Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velat haluavat asua "lapsivapailla" asuinalueilla, säälittävää!

Vierailija
21.04.2015 |

Menee koko ajan vain entistä säälittävämmäksi ja naurettavammaksi vapaaehtoisesti lapsettomien ihmisten käytös. Nykyään he eivät siedä lapsia enää siinäkään määrin, että haluavat jopa asua tai muuttaa asumaan sellaisille asuinalueille, jossa olisi mahdollisimman vähän lapsiperheitä tai sitten ei lapsiperheitä ollenkaan.

Ulkomailla tässä naurettavuudessa ollaan menty jo niin pitkälle, että joissakin maissa on jopa sellaisia asuinalueita, jotka ovat nimensä mukaisesti lapsivapaita. Sinne on kuulemma lapsiperheillä muuttaminen kielletty ja ihmiset katsovat paheksuen, jos siellä lapsia näkyy. Tuota menettelyä voi hyvällä tavalla sanoa jo äärimmäisen lapsivastaiseksi menettelyksi.

Velat vielä väittävät olevansa avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä. Sallikaa mun nauraa! Tuollainen käytös on erittäin kaukana suvaitsevasta käytöksestä.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itse joka toista haukkuu.. eikai noin lapsellisella voi olla lapsia?

Vierailija
2/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki. Olen itse vela, ja asun Viikin Latokartanossa, erittäin lapsiperhevaltaisella alueella. Ei minua mitenkään lapset häiritse, ihan niistä tykkäänkin, vaikka en itselleni haluakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäis ottaa taas esimerkkiä ulkomailta, helvetin hyvä idea tuo lapsivapaa asuntoalue.. Tai jopa kaupunginosa. 

Vierailija
4/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa? Hyvä markkinarako, vertaa lapsettomat hotellit. Sinne voisi sijoittaa myös pedarien kuntoutusta niin olisi lapsillekin eduksi. Minusta lapset ovat tervetulleita asuinalueelleni, meillä on niin ohuet seinät, että naapuriin en vauvaa tai uhmaikäistä ehdontahdoin tahtoisi.
-Velahko, en ole vielä täysin varma.

Vierailija
5/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sinun elämääsi liikuttaa jos toiset haluavat elää muualla kuin sinä lapsinesi? Olet vain kateellinen.

Vierailija
6/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperheet ja velat on siis jokotai-luonne? itse olen teinin äiti ja ärsyttää asua lapsiperhealueella kun on juuri päässyt rääkyvä-kakara-vaiheen ohi. 

Vierailija
7/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????????? no onhan tuota Suomessa paljon korpimetsää ja siihen saa taatusti lapsivapaan alueen....

kas kun eivät pyydä, että saisko saisko juutalaisvapaan alueen tai saisko ihan alueen vaan miehille...minusta tuo menee jo rasismin puolelle.

Vierailija
8/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok jos joku vela tuleekin vahingossa raskaaksi eikä kykenekkään aborttiin, niin joutuuko se muuttamaan pois sieltä alueelta? Entä jos ei saa asuntoa kaupaksi. Kamalaa. :D

Vierailija
9/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:20"]?????????? no onhan tuota Suomessa paljon korpimetsää ja siihen saa taatusti lapsivapaan alueen....

kas kun eivät pyydä, että saisko saisko juutalaisvapaan alueen tai saisko ihan alueen vaan miehille...minusta tuo menee jo rasismin puolelle.
[/quote]

Niinpä.

Vierailija
10/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Vierailija
11/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Itse lapsettomana asun taloyhtiössä jossa 3/4 asunnoista on lapsia ja viereisillä tonteilla päiväkoti ja koulu. Ei haittaa tippaakaan, ei ne lapset meillä asu.

Vierailija
12/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiivatti siinä on, että jos on porukka, joka on valmis maksamaan ylimääräistä siitä ilosta, että saavat olla ilman lapsia, oli se sitten lentokoneessa, hotellissa tai asuinalueella, tulee joku mamma valittamaan miten pitää sietää lapsia? Miksi? Siis tämä porukkahan ei edes vaadi mitään lapsiperheiltä, vaan pyrkivät itse menemään pois, mutta sehän ei ilmeisesti käy.

Vierailija
13/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ottaisin naapuriksi mielummin lapsiperheen, kuin 24/7 "juhlivan" narkkarin/juopon. Lapset on paljon mukavampia vaikka niistäkin ääntä lähtee :)

Vierailija
14/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin maahanmuuttaja-, alkoholisti-, narkkari-, nuoriso- ja vanhusvapaan asuinalueen. Mistäköhän löytyis?

Vierailija
15/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:24"]

No mä ottaisin naapuriksi mielummin lapsiperheen, kuin 24/7 "juhlivan" narkkarin/juopon. Lapset on paljon mukavampia vaikka niistäkin ääntä lähtee :)

[/quote]

Niin, nämähän ne vaihtoehdot ovat; lapsiperhe tai narkkari.

Vierailija
16/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:20"]

?????????? no onhan tuota Suomessa paljon korpimetsää ja siihen saa taatusti lapsivapaan alueen....

[/quote]

niin tee itselle joku kiva paikka korpeen isolla tontilla, eikös kohta perkeleen kakara perhe kyhää mökkiä tai taloo naapuriin voi vittu sentään ei saa missä sit olla rauhassa.

Vierailija
17/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:22"]

Linkki?

[/quote]

Näin alle pari viikkoa sitten ulkomaalaisen TV-ohjelman, jossa kerrottiin lapsivapaasta asuinalueesta. Sen alueen asukkaat oikein sanoivat, että lapsilta on tänne pääsy kielletty.

Voi hyvänen aika miten säälittävää ja naurettavaa! T: AP

Vierailija
18/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko selittää, mikä siinä on niin säälittävää, että lapsettomat haluavat omaa rauhaa, rauhaa meuhkaavista lapsista ja heidän kasvatuskyvyttömistä vanhemmistaan. Minä en näe siinä mitään säälittävää, että haluan esim. kesäisin viettää aikaa omalla pihalla ilman, että metelöivät kakaralaumat juoksevat läpi pihan edestakaisin. Haluan olla rauhassa, lueskella tai seurustella vieraideni kanssa ilaman, että jatkuvasti tarvitsee kysyä, anteeksi mitä sanoit, kun en kuullut, kun naapurin tenavat karjuvat ja kirkuvat.

Suosittelen lämpimästi, että ap tarkistaaq sanan ´säälittävä´ merkityksen!

Vierailija
19/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:22"]

Linkki?

[/quote]

Näin alle pari viikkoa sitten ulkomaalaisen TV-ohjelman, jossa kerrottiin lapsivapaasta asuinalueesta. Sen alueen asukkaat oikein sanoivat, että lapsilta on tänne pääsy kielletty.

Voi hyvänen aika miten säälittävää ja naurettavaa! T: AP

[/quote]

Kuulostaa ihanalta!

-kakaroiden kirkumiseen kyllästynyt

Vierailija
20/137 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela.

En ole avarakatseinen enkä suvaitsevainen (ainakaa mitä lapsiin tulee).

En halua herätä viikonloppuisin heti klo 6 kun joku lapsi saa yläkerrassa raivokohtauksen.

En halua kuunnella päivästä toiseen kakaran itkua.

En halua että pääni yläpuolella juoksee norsulauma koska jotkut vanhemmat eivät ole viitsineet kouluttaa lapsiaan olemaan hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän