Kuka palstaili täällä jo 90-luvulla?
Sillon oli se chättisysteemi ainakin jossain vaiheessa.
Vanhalla pöytäkoneella palstailin ja olin ihan koukussa :D mitäs nimimerkkejä silloin oli. En muista ketään.
Kommentit (51)
Mulle on jäänyt mieleen lause: *Ojentaa pitsisukat kiitoksena*
No entäs "pillimehu sille, joka tietää..." tai *ojentaa pillimehun* :)
Joo tuota tähtilainausta käytettiin silloin paljon! *taputtaa innostuneena*
Kertokaas nyt, mikä tuo Tiimarin vihko oli, kun joskus oon kuullut siihen viitattavan!
Deittailin joskus 2001 kundia joka oli koukussa tähän palastaan. Nykyään se on toimittaja ja edelleen aktiivinen palstailija joka käyttää paljon täällä kuulemiaan juttuja ohjelmissaan.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:25"]Kertokaas nyt, mikä tuo Tiimarin vihko oli, kun joskus oon kuullut siihen viitattavan!
[/quote]
Se on sellainen palstamamman vihko jonne hän tekee muistiinpanoja ja huomioita toisista palstamammoista (nikillisistä) jotta voi sitten myöhemmin tarkistaa asioita kun tarve vaatii!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:25"]Kertokaas nyt, mikä tuo Tiimarin vihko oli, kun joskus oon kuullut siihen viitattavan! [/quote] Se on sellainen palstamamman vihko jonne hän tekee muistiinpanoja ja huomioita toisista palstamammoista (nikillisistä) jotta voi sitten myöhemmin tarkistaa asioita kun tarve vaatii!
[/quote]
Ja sehän oli netissäkin. Oikein sivut sille tehtynä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:25"]Kertokaas nyt, mikä tuo Tiimarin vihko oli, kun joskus oon kuullut siihen viitattavan! [/quote] Se on sellainen palstamamman vihko jonne hän tekee muistiinpanoja ja huomioita toisista palstamammoista (nikillisistä) jotta voi sitten myöhemmin tarkistaa asioita kun tarve vaatii!
[/quote]
[/quote]
Ohhoh! Palstailua pieteetillä :) Jouduitteko itse huomionteon kohteeksi?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:32"]
[/quote]
[/quote]
Ohhoh! Palstailua pieteetillä :) Jouduitteko itse huomionteon kohteeksi?
[/quote]
Mä en. Onneksi. :) Olin aika taustalla aina eikä mulla ollut koskaan nikkiä av:lla, vain kuumeilu ja odotuspuolilla oli.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:08"]
Ja sit myöhemmen tuli tiimarinvihko ja palstagalleria. Muistan vieläkin, miltä parin tyypin koti näytti.
[/quote]
Tämä siis oli 2000-luvun alussa, mutta ennen tuota laukausta.