Oletko vielä korona neitsyt, eli et ole sairastanut?
Kommentit (14)
Oletan että olen koronaneitsyt ja olen myös testineitsyt. Voi toki olla että olen sairastanut taudin luullen sitä tavalliseksi flunssaksi.
Kyllä olen, ainoastaan yksi kotitesti tehtynä ja sekin nega. Nyt tosin tuntuu siltä että täytyy hakea kotitesti taas, flunssan oireita ja kurkku kipeä.
Sama juttu, en ole tietääkseni sairastanut sitä ja kertaakaan en ole testissä käynyt. Myös tyttärelläni, 20 vuotta, on samoin.
Perhwessämme on kaikilla rokotukset otettu asianmukaisesti ja rokotuksia on perheessämme nyt yhteensä 14 kpl.
Perheessäni kenelläkään ei ole tiettävästi ollut koronaa, mutta kaikki muita kuin meitä kahta on testattu muutamia kertoja. Tosin esimerkiksi pojalla oli testaus ennen lapin rippileirille menoa kesällä eli se ei ollut sairaalle, vaan terveelle varmistus ettei lähde sairaana 12 tunnin bussimatkalle ja viikon vaellukselle, testi oli suositeltu.
Ok, minulla ei ole ollut oireitakaan. Ap
Testejä olen työni vuoksi joutunut tekemään todella monta näiden kahden vuoden aikana. Olen varhaiskasvatuksen opettaja.
Koronaa en ole kuitenkaan sairastanut vielä.
En voi tietää, lieväoireisena /oireettomana olen voinut sairastaa. Olen myös rokotettu, joten veressäkin olisi vasta-aineita, joten edes siitä ei näkisi onko ollut tauti vai rokotteesta johtuvat vasta-aineet.
Kyllä olen, testeissäkään ei kukaan perheessämme ole käynyt.
Miehen työkaverin tarhaikäinen poika on tähänmennessä ainoa tuntemani henkilö joka on sairastanut koronan, sekin vasta nyt jouluviikolla 2021.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, ainoastaan yksi kotitesti tehtynä ja sekin nega. Nyt tosin tuntuu siltä että täytyy hakea kotitesti taas, flunssan oireita ja kurkku kipeä.
En ymmärrä miksi ihmiset tekevät maksullisia kotitestejä, kun oikea testi on ilmainen ja luotettava. Kotitestit näyttävät ihan mitä sattuu, sehän on ollut selvä jo aikoja.
Eipä sitä voi tietää, onhan se voinut oireettomanakin olla.
Olen viime viikolla aivastellut, sehän voi olla vaikka omikron.
Nuo testitkään eivät ole 100 prosenttisen varmoja ,kuten hyvin tiedämme. t 7
Kolmesti rokotettu, ei kertaakaan testattu eikä tiettävästi sairastettukaan.
Vaikea sitä on enää sairastaa kun sitä ei ole enää olemassakaan. On vain rokotteiden vaurioittamia ihmisiä joilla on immuniteetti menetetty ja ovat jatkuvasti flunssassa/influenssassa, osa on sairaalassa vuodeosastolla tai teholla muka "koronasairaana" kun on huijari-pcr :llä todettu koronapositiiviseksi.
Olen peräneitsyt, jos paria repsahdusta ei lasketa.
Ei ole varmuutta.
Onhan tässä kipiänä tullut oltua korona-aikaankin. Pirustako sen tietää mikä virus oli. Testeissä en viitsinyt käydä.