Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krista Kosonen ei tunne ketään kuka olisi äänestänyt persuja

Vierailija
21.04.2015 |

Nyt kun perussuomalaiset tuli toiseksi suurimmaksi puolueeksi Suomessa, Krista ei tunne tätä Suomea omakseen. 

Hänelle on kuitenkin kelvannut vuosien varrella perussuomalaisten innoittamana esim. Putous-hahmot, soijaa pukkaa sun muut. Hän ei tunne suomalaisia, mutta yrittää kovasti esittää heitä. Varmasti mieltä lämmittää, että saa perussuomalaisia katsojia, tuskin Helsingin kulttuuripiirin porukat pahemmin katsoo rahvaita roolihahmoja, mitä hän on esittänyt?

Itse äänestin Perussuomalaisia, sen verran otin nokkiini hänen kommenteista, että Krista Kosonen on minun boikottilistalla, en aio katsoa hänen narsistin esittämiä rooleja missään muodossa tästä eteenpäin. 

s

Kommentit (157)

Vierailija
1/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tunne persuja äänestäneitä. Kunnioitan vaalisalaisuutta enkä tiedä ylipäätään kenestäkään sitä, mitä kukin on äänestänyt. Kosonen on unohtanut, että hänen näyttelijäksi varsin muhkeat tulonsa ovat seurausta todennäköisesti monen tavallisen persun suosiosta Putouksessa. Mutta totta kai näyttelijä on vasemmistolainen. Heidän toimeentulonsa koostuu suurelta osin tulonsiirroista, jotka nyhdetään kapitalistien selkänahoista.

Vierailija
2/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mikä tossa Kososen jutussa niin pöyristyttää... 82,4% kuitenkaan EI äänestänyt persuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:36"]

Mä en ymmärrä mikä tossa Kososen jutussa niin pöyristyttää... 82,4% kuitenkaan EI äänestänyt persuja.

[/quote]

No sen perustella Krista on turhaan huolissaan, silti uskon, että hänen katsojakuntansa koostuu nimenomaan persusuomalaisista ihmisistä, joita hän aliarvioi voimakkaasti. Voi onnetonta, puree sitä kättä, joka häntä ruokkii. Hän on niin perusperus rahvas näyttelijä, kaukana mm. Seela Sellan kaltaisesta kulttuurillisesti arvostettavasta näyttelijättärestä. 

Vierailija
4/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin traagista kun Krista ei tykkää

Vierailija
5/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaa täällä olevat, lukijat ja kommentoijat, tekin olette valtaosin perussuomalaisia. ;-)

Vierailija
6/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä minunkaan Suomi tämä, että hyvin ymmärrän Kristaa.

Vierailija
7/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä hän voi tietää kuka onnketäkin äänestänyt. Ainahan sitä voi sanoa äänestävänsä jotain toista kun oikeasti äänestää.

Vierailija
8/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:45"]

[/quote]

Minusta tämä on idioottimainen lause. Minun Suomi? Kyse on sinun mielipiteestäsi ja maailmankuvastasi. Elämme kuitenkin demokratiassa ja maassa, jossa on tilaa monenlaisille mielipiteille ja näkökannoille. Olisi kammottavaa elää yhteiskunnassa, jossa olisi vain yksi puolue. Jos huomaa järkyttyneensä vaalituloksesta, on aika nöyrtyä huomaamaan, että se oma tapa ajatella on vain yksi monista, mahdollisesti vähemmistössä. Suomi jatkuu pitkälle kehä kolmosen taakse. Sielläkin on suomalaisia.

Vierailija
9/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minkälainen Suomi on sinun kaltaisesi peilaten taaksepäin historiaa. Oliko sinuko esim. II

maailmansodan tai vaikka suurvihan aika parempaa?

Vierailija
10/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ota nyt huomioon että vain 70 % äänesti kaiken kaikkiaan, joten lähemmäs 90 % ei äänestänyt persuja. Minäkään en tunne henkilöitä jotka tuoa yhtä kymmenystä edustaa.

Vierailija
11/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vain persujen kannattajat katsovat telkkua?? Ok :D

Vierailija
12/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä vaalitulokseen ei saisi olla pettynyt ja tulevaisuudesta ei saisi olla huolissaan? Jouni Backmankin oli pettynyt putoamiseensa ja SDP:n huonoon menestykseen. Miksei täällä kohkata siitä? Miksi te persuäänestäjät annatte jatkuvasti ymmärtää edustavanne jotenkin suurtakin enemmistöä? Olette selvä vähemmistö Suomessa. 

Vierailija
13/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:17"]

Miksi ihmeessä vaalitulokseen ei saisi olla pettynyt ja tulevaisuudesta ei saisi olla huolissaan? Jouni Backmankin oli pettynyt putoamiseensa ja SDP:n huonoon menestykseen. Miksei täällä kohkata siitä? Miksi te persuäänestäjät annatte jatkuvasti ymmärtää edustavanne jotenkin suurtakin enemmistöä? Olette selvä vähemmistö Suomessa. 

[/quote]

Tottakai saa olla pettynyt, kuka sitä nyt kieltää? kuka boikotoi ketäkin, itse jatkossa perussuomalaisille esiintyvää Krista Kososta. Siirryn katsomaan enemmän kulttuurillisesti merkittäviä näytelmiä, niissähän ko. henkilö ei esiinny. 

Vierailija
14/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aika monikin asia pöyristyttää, mutta tuo kommentti oli vaan lähinnä tyhmän puhetta. Kuka voi sanoa tietävänsä kaikkien tuttaviensa äänestyspäätöksen? 

Ne asiat, jotka pöyristyttää on mm. muiden mielipiteiden kunnioittamattomuus ja toisten halveksiminen ja demokratian väheksyminen. Ihmisten jako "meihin" ja "niihin". Ja tämä kaikkia varsinkin samassa yhteydessä kun niin vuolaasti puhutaan ihanasta maailmasta, jossa kaikilla on niin ihana olla <3 Eli tuo on naurettavia ristiriitoja täynnä koko kommentti, sais hävetä tämä ylpeilijä. 

Jotku eivät todella tajua miten naurunalaiseksi itsensä tekevät. Eläis niin ku opettais, niin olis edes hitunen painoarvoa tuolla sanomalla. 

Vierailija
15/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:41"]

On se niin traagista kun Krista ei tykkää

[/quote]

Traagista on lähinnä sen paradoksaaliset möläyttelyt. Vaikka ottais tappio koville, ni käyttäytyis edes kuin aikuinen.

Vierailija
16/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:45"]

[/quote]

Niin, tämä on se oikea linja. Tehdään mielummin yli viis miljoonaa Suomea jokaiselle erikseen, kun rakennettais sitä yhtä yhdessä. 

Vierailija
17/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:34"]

[/quote]

Aika monikin asia pöyristyttää, mutta tuo kommentti oli vaan lähinnä tyhmän puhetta. Kuka voi sanoa tietävänsä kaikkien tuttaviensa äänestyspäätöksen? 

Ne asiat, jotka pöyristyttää on mm. muiden mielipiteiden kunnioittamattomuus ja toisten halveksiminen ja demokratian väheksyminen. Ihmisten jako "meihin" ja "niihin". Ja tämä kaikkia varsinkin samassa yhteydessä kun niin vuolaasti puhutaan ihanasta maailmasta, jossa kaikilla on niin ihana olla <3 Eli tuo on naurettavia ristiriitoja täynnä koko kommentti, sais hävetä tämä ylpeilijä. 

Jotku eivät todella tajua miten naurunalaiseksi itsensä tekevät. Eläis niin ku opettais, niin olis edes hitunen painoarvoa tuolla sanomalla. 

[/quote]

Otapa nyt huomioon, että Helsingissä Kokoomus on suurin puolue ja Vihreät toiseksi suurin. On ihan täysin mahdollista, että jonkun tuttaviin ei kuulu ketään persuja äänestävää. Itse tiedän yhden persuja äänestävän henkilön tuttavapiiristäni, siis useamman sadan henkilön joukosta.

Ihan samoin kuin jossain muualla voidaan ihmetellä, miten joku voi äänestää Vihreitä, Helsingissä on hyvin helppoa ihmetellä mistä ne persujen äänet oikein tulevat. Helsinki on hyvin erilainen paikka muuhun Suomeen verrattuna.

Vierailija
18/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:03"]

[/quote]

Vaalit.fi eduskunta vaalien sivulla ja sen tulosten perusteella perussuomalaisia äänesti 523045 

eikö tuo ole melkoinen määrä, joten kannattaa varoa, missä törmää persuihin :-D ja äänestäjät yhteensä 2965394.

Ota nyt huomioon että vain 70 % äänesti kaiken kaikkiaan, joten lähemmäs 90 % ei äänestänyt persuja. Minäkään en tunne henkilöitä jotka tuoa yhtä kymmenystä edustaa.

[/quote]

Vierailija
19/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:17"]Miksi ihmeessä vaalitulokseen ei saisi olla pettynyt ja tulevaisuudesta ei saisi olla huolissaan? Jouni Backmankin oli pettynyt putoamiseensa ja SDP:n huonoon menestykseen. Miksei täällä kohkata siitä? Miksi te persuäänestäjät annatte jatkuvasti ymmärtää edustavanne jotenkin suurtakin enemmistöä? Olette selvä vähemmistö Suomessa. 
[/quote]
Saa pettyä!

Vierailija
20/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:03"]

[/quote]

[/quote]

Kun kukaan ei voi sanoa ettei tunne :D Mä todella ihmettelen näitä kommentteja... Oikeestiko te käytte koko tuttavapiirin läpi kyselemässä että ethän vaan äänestä väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän