Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krista Kosonen ei tunne ketään kuka olisi äänestänyt persuja

Vierailija
21.04.2015 |

Nyt kun perussuomalaiset tuli toiseksi suurimmaksi puolueeksi Suomessa, Krista ei tunne tätä Suomea omakseen. 

Hänelle on kuitenkin kelvannut vuosien varrella perussuomalaisten innoittamana esim. Putous-hahmot, soijaa pukkaa sun muut. Hän ei tunne suomalaisia, mutta yrittää kovasti esittää heitä. Varmasti mieltä lämmittää, että saa perussuomalaisia katsojia, tuskin Helsingin kulttuuripiirin porukat pahemmin katsoo rahvaita roolihahmoja, mitä hän on esittänyt?

Itse äänestin Perussuomalaisia, sen verran otin nokkiini hänen kommenteista, että Krista Kosonen on minun boikottilistalla, en aio katsoa hänen narsistin esittämiä rooleja missään muodossa tästä eteenpäin. 

s

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojan vartalolla varustetun ylimielisen tyttösen letkautuksilla ei paljon arvoa ole.

Vierailija
142/157 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin RKP:tä ja katson mielläni Kristaa.

Voihkimista ihmisten tavasta äänestää en ymmärrä. Meidän jokaisen ääni on yhtä arvokas, ei kukaan meistä ole parempi ihminen. Erilaisten arvojen kuuluukin tulla eduskunnassa esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:50"]Hyvä että nämä ylimieliset vihervässykät saavat nenilleen ja oppivat huomaamaan, että he edustavat kärpäsenpaskan kokoista osaa Suomen kansasta. Ja heidän mielipiteensä ei olle pennin vertaa arvokkaampi kuin kenenkään muunkaan. Se on sitä tasa-arvoa ja demokratiaa, luulisi suvakin myös ymmärtävän? [/quote] Huh, ootpas vihainen. Mistä olet saanut käsityksen että nämä "vihervässykät" ovat ylimielisiä ja suvaitsemattomia ja ansaitsevat nenillensä? Itse olen myös huolissani tulevaisuudesta, ympäristön ja eläinten takia, eivätkö nämä asiat merkitse teille perussuomalaisia äänestäneille mitään? Siinä on yksi monista syistä, miksi äänestin vasemmistoliittoa. En myöskään usko leikkauspolitiikkaan. Silti hyväksyn persujen äänestystuloksen, tuntuu silti että esim. vanhempi sukupolvi ei välttämättä ole niin perillä persujen arvomaailmasta kuin nuoriso. Mutta älkää olko niin vihaisia, hirveetä kiihkoilua koko ketju.

[/quote]

Perussuomalainen ja se. etteikö luonnonsuojelu, eläimet ym. merkitse mitään, eivät korrelloi keskenään. 

Vierailija
144/157 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:36"]Mä en ymmärrä mikä tossa Kososen jutussa niin pöyristyttää... 82,4% kuitenkaan EI äänestänyt persuja.
[/quote]
Samalla voisit laskea että kuinka moni ei äänestänyt vihervasemmistioa. Taikka rkp:ta. Saat isot prosentit. Vielä kun huomioit sen että jokku ei äänestäny lainkaan niin saadaan viel isompi prosentti! Wau! Suomessa on monipuolue järjestelmä. Siks iso osa kansasta ei äänestä yhtä puoluetta. Joidenkin on vaan vaikee ymmärtää tätä.

Vierailija
145/157 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:13"]

Kaveripiirissä puhutaan aika avoimesti äänestämisestä. En minäkään tunne yhtään persuja äänestänyttä. Mun kaveripiirissä ollaan kyllä aika maahanmuuttokriittisiä, mutta kaikki kannattavat sukupuolineutraalia avioliittoa. Siksi ehdoton EI persuille.

[/quote]

Niin, kumpikohan noista on se oikeasti tärkeä asia.
[/quote] Minulle se tärkeä asia on ihmisoikeudet ja tasa-arvoinen kohtelu. Kriittisesti maahanmuuttoon suhtautuvia on muissakin puolueissa.

Vierailija
146/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:02"]

Minäkään en tunne ketään, joka olisi äänestänyt persuja. Tai tarkemmin: lähipiirissäni (perhe, sukulaiset, ystävät, työkaverit) ei ole sellaisia. Toki on mahdollista, että meidän lähikaupan kassa on äänestänyt.

On kai aika selvää, että tuo persuporukka on omanlaistaan.

Eikä persujen kannattajia tilastollisestikaan kovin paljon ole; kuten joku jo yllä kirjoitti, noin 90 prosenttia suomalaisista ei äänestänyt perussuomalaisia, kun siis lasketaan mukaan koko äänestysikäinen väestö, ei pelkästään niitä jotka käyttivät äänioikeuttaan.

[/quote]

ja ei myöskään vihervasureita tai muitakaan puolueita 

Vierailija
147/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:06"]

Kuka on krista kosonen? Joku missi?

[/quote]

Silvia Modigin kaksoisolento

Vierailija
148/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:53"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:51"]

Minulta on mennyt jotain ohi: miksi tästä ketjusta yhtäkkiä on tullut vasemmistolaisten haukkumaketju? En lukenut sitä Krista Kososen haastattelua (jossa hän kertoo, ettei tunne yhtään persua), kertooko Kosonen siis myös itse äänestäneensä vasemmistoliittoa?

[/quote]

Ei tässä ole kyse Krista Kososesta vaan yleisemmästä ilmiöstä. En tiedä, äänestikö Krista Kosonen ketään. Ihan sama.

[/quote]

Aivan, ketju alkoi ihmettelyllä, onko mahdollista ettei joku tunne yhtään perussuomalaisia äänestyttä. Sitten pohdittiin, onko sellaisia ihmisiä todella olemassa.

Yhtäkkiä ketjuun ilmestyi joku, joka alkoi epäillä että vasemmistoliittolaiset haluavat sulkea persut keskitysleiriin. Mistä ihmeestä se vasemmistoliitto tähän tempaistiin? (Ja ei, edelleenkään en itse ole vasemmistoliittolainen enkä ylipäätään vasemmistolainen, ihmetyttää vain tämä keskustelun saama käänne.)

[/quote]

Krista kertoi äänestäväsä vasemmistoa, lue Hesarista, vähän itsekin pitää tehdä jotain asioiden eteen

Vierailija
149/157 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:34"]

Aika monikin asia pöyristyttää, mutta tuo kommentti oli vaan lähinnä tyhmän puhetta. Kuka voi sanoa tietävänsä kaikkien tuttaviensa äänestyspäätöksen? 

[/quote]

No onko Krista sanonut tietävänsä kaikkien tuttaviensa äänestyspäätöksen? Ei. Hän on sanonut, että ei tiedä tuttavistaan ketään, joka äänestäisi persuja. Nämä ovat kaksi eri asiaa. Ärsyttää tuollainen tahallinen väärinymmärtäminen.

[/quote]

Krista Kososen on syytä tutkia sukupuutaan jossa tekee jänniä löytöjä.

Löytyy sieltä sukupuusta kommunisteja vaikka kuinka paljon.

Krista Kosonen luulee Helsinkiläisten aina olleen Kokoomuslaisia mutta näin ei ole ollut.

Krista Kosonen on niitä jotka elävät harhakuvitelmissa jossa luullaan jokaisen Helsinkiläisen olevan kokkareita.

Vierailija
150/157 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 07:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:13"] Kaveripiirissä puhutaan aika avoimesti äänestämisestä. En minäkään tunne yhtään persuja äänestänyttä. Mun kaveripiirissä ollaan kyllä aika maahanmuuttokriittisiä, mutta kaikki kannattavat sukupuolineutraalia avioliittoa. Siksi ehdoton EI persuille. [/quote]   Niin, kumpikohan noista on se oikeasti tärkeä asia. [/quote] Minulle se tärkeä asia on ihmisoikeudet ja tasa-arvoinen kohtelu. Kriittisesti maahanmuuttoon suhtautuvia on muissakin puolueissa.

[/quote]

Juu, siis Suomen talous on tehnyt mahalaskun, niin joku äänestää vaaleissa henkilöä sen perustella miten tämä suhtautuu ihmisoikeuksiin ja tasa-arvoiseen kohteluun, ei hyvää päivää.
[/quote] Ei kai nämä ole toisiansa poissulkevia asioita. Hyvinvointi lähtee aina ihmisoikeuksista!

Vierailija
151/157 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt ihme, Krista tietääkseni asuu Helsingissä ja täällä vain muutama prosentti äänesti Persuja. En tunne itsekään yhtään, enkä halua myöskään tuntea. 

Vierailija
152/157 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:34"]

Aika monikin asia pöyristyttää, mutta tuo kommentti oli vaan lähinnä tyhmän puhetta. Kuka voi sanoa tietävänsä kaikkien tuttaviensa äänestyspäätöksen? 

[/quote]

No onko Krista sanonut tietävänsä kaikkien tuttaviensa äänestyspäätöksen? Ei. Hän on sanonut, että ei tiedä tuttavistaan ketään, joka äänestäisi persuja. Nämä ovat kaksi eri asiaa. Ärsyttää tuollainen tahallinen väärinymmärtäminen.

[/quote]

Krista Kososen on syytä tutkia sukupuutaan jossa tekee jänniä löytöjä.

Löytyy sieltä sukupuusta kommunisteja vaikka kuinka paljon.

Krista Kosonen luulee Helsinkiläisten aina olleen Kokoomuslaisia mutta näin ei ole ollut.

Krista Kosonen on niitä jotka elävät harhakuvitelmissa jossa luullaan jokaisen Helsinkiläisen olevan kokkareita.

[/quote]

Ei Krista ole Kokoomuslainen vaan vankka Vasemmistolainen.

Vierailija
153/157 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:44"]

Minäkään en tunne. En tiedä ketä kaikki tuttuni äänestivät mutta ne ketkä tiedän, yksikään ei äänestänyt persuja. Asun Etelä-Helsingissä kuten Krista ja olen suurinpiirten saman ikäinen. 

[/quote]

Tiedätkö vaikkapa työpaikkasi / opiskelupaikkasi siivoojan puolekannan? Tai lounaspaikkasi henkilökunnan puoluekannat (tajusin toki tätä kirjoittaessa, että käyt vain tasokkaissa lounaspaikoissa, etkä missään ketjuruokaloissa tai amicoissa)?

Ai niin, sinähän et tunne heitä etkä oikeastaan ole koskaan edes nähnyt heitä ihmisinä / itsenäisiä päätöksiä tekevinä yksiköinä. 

Vierailija
154/157 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne Itä-Helsinkiin ei kaivata Persujen politiikkaa.

Vierailija
155/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen korkeakoulutettu nuorinainen Helsingistä ja minä äänestin persuja. Kosonen ja muut vaalituloksesta järkyttyneet osoittavat olevansa todella suvaitsemattomia kaikelle muulle, paitsi heidän itsensä kaltaisille ihmisille.

Minä kannatan demokratiaa ja äänestin persuja juuri siksi että suomessa on ns. "suvaitsevaisuuskiiman" aikana unohdettu kokonaan suomalaiset vähäosaiset ja apua tarvitsevat ihmiset.

Koko muuta maailmaa on halattu ja avustettu suomalaisten heikkojen ja vähäosaisten kustannuksella nyt aivan tarpeeksi (ja samalla ajettu maamme konkurssin partaalle), ja puolueista ainoastaan persut ovat kantaneet huolta juuri suomalaisista.

Vierailija
156/157 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä puhutaan aika avoimesti äänestämisestä. En minäkään tunne yhtään persuja äänestänyttä. Mun kaveripiirissä ollaan kyllä aika maahanmuuttokriittisiä, mutta kaikki kannattavat sukupuolineutraalia avioliittoa. Siksi ehdoton EI persuille.

Vierailija
157/157 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tämä ketju ollut aiheeton, Krista on saanut ihan "ammattilaisiltakin" vasta-argumentteja kommentistaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä