Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhien yksinhuoltajaäitien pojat on huonoimmin pärjäävä ihmisryhmä

Vierailija
02.01.2022 |

Mitä asialle pitäisi tehdä?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Voihan olla että pojilla vaikka adhd, isä ei jaksa ja jättää. Kaikki paha kasautuu.

Siinä tapauksessa isälläkin on todennäköisesti adhd… Adhd:n vaikeaa sitoutua asioihin ja työt ja parisuhteet vaihtuvat usein tiuhaan, jos sellaisia on.

Voi sillä äidilläkin olla adhd. Naisten adhd:tä ei diagnosoida ollenkaan niin usein kuin miesten.

Vierailija
22/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isää tarvitaan erityisesti pojan elämässä. Tällä palstalla törmää usein ajatukseen äidin kaikkivoipaisuudesta. Äiti ei voi isä, vaikka kuinka uhrautuva olisikin.

Isättömiä poikia tehtaillaan kiihtyvään tahtiin, myös lapsettomuushoitojen kautta.

Kyllä me naiset kuule pystytään ihan mihin vaan, kulta rakas :))) Ja jos pojasta tulee luuseri ja syrjäytynyt niin syyttäköön itseään! Ei oo mun ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, että yh-äidin köyhyys ei siis vaikuta tyttöihin samalla tavalla?

Vierailija
24/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpönlöpö taas. Olin köyhä yh. Kitkuttelin miten kitkuttelin lastenhoitajan palkalla. Niinpä vaan sain pojan korkeakoulutettua. On nyt hyvässä virassa/toimessa,kumpi lie,tienaa enemmän per kk kuin minä aikoinaan kolmessa. On asunto ja ystäviä,matkustaa,kaik ok.

Juoposta isästä huolimatta jota kuitenkin tapaili.

Ei aina kaikki ole yks yhteen!

Kyllä hänet kouluttivat ihan muut kuin sinä.

Vierailija
25/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tällainen. Ihan hyvin elämässä kuitenkin meni ja menee. 

Vierailija
26/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi köyhät saavat lisääntyä?

Vierailija
27/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miehen malli olisi kasvavalle pojalle tärkeä. Ja jos omasta isästä ei ole siihen hommaan, voi se hyvin olla myös vaikka eno, setä, vaari, äidin uusi kumppani tai muu lapsen elämässä oleva tärkeä mies. Miehet, jos lähipiirissänne on isättömiä lapsia, olkaa heille turvallinen aikuinen.

Vierailija
28/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Taustalla on muutakin, alkoholia, maaennusta ym. Itse yh ja köyhyys ei tee lapsista huonoimpia.

Itse olen halunnut, hankkinut ja saanut lapset yksin, olen edellewn yh enkä ota ketään miestä tähän seuraavaan 10 vuoteen. Pojat on fiksuja ja suorastaam upeita. Meillä on mahtava tiimi ja juuri sellainen perhe, mitä halusin. Kenenkään ei tarvitse yrittää olla jt mitä (useimmiten isä ukot haluavat). Pojat saa olla herkkiä, tunteellisia, heikkojakin. Rakastan kasvattaa poikiani ja en edes käytä yh sanaa. Ehkä se omassa asemassani onkin vähäb väärin kuvaama termi.

Ps. Lapset on saatu klinikan kautta, ei vilinkipelillä pyllistelemällä ilman ehkäsyä.

Vierailija
29/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isää tarvitaan erityisesti pojan elämässä. Tällä palstalla törmää usein ajatukseen äidin kaikkivoipaisuudesta. Äiti ei voi isä, vaikka kuinka uhrautuva olisikin.

Isättömiä poikia tehtaillaan kiihtyvään tahtiin, myös lapsettomuushoitojen kautta.

Köyhät itsenäiset naiset eivät mene lapsettomuushoitoihin, ne maksaa maltaita.

Vierailija
30/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se miehen malli olisi kasvavalle pojalle tärkeä. Ja jos omasta isästä ei ole siihen hommaan, voi se hyvin olla myös vaikka eno, setä, vaari, äidin uusi kumppani tai muu lapsen elämässä oleva tärkeä mies. Miehet, jos lähipiirissänne on isättömiä lapsia, olkaa heille turvallinen aikuinen.

Ei ole tärkeä höpöhöpö. Tytötkään ei tarvitse eli poikien pitää vain oppia olemaan parempia. 

Vierailija
31/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai miespuolinen päiväkodin hoitaja tai peruskoulun opettaja. Valitettavasti liksat ovat niin huonot, ettei miehiä tahdo saada alalle. Lisäksi kuria ei saa pitää, joten ei niitä hulluja kestä kuin naiset, joilla on lehmän hermot.

Vierailija
32/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai köyhyys on todella määräävä tekijä, koska nykyään älykkyys liittyy siihen niin vahvasti. Jos ihmisellä on älyä, niin silloin valtaosa saa ja haluaa töitä ja sitä kautta rahaa. Pärjäämisen kulttuuri periytyy.

Vierailija
33/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys on sairauksista pahin

Vierailija
34/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä naiset nimenomaan sanoo etteivät tarvitse eivätkä haluaa isää siihen sotkemaan omaa tiimiä mutta samaan aikaan kuulemma jos on kiva ja rehellinen ja kunnioittava niin saa parisuhteen. 

Vierailija
35/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten tässäkin ketjussa syyllistetään niitä äitejä, jotka kuitenkin on lastensa elämässä, eikä hylkääjä-isiä. Äiti ei voi pakottaa miestä olemaan lapsen elämässä, ei vaikka mies olisi lasta itse halunnut.

Vierailija
36/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai miespuolinen päiväkodin hoitaja tai peruskoulun opettaja. Valitettavasti liksat ovat niin huonot, ettei miehiä tahdo saada alalle. Lisäksi kuria ei saa pitää, joten ei niitä hulluja kestä kuin naiset, joilla on lehmän hermot.

Lapseni päiväkodissa on pari miespuolista hoitajaa, ja sen kyllä huomaa, että ovat tärkeitä erityisesti niiöle pojille, joilla ei ole kotona isää. Toki tärkeitä muillekin, mutta aivan erityisesti näille pojille.

Vierailija
37/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan vaadi lähdettä? Ai koska ette itse kuulu ryhmään tällä kertaa?

Vierailija
38/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät itsenäiset naiset eivät mene lapsettomuushoitoihin, ne maksaa maltaita.

Niin köyhät äidit ovat koulun kovimmat mimmit,jotka lintsasivat tunneilta, tupakoivat, tappelivat ja hengailivat ostoskeskuksissa kiroilleen. Nyt he ovat ilman koulutusta. Miten he voisivat saada tavallisen suomalaisen miehen?

Vierailija
39/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten tässäkin ketjussa syyllistetään niitä äitejä, jotka kuitenkin on lastensa elämässä, eikä hylkääjä-isiä. Äiti ei voi pakottaa miestä olemaan lapsen elämässä, ei vaikka mies olisi lasta itse halunnut.

Ketjussahan naiset nimenomaan jumaloivat yksinhuoltajuutta ja miten on ihanaa kun on oma tiimi ilman miehiä. 

Vierailija
40/78 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että se poik on perinyt isänsä huonot geenit.

Niiden huonojen ominaisuuksien vuoksi ehkä se erokin on tullut.

Aika kamalaa, jos nainen on huomannut valinneensa hunsvotin ja vielä pojasta kasvaa samanlainen.