Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkisia asioita joita teet "väärällä" tavalla

Vierailija
20.04.2015 |

Listataan tänne :)
Ihan sellaisia pieniä asoita... Annan pari esimerkkiä.
Pyykkiä pestäessä, en laita rintaliivejä sellaiseen pussukkaan, vaan sinne vain muiden pyykkien sekaan.
En käytä huuhteluainetta.
imuroin ensin ja sen jälkeen pyyhin vasta pölyt.
Ruokaa laittaessa, en ikinä mittaa mitään ainesosia vaan mututuntumalla heitän kaikkea sekaan :D

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki nuo samat! Lisäksi huuhtelen astiat ennen koneeseen laittoa, vaikka ei kuulemma pitäisi.

Vierailija
2/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huuhtele linssejä ennen keittämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset joka päivä, vaikkei saisi. Olen tehnyt niin lapsesta asti. Ovat pitkät ja kiiltävät, jopa latvat priimakunnossa.

Vierailija
4/155 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä haarukan ja veitsen oikea käyttö on aika peruspöytätapa. Kotona voi tietysti tehdä ihan haluamallaan tavalla, mutta seurassa syödessä on kyllä aika junttia vedellä pelkällä haarukalla tai veitsi vasemmassa kädessä. Vanhempien vastuulla on nämä pöytätavat lapsille opettaa, ihan kuten muutkin käytöstavat.

Vierailija
5/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solmin kengät "lasten tavalla" vaikka ikää 36v :D en edes tiennyt että sen voi tehdä eri tavalla kuin vasta joku vuosi sitten.

Vierailija
6/155 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 03:22"]

Mun mielestä haarukan ja veitsen oikea käyttö on aika peruspöytätapa. Kotona voi tietysti tehdä ihan haluamallaan tavalla, mutta seurassa syödessä on kyllä aika junttia vedellä pelkällä haarukalla tai veitsi vasemmassa kädessä. Vanhempien vastuulla on nämä pöytätavat lapsille opettaa, ihan kuten muutkin käytöstavat.

[/quote]

No, ei-niin-kauan-aikaa-sitten vasenkätisyyttä pidettiin junttina ja vääränä ja huonona käytöksenä, ihmiset opetettiin pakolla oikeakätisiksi. Just sayin'. 

On eri asia syödä epäsiististi tai kauhomalla, kuin pitää ruokavälineitä väärissä käsissä. 

Vierailija
7/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyt kuuluukin pyyhkiä vasta imuroinnin jälkeen :)

Vierailija
8/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon mielestä en tee mitään oikein.

Vierailija
9/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:09"]Solmin kengät "lasten tavalla" vaikka ikää 36v :D en edes tiennyt että sen voi tehdä eri tavalla kuin vasta joku vuosi sitten.
[/quote]

Sama.

Syön haarukka oikeassa ja veitsi vasemmassa kädessä, olen oikeakätinen.

Vierailija
10/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivan nenää ja jätän räkäklimpit pöydän nurkille kuivumaan ennen roskiin viemistä. jos en jaksa viedä roskiin pudottelen ne lattialle. 

ällöä, ja valitettavasti tää on totta :(

Vierailija
11/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön haarukka oikeassa ja veitsi vasemmassa kädessä, olen oikeakätinen.

Sama. Puen rintsikat niin, että kiinnitän hakaset edessä, eli mummotyyliin.

Vierailija
12/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:08"]

Pesen hiukset joka päivä, vaikkei saisi. Olen tehnyt niin lapsesta asti. Ovat pitkät ja kiiltävät, jopa latvat priimakunnossa.

[/quote]

sama

Vierailija
13/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua henk.koht.ärsyttää ihmiset jotka tekee kaiken aina "Oikein". Just noi rintsikkapussit ja MANKELOINTI ja mitä noita nyt on :D

Vierailija
14/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solmin kengännauhat väärin. En lasten tavalla, mutta kiristän väärin.

Vierailija
15/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teen makaroonilaatikon ruskistan jauhelihan ja lisään sen raajojen makaroonien ja munamaidon sekaan ja pistän uuniin. Pesen hiukset joka päivä. Vaihdan petivaatteet 2-4 viikon välein(kuulema pitäs vaihtaa ainakin tyynyliinat viikottain) ostan uudet tyynyt vasta sitten kun pesu ei enää auta. En pese ikkunoita mutta vaihdan kuitenkin verhot mutta vain sillon kun huvittaa itseäni,en vuoden aikojen mukaan.

Vierailija
16/155 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:18"]Mua henk.koht.ärsyttää ihmiset jotka tekee kaiken aina "Oikein". Just noi rintsikkapussit ja MANKELOINTI ja mitä noita nyt on :D
[/quote]
Todellakin käytän pesupussia :o kerran meinasin pesukoneen saada rikki kun kaarituki irtosi. Vaikka laadukkaat liivit olikin. Sen Jälkeen ehdottomasti joka kerta pussiin :D

Vierailija
17/155 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:52"]

Teen numero vitosen väärin. Koulussa yritettiin väkisin opettaa sitä että ensin tehdään ylös se poikkiviiva ja sitten vasta numeron ala-osa. Teen koko numeron alhaalta ylös yhteen putkeen. En ikinä tajunnu, miks se pitää niin vaikeasti tehdä, kuin opetetaan. Eikä opettajat, kaverit tai omat vanhemmatkaan saanu mu vaihtamaan tyyliä. :D

[/quote]

Mäkin teen sitten väärin! Teen ensin sen alaosan (ylhäältä alas) ja lopuksi yläviivan!

Vierailija
18/155 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:39"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:18"]Mua henk.koht.ärsyttää ihmiset jotka tekee kaiken aina "Oikein". Just noi rintsikkapussit ja MANKELOINTI ja mitä noita nyt on :D [/quote] Todellakin käytän pesupussia :o kerran meinasin pesukoneen saada rikki kun kaarituki irtosi. Vaikka laadukkaat liivit olikin. Sen Jälkeen ehdottomasti joka kerta pussiin :D

[/quote]

Pesen käsin. Minäkin sain kerran koneen melkein rikki kaarituen irrottua. Ehkä kerran vuodessa pesen koneella. Olen huomannut, että säilyvät paremmassa kunnossa.

Puen myös rintaliivit mainittuun "mummotyyliin".

Vierailija
19/155 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harjaan hampaat aamupalan jälkeen.

- Syön siten että haarukka on oikeassa kädessä ja veitsi vasemmassa.

Vierailija
20/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen lakanat, vaatteet, alusvaatteet kaikki samaa aikaa. Mitä pyykkiä nyt sattuukaan olemaan. Kaikki 60astetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän