Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhien yksinhuoltajaäitien pojat on huonoimmin pärjäävä ihmisryhmä

Vierailija
02.01.2022 |

Mitä asialle pitäisi tehdä?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että se poik on perinyt isänsä huonot geenit.

Niiden huonojen ominaisuuksien vuoksi ehkä se erokin on tullut.

Aika kamalaa, jos nainen on huomannut valinneensa hunsvotin ja vielä pojasta kasvaa samanlainen.

Niinpä, kuinka siis saataisiin naiset valitsemaan kumppaninsa fiksummin?

Vierailija
62/78 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että kyse on vain KÖYHIEN yh-äitien pojista? Eli hyvätuloisten pojat on ihan okei. Ratkaisu on naisten kouluttautuminen ja työllistyminen hyväpalkkaisiin töihin. Siitä saa poikakin oikean mallin elämälleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isiensä hylkäämät pojat.

Yh-isät on rautaa. 😎

Hyvä pointti.

Miksihän yh-äidit ovat myrkkyä pojille? Enkä nyt siis halua haukkua näitä äitejä vaikka ehkä siltä vaikuttaakin.

Ei ne äidit myrkkyä ole, fakta vaan on se että poika tarvitsee isäänsä, ei siinä mitään ihmeellistä ole. Vaikka äiti tekisi kaikkensa niin mieheksi ja isäksi ei pysty muuttumaan, vaikka miten haluaisi.

Vierailija
64/78 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset. Oma lapsi on pelannut jääkiekkoa ja pystyy toimimaan miesten maailmassa sitä kautta. Ei siis ole syrjäytynyt siitä. Kaikesta muusta jouduttiin sen takia luopumaan. Harrastuksia putää tukea enemmän. Jos poikani ei olisi harrastanut, hän tuskin osaisi mieskoodeja ja olisi aina hengannut tahattomana ja toimettomana pihalla ja kokenut eriarvoisuutta ja pitkästuneisyytä.

Vierailija
65/78 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten tässäkin ketjussa syyllistetään niitä äitejä, jotka kuitenkin on lastensa elämässä, eikä hylkääjä-isiä. Äiti ei voi pakottaa miestä olemaan lapsen elämässä, ei vaikka mies olisi lasta itse halunnut.

Ymmärrätkö miten kyse on ydinperheen hajoamisesta ja miten siihen tangoon tarvitaan 2?

Vierailija
66/78 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut edes veljiä. Millä opetan pojalleni mitään miesten asioita. Edes parrana-ajoa tai pissaamista. Tällä palstalla kuulin eka kerran ohjeita miesten pisaamiseen. Olen vain aina sanonut, että pissaa pönttöön älä roiski. Nyt on vähän liian myöhäistä opettaa sitä aikuiselle vessan sotkevalle pojalle. Miestä olisi tarvittu meidän perheeseen. Ainakin poika osaa olla naisten kanssa ystävä.

67/78 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Köyhien yksinhuoltajaäitien pojat on huonoimmin pärjäävä ihmisryhmä ", mistä olet vetänyt tämmöisiä johtopäätöksiä ?

Itse en ainakaan tunne yhtään, laita esimerkkejä, jos niitä mielestäsi on.

Vierailija
68/78 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten tässäkin ketjussa syyllistetään niitä äitejä, jotka kuitenkin on lastensa elämässä, eikä hylkääjä-isiä. Äiti ei voi pakottaa miestä olemaan lapsen elämässä, ei vaikka mies olisi lasta itse halunnut.

Ymmärrätkö miten kyse on ydinperheen hajoamisesta ja miten siihen tangoon tarvitaan 2?

Mies lähti. Miten siihen tarvittiin kaksi? Ensin hän ei sanonut syytä. Myöhemmin sanoi, ettei jaksanut ajatuksissaan lapsiarkea ja oli parempi lähteä ennen kuin kiintyy lapseen. Olin sentään tuntenut miehen 10 vuotta ennen lapsen saamista. Yhdessä olimme olleet reilun vuoden. Se oli lyhyt aika, mutta mies oli se joka lapsen halusi. Joillekin kavereille hän sanoi syyksi eroon minun ateismin. Mies on itse kristitty. Hyvä ristiriita.

Vierailija
69/78 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies lähti. Miten siihen tarvittiin kaksi? Ensin hän ei sanonut syytä. Myöhemmin sanoi, ettei jaksanut ajatuksissaan lapsiarkea ja oli parempi lähteä ennen kuin kiintyy lapseen. Olin sentään tuntenut miehen 10 vuotta ennen lapsen saamista. Yhdessä olimme olleet reilun vuoden. Se oli lyhyt aika, mutta mies oli se joka lapsen halusi. Joillekin kavereille hän sanoi syyksi eroon minun ateismin. Mies on itse kristitty. Hyvä ristiriita.

Otitpa tyhmän miehen. Minun ei ole tarvinnut kokea lapsiarkea tietääkseni, etten jaksaisi sitä. 

Vierailija
70/78 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmettele kun tota meininkiä vierestä seuraa. Äiti aina kännissä ja kamoissa, poika epäsosiaalinen ja ujo.

Vierailija
71/78 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies osaa käyttäytyä ja huomioida naista niin saa parisuhteen.

Uhrin syyllistämistä. Tuo on sama kuin sanoisi, että jos nainen osaa käyttäytyä ja huomioida miestään, niin hän ei joudu parisuhdeväkivallan uhriksi.

Vierailija
72/78 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isiensä hylkäämät pojat.

Yh-isät on rautaa. 😎

Hyvä pointti.

Miksihän yh-äidit ovat myrkkyä pojille? Enkä nyt siis halua haukkua näitä äitejä vaikka ehkä siltä vaikuttaakin.

Ei ne äidit myrkkyä ole, fakta vaan on se että poika tarvitsee isäänsä, ei siinä mitään ihmeellistä ole. Vaikka äiti tekisi kaikkensa niin mieheksi ja isäksi ei pysty muuttumaan, vaikka miten haluaisi.

No mutta mites se nyt näin? Juuri naisethan ovat itse niitä joiden mielestä sukupuolia ei edes ole olemassa vuonna 2022, feminismi ja muu vastaava sekopäisyys. Tähän kun ottaa huomioon vielä joidenkin äitien harrastama vieraannuttaminen, niin ei kyllä minusta ole kovin vaikeaa uskoa, että äiditkin voivat olla myrkkyä...

Mutta joo, paskaa ovat ne isätkin kyllä näissä tapauksissa, en sitä kiistä.

Vierailija
73/78 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äidiltä jää helposti opettamatta pojalle mikä on oikean miehen tärkein ominaisuus eli lompakon paksuus ja että osaa nussia kuivana kakkoseen.

Vierailija
74/78 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen pienellä palkalla toimistossa ollut ikäni töissä. Yh siitä lähtien kun pojat oli alle kouluikäisiä. Itse hain eroa, niin kuin suurin osa naisista.

Toinen pojista on Di ja toinen AMK inssi. Vakkarit hyvä työpaikat on molemmilla ja omakotitalot ja perheet. Aikuisena kun ovat saaneet omia lapsia, ovat kiitelleet, että miten ihmeessä yksin jaksoin aina tsempata koulussa, tuuppia eteenpäin ja viedä harkkoihin ja joka paikkaan. Että arvostavat sitä nyt.

Vierailija
75/78 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh äidit tekevät yleensä pojalleen hyvin selväksi että miehet on arvottomia ja heitä ei tarvitse mihinkään sekä kostaa ero pojalleen kun onhan se ainoa "mies" ketä kotona jatkuvasti haukutaan kun ei tee niin kuin naiset haluaa ja vaativat. Naiset eivät osaa ajatella ja toimia miesten tavalla vaikka niin kuvittelevat. Miehet ja naiset ovat erilaisia ja se pitäisi hyväksyä

Esim. omassa lähipiirissä näin vierestä miten moneen solmuun eronnut äiti pisti itsensä taipumaan pitääkseen yllä toimivia suhteita poikiensa isään, eikä koskaan haukkunut poikiensa isää. Pojat olivat äidilleen rakkaimmat maailmassa ja ovat nyt aikuisina edelleen erittäin lämpimissä väleissä äitinsä kanssa. En usko, että lähipiirini nainen olisi mikään erikoistapaus, vaan aivan tavallinen äiti. Äidin joustavuuden ansiosta pojilla on myös hyvät välit isäänsä. Tämä on todennäköisemmin yleisempää kuin mikään haukkuminen. 

Vierailija
76/78 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tähän joku lähde? Mutulla kyllä allekirjoittaisin itsekin, sillä useinhan ns. jännnikset eli sellaiset geenikomeat, liikaa päihteitä käyttävät ja elämässä sluibaavat parikymppiset miehet on nimenomaan isättömiä/isä etäinen ja äiti ollut yh. 

Tosin omassa elämässäni olen huomannut tämän myös niissä tapauksissa, joissa se yh-äiti ei ole ollut köyhä.

Varmasti pojan saa kasvatettua ilman isääkin, mutta kyllä se siltä vaikuttaa, että pojalle isä on oleellisempi hahmo kasvatuksen onnistumisessa. 

En usko, että mikään päiväkodin setä ja muut miehenmallit sitä voivat korvata, TOSIN miksi sotien jälkeen isättömänä kasvaneet pojat eivät syrjäytyneet?

Itselläkin molemmat isoisät kasvaneet ilman isää, ja pärjänneet loistavasti.

Nykyään maailma ja yhteiskunta sellaisia, että pitäisi olla niitä faijan fyffeillä maksettuja harrastuksia ja isä komentamassa pois videopelien äärestä tekemään välillä jotain järkevääkin? No en tiedä, mutta ennenhän tuo oli tosiaan ihan tavallista, että poikia kasvoi isättöminä, kun miehiä kuoli enempi nuorempana (sodat ja työtapaturmat ym.).

Vierailija
77/78 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen pienellä palkalla toimistossa ollut ikäni töissä. Yh siitä lähtien kun pojat oli alle kouluikäisiä. Itse hain eroa, niin kuin suurin osa naisista.

Toinen pojista on Di ja toinen AMK inssi. Vakkarit hyvä työpaikat on molemmilla ja omakotitalot ja perheet. Aikuisena kun ovat saaneet omia lapsia, ovat kiitelleet, että miten ihmeessä yksin jaksoin aina tsempata koulussa, tuuppia eteenpäin ja viedä harkkoihin ja joka paikkaan. Että arvostavat sitä nyt.

Ihanaa, että saat kiitosta nyt, kun he ovat aikuisia ja ymmärtävät tekemäsi työn. Nuorena sitä ottaa vanhempien tuen vastaan usein itsestäänselvyytenä, eikä näe, miten paljon vaivaa vanhemmat näkevät, isät tai äidit. 

Vierailija
78/78 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajat ei ole köyhiä.