Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkisia asioita joita teet "väärällä" tavalla

Vierailija
20.04.2015 |

Listataan tänne :)
Ihan sellaisia pieniä asoita... Annan pari esimerkkiä.
Pyykkiä pestäessä, en laita rintaliivejä sellaiseen pussukkaan, vaan sinne vain muiden pyykkien sekaan.
En käytä huuhteluainetta.
imuroin ensin ja sen jälkeen pyyhin vasta pölyt.
Ruokaa laittaessa, en ikinä mittaa mitään ainesosia vaan mututuntumalla heitän kaikkea sekaan :D

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:15"]

Syön haarukka oikeassa ja veitsi vasemmassa kädessä, olen oikeakätinen.

Sama. Puen rintsikat niin, että kiinnitän hakaset edessä, eli mummotyyliin.

Sama, en edes osaa kiinnittää niitä selkäpuolella.

Vierailija
22/155 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:43"]

Kertokaa miten kengännauhat sidotaan "aikuisten tavalla"??

[/quote]

no teet esim. oikealla kädellä lenkin. Sitten kiepautat vasemman puoleisen nauhan lenkin takakautta ympäri ja kiristätät. Rusetti asettuu täten kauniisti vaakasuoraan jalkapöydän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tähän hätään keksi mitään mitä itse teen väärällä tavalla (siis toki varmasti teen jotain väärin, en sillä), mutta isäni lukee sanomalehdet, mainoslehdet yms. aina takakannesta etukanteen :)

Vierailija
24/155 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aivan väärin. Ensin pidän haarukan ja veitsen oikein ja pienennän ruokapalat. Sitten jätän veitsen pois ja lapan ruuan suuhuni haarukka oikeassa kädessä. Tämä siksi,  koska vasen käteni tärisee usein niin paljon, että oikeaoppinen syöminen on yhtä räpimistä.

Vierailija
25/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen kaiken vähän miten sattuu huvittamaan :)

Vierailija
26/155 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:31"]

Kaarituki tulee muuten pesupussista ulos pesukoneessa, että ei se mitään tollasessa tilanteessa auta. Kokemusta on.

[/quote]

Ei tule rintsikanpesupussista, se on niin tiuhaa matskua. Kokemusta on.
[/quote]

Rintsikkapesupussissa? Voi hyvää päivää :D kuulostaa saman sarjan esineeltä kuin ananaspora ja saippua-annostelija...miksette pese liivejä käsin? Aikaa menee 2 min ja liivit pysyvät parempina huomattavasti pidempään.
[/quote]
Koska sit ei ois mitään kirjotettavaa tähän ketjuun. Ärsyttääkö?

Vierailija
27/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän urheilurintsikat tavallisen pyykin sekaan. Ei tuu niin paljoa hienopyykkiä, niin pakko vähän tehdä näin, kun viikottain niitä kuitenkin tartten.

Vierailija
28/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen absolutisti.

Vierailija
29/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:20"]

Kun teen makaroonilaatikon ruskistan jauhelihan ja lisään sen raajojen makaroonien ja munamaidon sekaan ja pistän uuniin.

[/quote]

Lisäät jauhelihan raajojen, makaronien ja munamaidon sekaan.....:D

Vierailija
30/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:07"]

Kun teen makaroonilaatikon ruskistan jauhelihan ja lisään sen raajojen makaroonien ja munamaidon sekaan ja pistän uuniin.

[/quote]

[/quote]

Hannibal kirjoittaa AV:lle? Huuuuuiiii....

Vierailija
31/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:07"]

[/quote]

[/quote]

Hannibal kirjoittaa AV:lle? Huuuuuiiii....
[/quote]
Saakka 600 gramman palan alaraajaa.

Vierailija
32/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:18"]Mua henk.koht.ärsyttää ihmiset jotka tekee kaiken aina "Oikein". Just noi rintsikkapussit ja MANKELOINTI ja mitä noita nyt on :D
[/quote]

Mulla sama :D mulla yks tuttava (kahvitellaan toistemme luona muutaman kerran puoleen vuoteen ) hän kerran jaksoi suuresti ihmetellä, kuinka keitin pastan ilman sekuntikelloa, vielä enemmän ihmetteli, miksi otin pastat pois liedeltä 10 min. Jälkeen, vaikka pussissa lukee 12 min. :)

Vierailija
33/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huuhtele spagettia/riisiä ikinä ennen syöntiä :)

Vierailija
34/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei "raaja-makaronilaatikon" tekijä :D millaista siitä tulee kun et keitä niitä makaroneja ensin? Kypsyykö ne sielä uunissa vai jäävätkö koviksi..?

Vierailija
35/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:39"]Hei "raaja-makaronilaatikon" tekijä :D millaista siitä tulee kun et keitä niitä makaroneja ensin? Kypsyykö ne sielä uunissa vai jäävätkö koviksi..?
[/quote]

Raakoja kovia makaroneja ja raajan jänteisiä palasia. Sairaan herkullista. Saisiko tarkemman ohjeen?

Vierailija
36/155 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen varmaan paljon asioita "väärin", mutta en vain itse tiedä sitä! :D Ja teen muuten monia asioita samalla tavalla kuin te! Miksi muuten urheilurintsikoita ei saa laittaa tavallisen pyykin sekaan? Pyykkäyksessä olen melko suurpiirteinen, harvemmin kovin paljoa erittelen pyykkejä, lyön vaan kaikki samaan pesuun. Ei viiti kovin tyhjiä koneellisia pestä tai odotella kuukausitolkulla oikean värisiä vaatteita (eihän ne lähe edes enää puhtaiksi).

Pölyt pyyhitään nimenomaan imuroinnin jälkeen, kun huoneilmassa leijailee pölyä. Parempi jopa seuraavana päivänä, jolloin pöly on kunnolla "laskeutunut". Vai onko tääkin ihan väärä luulo? :D Voi ei, en osaa tehdä mitään oikein... :D

Vierailija
37/155 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 03:22"]

Mun mielestä haarukan ja veitsen oikea käyttö on aika peruspöytätapa. Kotona voi tietysti tehdä ihan haluamallaan tavalla, mutta seurassa syödessä on kyllä aika junttia vedellä pelkällä haarukalla tai veitsi vasemmassa kädessä. Vanhempien vastuulla on nämä pöytätavat lapsille opettaa, ihan kuten muutkin käytöstavat.

[/quote]

On myös hyvä oppia, että kaikkia ruokia ei todellakaan syödä veitsellä ja haarukalla. On ruokia, joita syödään pelkällä haarukalla, riippumatta ympäristöstä.

Vierailija
38/155 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 02:49"]

Paskannan yleensä keittiön lavuaariin.

[/quote]

Oletko nainen? Voisin tarjota töitä.

Vierailija
39/155 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 02:24"]

Itseasiassa oikea tapa pukea rintaliivit on kiinnittää ne edestä ja pyöräyttää ne oikein päin ja sitten nostaa rinnat sinne kuppiin hyvin :) youtubesta löytyy varmasti videoita jos joku ei ymmärtänyt mitä tarkoitan.

[/quote]

Ohis, mut alkoi naurattaa, että miten "nostaisin" rinnat kuppiin! Nehän on jo ylhäällä. 

t. B-kuppi

Vierailija
40/155 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:22"]

En jaksa pestä käsiä koko ajan, pesen oikeastaan ainoastaan paskalla käynnin jälkeen. En tosin koskaan sairastelekaan eikä minulla ole mitään allergioita

[/quote]

Mä en pese edes silloin. En tajua, miksi juuri silloin pitäisi pestä. Kuka nyt sitä paskaa tai peräaukkoaan jotenkin koskettelee. 

Otan varmasti niin paljon paperia, ettei ole pienintäkään vaaraa, että ulostetta tulisi käsiini. 

Tuleeko teillä jotenkin ulostetta käsiin? Suosittelen pyyhkimstekniikan uudelleenarviointia mieluummin kuin käsien rassaamista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi