Köyhien yksinhuoltajaäitien pojat on huonoimmin pärjäävä ihmisryhmä
Kommentit (78)
Suurin osa syrjäytyneistä muodostuu heistä.
Vierailija kirjoitti:
Eli minun lapsi
Ja minun. Mutta se näkyy tilastossa siksi että isät hylkäävät perheen, jossa lapsilla, etenkin pojilla, on jotain häikkää. Surullista.
Niin. Voihan olla että pojilla vaikka adhd, isä ei jaksa ja jättää. Kaikki paha kasautuu.
Jos mies osaa käyttäytyä ja huomioida naista niin saa parisuhteen.
Näinhän se valitettavasti usein menee, että isä on se joka jättää muut pärjämään yksin kun on vaikeaa. Isien pakottaminen perhe-elämään yhteuskunnallisen paheksunnan tai edes lain kautta ei toisaalta ole mahdollista vaan johtaisi sitten henkiseen ja fyysiseen väkivaltaan niitä lapsia kohtaan.
Millä tavoin tämä ilmenee, onko heillä esim. pitkä ja kattava rikosrekisteri? Olisiko vaikka jotain puoluetoimintaa jossa olisi samanlaisia henkilöitä?
Vierailija kirjoitti:
Isiensä hylkäämät pojat.
Vaimojensa hylkäämät miehet olisivat pelastaneet tältä, mutta lapset eivät merkitse mitään äideilleen.
Vierailija kirjoitti:
Isiensä hylkäämät pojat.
Yh-isät on rautaa. 😎
Vierailija kirjoitti:
Niin. Voihan olla että pojilla vaikka adhd, isä ei jaksa ja jättää. Kaikki paha kasautuu.
Siinä tapauksessa isälläkin on todennäköisesti adhd… Adhd:n vaikeaa sitoutua asioihin ja työt ja parisuhteet vaihtuvat usein tiuhaan, jos sellaisia on.
Vierailija kirjoitti:
Isiensä hylkäämät pojat.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa syrjäytyneistä muodostuu heistä.
Itse köyhästä perheestä.Minun velipojat ovat kaikki kunnollisia ja ahkeroita.
Mielenkiintoista. No, yksinhuoltajaäitien tulisi varmaan ottaa opiksi ykinhuoltajamiehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isiensä hylkäämät pojat.
Yh-isät on rautaa. 😎
Hyvä pointti.
Miksihän yh-äidit ovat myrkkyä pojille? Enkä nyt siis halua haukkua näitä äitejä vaikka ehkä siltä vaikuttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isiensä hylkäämät pojat.
Yh-isät on rautaa. 😎
Itse asiassa heitä on niin vähän ettei edes näy tällaisissa tlastoissa.
höpönlöpö taas. Olin köyhä yh. Kitkuttelin miten kitkuttelin lastenhoitajan palkalla. Niinpä vaan sain pojan korkeakoulutettua. On nyt hyvässä virassa/toimessa,kumpi lie,tienaa enemmän per kk kuin minä aikoinaan kolmessa. On asunto ja ystäviä,matkustaa,kaik ok.
Juoposta isästä huolimatta jota kuitenkin tapaili.
Ei aina kaikki ole yks yhteen!
Vierailija kirjoitti:
höpönlöpö taas. Olin köyhä yh. Kitkuttelin miten kitkuttelin lastenhoitajan palkalla. Niinpä vaan sain pojan korkeakoulutettua. On nyt hyvässä virassa/toimessa,kumpi lie,tienaa enemmän per kk kuin minä aikoinaan kolmessa. On asunto ja ystäviä,matkustaa,kaik ok.
No luuletko että tilastoidessa jokainen tapaus on aina samanlainen? Ei ole, mutta todennäköisyyksien perusteella voi tällaisia väitteitä esittää. Se ei tarkoita että jokainen köyhän yhn kasvattama poika syrjäytyisi.
Tosin olin yh vain 3v pojan murrosiän alussa mutta kuitenkin. Oli tuolloin koulukiusattu mutta onneksi sekin loppui kun muutimme. Pojasta tuli rakastava aviomies, perheenisä ja kouluttautui insinööriksi. On kaunis koti, hyvä työpaikka ja paljon sukua ja ystäviä ympärillä.
Ei valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koko tilastollinen ryhmä?
Isiensä hylkäämät pojat.