakin minäminäminä-yhteiskunta... [/quote] Lapsiperheethän ne on minäminä keskeisiä [/quote] Miten niin? Kuka lapsiperheistä onsanonut, että haluaa velavapaan alueen? Niimpä.
[/quote]
Niin, lapsiperheille kun ei mikään riitä enää. Ei riitä että heille ja lapsilleen on kaikenmaailman palvelut ja kaikki suunnattu heille, asuinalueita suunnitellaan heidän tarpeisiinsa jne. Toisin kuin vaikkapa nuorille ja nuorehkoille, lapsettomille ihmisille jotka kiertävät kaikenmaailman ikeat, rossot ja abc:t kaukaa koska ne ovat lapsiperheiden valtaamia. Lapsiperheet varmasti tykkäävätkin asua kaltaistensa keskuudessa, mutta silti eivät antaisi toisten asua vaikkapa taloyhtiössä jossa ei olisi lapsia. Miksi? Niin, milläpä sitä perustelisi aina sitä toisten vapautta ja mukavuutta, muuten kuin heiluttelemalla syrjintäkortteja koska itsellä ei ole kivaa jos toisella on. Teille on jo oikeasti kaikki tarjolla, jotkut paikat tarjoavat lapsille ilmaiset ruuat, tietyt paikat hommaavat lapsiparkit jne jotta teidät asiakkaina huomioitaisiin. Teille on palveluja kuten ne leikkipaikat taloyhtiöissä ja lomamatkojen lasten viihdykkeet. Silti ette antaisi tavallisten ihmisten asua siten, että eivät joutuisi kuuntelemaan lasten ja vanhempien apinan tavoin käyttäytymistä, ette antaisi ihmisten rentoutua lomallaan, ette antaisi toisten elää rauhassa koska teidän on pakko päästä terrorisoimaan aivan jokaista ihmistä. Te ette vain voi sietää, että joku voisi elää mukavammin kuin te. Miksi? Niinpä.
Kyllä on pehmeita nämä kakaridensa huonoa käytöstä puollustavat. Kaikkien tulisi kai kostoksi kestää ÄLYTÖNTÄ möykkää jossa ei ole hauskuus tai leikki aiheena vaan turhautuminen ja huonot vanhemmat.
Perheellinen on kateellinen veloille, säälittävää.
Niin ja puhuit ulkomaisesta dokumentista, jiten miten tämä liittyy Suomeen?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:25"]Itse haluaisin maahanmuuttaja-, alkoholisti-, narkkari-, nuoriso- ja vanhusvapaan asuinalueen. Mistäköhän löytyis?
[/quote]
Ois kyllä unelma alue, ei tarhan pihassa pussikaljalla ja tupakoiva nuoria. Ei lähi kaupan nurkilla kuseskelevia ja oksentavia juoppoja. Ei ylimielistä maahanmuuttaja miehiä, jotka halveksivat suomalaisia. Ei tarvis naapurin mummolle, joka kerta pitää seuraa. Ihan mukava on, mutta alkaa väsyttää kun on aina haukkana vähintään parvekkeella huutelemaan, kiva koittaa lasten kanssa leikkiä ja vahtia, ja samalla jutella naapurille.
Niin paljon vihaa ja niin turhaan, miksi teit lapsia jos niiden tarkoitus on toimia vihasi välikappaleena lapsettomia kohtaan? Ei aivan terve asenne. Agressiosi on huomattu
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:44"]
Olen kyllästynyt miehenä jatkuvaan pedarihysteriaan ja muuttaisin ilomielin alueelle, jossa ei ole yhtään lapsia. Saatte jäädä keskenänne vauhkoamaan, luullen että kaikki miehet on pedofiilejä.
[/quote]
Itse pedofiilina olisin iloinen lapsivapaasta asuinalueesta.
Muoti sanoja vilisee taas, on ihmiset yksinkertaisia.
Oi että, minä muuttaisinmielelläni lapsivapaalle alueelle. Nyt en saa öisin nukuttua kun naapurin kakara huutaa ja kiljuu ja ottaa päähän kun alueen isommat kakarat tuhoavat viereisen puiston istutukset ja sotkevat pihan leluillaan ja vähän isommat kakarat kävivät vääntämässä tagejaan talon seinään alle 2 viikkoa julkisivuremontin valmistumisesta.
Kun olisi asuinalue, missä ei ole lapsia, ei juoppoja eikä narkkareita ekä huomattavaa määrää mielenterveyskroonikoita niin olisi just hyvä. Kaikki nuo edellä mainitut ryhmät tuhoavat yhteistä omaisuutta ja häiritsevät metelöinnillään.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:51"]
Entäs päinvastoin, kerrostalo jossa saa huutaa kuin lapset ja kiukutella ja paiskoa ovia, sotkea rappukäytäviä. Kuuluu sääntöihin, että jokainen juoksee sisällä ja rappukäytävissä! Miltä kuullostaisi?
[/quote]
Lapsi on terve kun se leikkii ja elämään mahtuu ääntä ja ennemmin kuuntelen leikkiviä lapsia kuin itkevää narkkaria.