Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omikron oireet?

Vierailija
02.01.2022 |

Kerro.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuume, päänsärky, silmäsärky, väsymys, jalkojen särky, nuha, yskä, aivastelu.

Vierailija
2/41 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume (n.38 astetta) ja yskä. Ei nuhaa lainkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa kävitte testissä?

Vierailija
4/41 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kurkun karheudella, jota kesti pari päivää. Hieman ollut lihassärkyjä. Yhden päivän palelua. Muuten ollu vain tukkoinen olo. Kaksi rokotetta olen saanut.

Vierailija
5/41 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhaa ja kurkun käheyttä.

Vierailija
6/41 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi kurkun karheudella, jota kesti pari päivää. Hieman ollut lihassärkyjä. Yhden päivän palelua. Muuten ollu vain tukkoinen olo. Kaksi rokotetta olen saanut.

Minulla on juuri nämä oireet. Testiin ei varmaan pääse kovin helposti, kotitestillähän tuo varmaan varmistuisi. Olen aika varma että omikron iski.

Vierailija
7/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet vaihtelee nopeasti, toinen lähtee niin toinen tulee tilalle. On ollut väsymystä, vilunväristyksiä, päänsärkyä, kuumetta, kurkkukipua, kuivaa yskää, limaista yskää, nuhaa.

Vierailija
8/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää oli kurkku erikoinen. Siis sellainen millainen se on jos koko baari-illan polttaa tai on liian vähissä vaatteissa viimassa. Sitten alkoi nuha. Ensin vähäisenä mutta tukki koko nenän päiväksi. Kävin testissä kun nuha alkoi.

Vierailija
9/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä lämpöä, max 37,4 yhtenä yönä. Viluttava olo, väsymystä, painetta poskionteloissa, tukkoinen olo, vatsavaivoja. Ei kurkkukipua tai kuumetta missään vaiheessa.

Vierailija
10/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näköjään viikolla kolme on alkanut tukkoisuus lisääntyä, toki en ihan varma voi olla onko kyseessä omikron vai delta.

Ootteko jostain saanu ihan virallisen tiedon variantista?

Vierailija
11/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei ole vielä osunut, enkä halua tähän ruuhkaan. Mutta tutulla nousi kuume nopeasti ja keuhkoja poltteli. Sai päivystysneuvontapuhelimesta ohjeen tilata ambulanssi, jos kunto heikkenee niin ettei pärjää kotona. Vein hänelle henkiseksi tueksi pulssioksimetrin, että voi seurata happisaturaatiota. Sen laskua ei välttämättä huomaa, vaikka olisi jo lisähappea vailla.

Vierailija
12/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt näköjään viikolla kolme on alkanut tukkoisuus lisääntyä, toki en ihan varma voi olla onko kyseessä omikron vai delta.

Ootteko jostain saanu ihan virallisen tiedon variantista?

Muut oireet unohtui 🙈 Alkoi siis kurkun kutinalla, närästystä, sitten korkea kuume paripäivää, järkky väsymys pari päivää, kuivaa ja limaista yskää ajoittain, päänsärkyä, lisää närästystä, ärsyttävää yskää ja nyt lisääntyvää tukkoisuutta ja aivastelua.

Vierailija
13/41 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan teillä on tauti kestänyt?Mulla alkoi 2.1.Ja oireet vaihtelee päivittäin.Eilen oli ehkä tukkoisin päivä.Kuumetta ei ole ollut kertaakaan.Nuha,tukkoisuus,yskä,sellainen flaatti olo koko ajan.Kaksi rokotetta saanut.

Vierailija
14/41 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa nousi kuume?

Vierailija
15/41 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko testissä näkynyt tulos milloin?

Meillä perheessä yhdellä on positiivine pcr-testissä.

Minulla aivan samat oireet, kuin hänellä,mutta testi negatiivinen.

16/41 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oireet alkoi 2.1 Kotitesti näytti seuraavana päivänä positiivisen tuloksen,jonka kävin TK samana päivänä myös testaamassa.Sekin pos.Meillä kaksi poikaa ja isä teki keskiviikkona Kotitestn.Pojilla pos,isällä neg.Samana PV koko tuo sakki kävi TK.ssa myös testissä.Poikien pos ja isän neg.Isän kuume alkoi samana iltana.Eilen kävi uudelleen testissä,nyt ootellaan sitä tulosta.

17/41 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli isän testitulos ja se oli nyt positiivinen.

Vierailija
18/41 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa päivää huomattavaa huimausta, pientä kuumetta, 37,5 ja kurkku tosi kipeä. Järkyttävä päänsärky ja jalat todella kipeenä. Sitten jatkui pari päivää kurkun kuivuutena ja lievänä yskänä. Nenässä paineentunnetta, samoin poskionteloissa, vaihteleva päänsärky lähes koko ajan. Nyt pari päivää ihan ok, jalkoja tosin särkee. Kotitestissä nega toisena päivänä, ja postiivinen neljäntenä päivänä, ja varmistettu virallisella testillä päivä kotitestin jälkeen.

Vierailija
19/41 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
20/41 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää julmettu väsymys, sitten pari päivää lisäksi pientä lämpöilyä, päänsärkyä ja lihassärkyjä. Sitten pari oireetonta päivää, joiden jälkeen vähän tukkoisuutta. Sitten alkoi jälleen väsymys, päänsärky ja huimaus, jotka ovat kestäneet nyt pari päivää, eikä loppua näy. Olen siis ollut nyt pari päivää ihan vuodepotilaana. Kurkku tuntuu kuivalta, mutta nielusta lohkeilee vähän limaa. Pahinta on pelko siitä miten tauti etenee, kun tuli niin selkeää takapakkia. Tulee googlailtua kaikenmaailman kauhutarinoita, vaikka tiedän ettei pitäisi. Vetää mielen matalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän