Krista Kosonen ei tunne ketään kuka olisi äänestänyt persuja
Nyt kun perussuomalaiset tuli toiseksi suurimmaksi puolueeksi Suomessa, Krista ei tunne tätä Suomea omakseen.
Hänelle on kuitenkin kelvannut vuosien varrella perussuomalaisten innoittamana esim. Putous-hahmot, soijaa pukkaa sun muut. Hän ei tunne suomalaisia, mutta yrittää kovasti esittää heitä. Varmasti mieltä lämmittää, että saa perussuomalaisia katsojia, tuskin Helsingin kulttuuripiirin porukat pahemmin katsoo rahvaita roolihahmoja, mitä hän on esittänyt?
Itse äänestin Perussuomalaisia, sen verran otin nokkiini hänen kommenteista, että Krista Kosonen on minun boikottilistalla, en aio katsoa hänen narsistin esittämiä rooleja missään muodossa tästä eteenpäin.
s
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:11"]Eli vain persujen kannattajat katsovat telkkua?? Ok :D
[/quote]
Ei, vain persujen kannattajat katsovat jotain niin ala-arvoista paskaa kuin Putous.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:51"]
Minulta on mennyt jotain ohi: miksi tästä ketjusta yhtäkkiä on tullut vasemmistolaisten haukkumaketju? En lukenut sitä Krista Kososen haastattelua (jossa hän kertoo, ettei tunne yhtään persua), kertooko Kosonen siis myös itse äänestäneensä vasemmistoliittoa?
[/quote]
Ei tässä ole kyse Krista Kososesta vaan yleisemmästä ilmiöstä. En tiedä, äänestikö Krista Kosonen ketään. Ihan sama.
[/quote]
Aivan, ketju alkoi ihmettelyllä, onko mahdollista ettei joku tunne yhtään perussuomalaisia äänestyttä. Sitten pohdittiin, onko sellaisia ihmisiä todella olemassa.
Yhtäkkiä ketjuun ilmestyi joku, joka alkoi epäillä että vasemmistoliittolaiset haluavat sulkea persut keskitysleiriin. Mistä ihmeestä se vasemmistoliitto tähän tempaistiin? (Ja ei, edelleenkään en itse ole vasemmistoliittolainen enkä ylipäätään vasemmistolainen, ihmetyttää vain tämä keskustelun saama käänne.)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:48"]
Vasemmistolaiset puhuvat arvovaaleista, vaikka Suomi on kohta konkurssissa, jos mitään ei tehdä talouspoliittisen suunnan muuttamiseksi. Siinä teille arvoja. Tärkeintä on saada Suomen talous kuntoon. Ihmeellistä kuinka vaikea se on tiettyjen tahojen tajuta.
[/quote]
Minä äänestin oikeistolaista ja liberaalia ehdokasta. Tässä ketjussa minua hämmästyttää vain se, miten joku voi loukkaantua näin paljon siitä, että joku toinen a) on huolissaan vaalituloksesta ja b) ei tiedä tuttavistaan ketään persuja äänestänyttä. Mielestäni molemmat nuo asiat ovat aivan tavanomaisia, eivätkä anna aihetta ihmettelyyn. Eivät varsinkaan useiden, tuohtuneiden ketjujen verran.
Ihmettelen sitäkin, kun täällä väitetään ettei maalla asuvien arvoista ja mielipiteistä voida muka tietää mitään. Meillä on juuri ollut vaalit. Äänestyskäyttäytymisen perusteella pitäisi selvitä varsin hyvin se, miten maalla asuvat keskimäärin ajattelevat monista kysymyksistä. Siinäkään ei ole mitään ihmeellistä. En ymmärrä, miksi joku haluaa edes väittää vastaan näin simppelissä asiassa.
75
VAALISALAISUUS. Ei ihmiset kerro ketä ne oikeasti on äänestäneet. Ihan varmasti jokaisen tuttavapiirissä on joku persujakin äänestänyt ellei nyt elä todellla pienissä piireissä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:45"]
Ei ole kyllä minunkaan Suomi tämä, että hyvin ymmärrän Kristaa.
[/quote] Ei kai tätä nykyistä Suomea kukaan tunnistakaan omakseen, siksi juuri persuja on äänestetty voimalla.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:58"]
Vasemmistolaiset puhuvat arvovaaleista, vaikka Suomi on kohta konkurssissa, jos mitään ei tehdä talouspoliittisen suunnan muuttamiseksi. Siinä teille arvoja. Tärkeintä on saada Suomen talous kuntoon. Ihmeellistä kuinka vaikea se on tiettyjen tahojen tajuta.
[/quote]
Minä äänestin oikeistolaista ja liberaalia ehdokasta. Tässä ketjussa minua hämmästyttää vain se, miten joku voi loukkaantua näin paljon siitä, että joku toinen a) on huolissaan vaalituloksesta ja b) ei tiedä tuttavistaan ketään persuja äänestänyttä. Mielestäni molemmat nuo asiat ovat aivan tavanomaisia, eivätkä anna aihetta ihmettelyyn. Eivät varsinkaan useiden, tuohtuneiden ketjujen verran.
Ihmettelen sitäkin, kun täällä väitetään ettei maalla asuvien arvoista ja mielipiteistä voida muka tietää mitään. Meillä on juuri ollut vaalit. Äänestyskäyttäytymisen perusteella pitäisi selvitä varsin hyvin se, miten maalla asuvat keskimäärin ajattelevat monista kysymyksistä. Siinäkään ei ole mitään ihmeellistä. En ymmärrä, miksi joku haluaa edes väittää vastaan näin simppelissä asiassa.
75
[/quote]
Perussuomalaisten äänestäjäkunnan ominaisuudet antavat tähän vastauksen.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:44"]Minäkään en tunne. En tiedä ketä kaikki tuttuni äänestivät mutta ne ketkä tiedän, yksikään ei äänestänyt persuja. Asun Etelä-Helsingissä kuten Krista ja olen suurinpiirten saman ikäinen.
[/quote]
Helsinki=Koko Suomi
Perussuomalaiset=rasistinen väärä ja paha ajattelutapa
Vihervasemmisto=Oikea uskonto, totuus ja valo
Lähinnä nämä asenteet paistavat läpi sekä Kristan typeristä kommenteista. Osoitatte asettuvanne muiden yläpuolelle ja luulette olevanne parempia, oikeassa. Tämä ei ole suvaitsevaisuutta, vaan muistuttaa lähinnä jonkun sairaan uskonnollisen kultin touhua. Säälin teitä pää perseessänne kasvaneita kaupunkilaispenikoita, jotka ette ole todellista maailmaa nähneetkään eläissänne.
Minulta on mennyt jotain ohi: miksi tästä ketjusta yhtäkkiä on tullut vasemmistolaisten haukkumaketju? En lukenut sitä Krista Kososen haastattelua (jossa hän kertoo, ettei tunne yhtään persua), kertooko Kosonen siis myös itse äänestäneensä vasemmistoliittoa?
[/quote]
Ei tässä ole kyse Krista Kososesta vaan yleisemmästä ilmiöstä. En tiedä, äänestikö Krista Kosonen ketään. Ihan sama.
[/quote]
Aivan, ketju alkoi ihmettelyllä, onko mahdollista ettei joku tunne yhtään perussuomalaisia äänestyttä. Sitten pohdittiin, onko sellaisia ihmisiä todella olemassa.
Yhtäkkiä ketjuun ilmestyi joku, joka alkoi epäillä että vasemmistoliittolaiset haluavat sulkea persut keskitysleiriin. Mistä ihmeestä se vasemmistoliitto tähän tempaistiin? (Ja ei, edelleenkään en itse ole vasemmistoliittolainen enkä ylipäätään vasemmistolainen, ihmetyttää vain tämä keskustelun saama käänne.)
[/quote]
Mä ihmettelen samaa. Eikös Kosonen ja se elokuvaohjaajamiehensä ole kokoomuslaisia, että tosi outoja nää vasemmistovirret.
En minäkään eikä fb:n perusteella kukaan ystävistänikään tunne ketään perussuomalaisia äänestäneitä. Kavereissani on paljon kulttuuriväkeä. Kyllä vaallitulos aikamaoista ihmetystä herättää ja perussuomalaisten ohjelmat tuntien suurta huolta oman ammatin ja olemassaolon vuoksi.
Sen lisäksi vielä yleispoliittinen huoli. Venäläismediahan hehkuttaa vaalitulosta ja pitää sitä paluuna venäjämieliseen politiikkaan.
[/quote]
Vasemmistohan ei ole venäjäänpäin kallellaan yhtään...
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mä ihmettelen samaa. Eikös Kosonen ja se elokuvaohjaajamiehensä ole kokoomuslaisia, että tosi outoja nää vasemmistovirret.
[/quote]
Lue ensin se juttu
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:36"]
Mä en ymmärrä mikä tossa Kososen jutussa niin pöyristyttää... 82,4% kuitenkaan EI äänestänyt persuja.
[/quote]
Ota nyt huomioon että vain 70 % äänesti kaiken kaikkiaan, joten lähemmäs 90 % ei äänestänyt persuja. Minäkään en tunne henkilöitä jotka tuoa yhtä kymmenystä edustaa.
[/quote]
Miten sen vaalisalaisuuden laita olikaan? Luulet tietäväsi, on vähän eri asia tässäkin tapauksessa. Sama vika kuin Kristallakin.
Hesarin jutussa Krista liputti vasemmistoliiton raiskariymmärtäjän Veronika Honkasalon puolesta.
En minäkään eikä fb:n perusteella kukaan ystävistänikään tunne ketään perussuomalaisia äänestäneitä. Kavereissani on paljon kulttuuriväkeä. Kyllä vaallitulos aikamaoista ihmetystä herättää ja perussuomalaisten ohjelmat tuntien suurta huolta oman ammatin ja olemassaolon vuoksi.
[/quote]
Kulttuuriväen huoli on ymmärrettävää, mutta kun sitä rahaa ei vaan riitä. Tietty tukirahoista vapaat taiteilijayrittäjät ovat leikkauksilta turvassa, jos vaan oma business toimii. Hehän voisivat palkata näitä nykyisin tukien varassa olevia artisteja?
Edellisen porukan piti nostaa sairaanhoitajien palkkoja, niin jostainhan se pitää nipistää sitten. Vai onko kulttuuri-ihmisllä varaa aina ja kaikkeen, jos jokin osa-alue elämästä alkaakin maksaa aiempaa enemmän?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:31"]http://nyt.fi/a1305948147996
Hyvä vastine Kristan ja muiden Helsinkiläisten vihervässyköiden vollotukselle. Te ette edusta koko Suomea, vaan todellakin elätte omassa kuplassanne. Nyt on aika herätä.
[/quote]
Hyvä kirjoitus! Aiemmin itse pidin Kristaa fiksuna, vaan nyt paljastui totuus. Tyypillinen omahyväinen toisten yläpuolelle asettuva vihervassari, joka tyytyväisenä haistelee omia pierujaan, kuviteltu sädekehä päässä loistaen. Säälittävää porukkaa. Toivotaan että kupla puhkeaa viimeistään nyt.
Omissakaan tutuissa ei ole persujen kannattajia, tai jos onkin, ovat visusti kaapissa (ja hyvä niin).
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:17"]
Sen lisäksi vielä yleispoliittinen huoli. Venäläismediahan hehkuttaa vaalitulosta ja pitää sitä paluuna venäjämieliseen politiikkaan.
[/quote]
Vasemmistohan ei ole venäjäänpäin kallellaan yhtään...
[/quote]
Eipä juuri nykyvenäjän kannattajia sieltä löydy. Ei ollut perussuomaliasten pj se joka sateenkaarilippua venäläisstadionilla heilutteli. Ja jokatapuksessa fakta on, että venäläismedia hehkuttaa nimenomaan perussuomalisten ja ekskustan vaalivoittoa
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:50"]Omissakaan tutuissa ei ole persujen kannattajia, tai jos onkin, ovat visusti kaapissa (ja hyvä niin).
[/quote]
Kuulostaa natsismilta. Osoitit juuri oman "suvaitsevaisuutesi".
Kuka on Krista Kosonen?
En katso suomalaisia viihdeohjelmia niiden surkeuden takia. Katson mielelläni tiededokumentteja ja luen kirjoja. Äänestin perussuomalaisia.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:31"]http://nyt.fi/a1305948147996
Hyvä vastine Kristan ja muiden Helsinkiläisten vihervässyköiden vollotukselle. Te ette edusta koko Suomea, vaan todellakin elätte omassa kuplassanne. Nyt on aika herätä.
[/quote]
Hyvä kirjoitus! Aiemmin itse pidin Kristaa fiksuna, vaan nyt paljastui totuus. Tyypillinen omahyväinen toisten yläpuolelle asettuva vihervassari, joka tyytyväisenä haistelee omia pierujaan, kuviteltu sädekehä päässä loistaen. Säälittävää porukkaa. Toivotaan että kupla puhkeaa viimeistään nyt.
[/quote]
Amen.
Mulle on aivan sama, mitä joku näyttelijän hupakko laukoo. Jos Krista K. ei tunne ketään, joka olisi äännestänyt persuja, niin so what? Mua kun ei edes vähempää kiinnosta, kenelle muut antoivat äänensä, kaikkein tärkeimpänä pidän sitä, että kenelle minä sallin ääneni antaa, kun niin moni ei käyttänyt äänioikeutta lainkaan; ja enempi olisin huolissani ylipäätänsä äänestysprosentista, joka aina vaan painuu alaspäin.
Joka tapauksessa on hyvä, että vasemmiston suosio ei ole enemmistönä, vaan Kepukin on ihan jees puolue, joka saa nyt voittajana pistää hallitusta kasaan.