Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*JOULUKSI KUNTOON* Vko 38

18.09.2006 |

Aurinkoista maanantaita!

Kaipa minäkin voisin availla kiloketjun tällä viikolla ;)

Motivaatio on pysynyt yllä ihmeen hyvin - miten teillä muilla?!

Vaaka näytti -600g vähemmän, joten tyytyväisiä ollaan! Itselläni alkoi 7.laihdutusviikko ja PV:n mukaan se on monesti se kaikista hankalin ;) Saapa nähdä miten käy! Kuudessa viikossa on lähtenyt kuitenkin 8,2 kg pois, joten eipä pieni takapakki haittaa. Tosin en ehdoin tahdoin ala plussatuloksia kerätä ;)

Miten paljon te muut liikutte? Itse teen 15 km pyöräily- tai rullaluistelulenkkejä päivittäin tai joskus sauvakävelen 7 km:n lenkkejä, riippuu vähän fiiliksestä. Myös uimassa on tullut käytyä. Viikossa on yksi lepopäivä...

Tsemppiä uuteen viikkoon toivottelee plumeria :D

169 / 72 / 63,8 / 57

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli sit semmonen viikko,mitä jo vähän odottelin...eli plusmiinus nolla! Syynkin kyllä tiedän..koko viikko on mennyt mussutellessa viime viikonlopun synttärikemujen jämiä. Nyt on onneksi kaapit syöty tyhjäksi(tai no onneksi ja onneksi...) mutta uusia herkkuja sinne ei tule!

Lenkillä olen käynyt samanlailla kuin ennenkin, eli huomaa kyllä herkkujen vaikutuksen..Nyt alkaa oleen sellainen vaihe,mihin monesti laihdutukset ovat tökänneet,tällä kertaa en anna niin käydä! Muutama kilo menee helposti,mutta sitten tulee olo,että ei tämä kuitenkaan onnistu...

Näin viikonloppuna yhden vanhan työkaverini, ja hän sanoi että oletpa laihtunut! Minä siinä vaan että no enhän minä nyt niin...sanoi vaan että kyllä on posket kaventunu=) Tuntui kieltämättä erittäin hyvälle!

Rivi:165/88,2/84,8/70, kokonaispudotus 3,4kg.

Pirtsakoita syyspäiviä kaikille!

=)Tinttu

Vierailija
2/10 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on töissä startannut todelliset syksyn ruuhkaviikot, joten palstailu on jäänyt tosi vähälle. Tästä maanantain punnituspäivästä pidän kuitenkin kynsin hampain kiinni.

Ihan ekaksi: Plumeria Wow! Sulla ihan mielettömän hieno laihdutustulos kuudessa viikossa! Onneksi olkoon! Olon on varmasti tosi hyvä :)

Samassa laikkariaikataulussa olen Plumerian kanssa, nyt siis käynistyy seitsemäs viikko. Kuudessa viikossa on pudonnut 5,6 kg, ei siis ihan niin huikea suoritus kuin Plumerialla. Viime viikolla katosi 600 grammaa. Rivi nyt:

163/74/68.4/65

Olen sairastellut sitkeää flunssaa, joten liikkuminen on ollut pannassa viime viikolla. Ruokailut ovat olleet terveellisiä, joskin siitä yhdestä herkuttelupäivästä per viikko olen pitänyt kiinni. Motivaatio on edelleen tosi hyvä ja haluan todellakin päästä tavoitteeseeni!

Kovasti odottelen muidenkin rivejä :)

Iloista viikkoa ja kevyitä eväitä toivottaa,

Kepardiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on tuo vauva-arki temmannut niin mukaan, etten juurikaan ole koneelle muuta kerinnyt kun vaan sähköpostit lukemaan...

Paino tuntuu junnaavan paikallaan, pudotusta ei ole tullut, mutta eipä sitä lisääkään ole pääsyt kertymään. Liikkua olen koittanut edelleenkin ja tänään alkaa jumppa ja ensi kuussa lihaskuntoharjoitukset.

Tuulia77: Mä en enää imetä, multa loppu maidontulo kun tyttö oli hiukan yli kuukauden, neuvolassa meinasivat etten juonu tarpeeksi helteillä ja oli liian pitkät imetysvälit kun neiti veteli kuuden tunnin unia... Pumppailla kokeilin, mutta ei siitä apua ollut.

Eli kaipa vaan kun juot paljon niin auttaa ja syöt tarpeeksi... En nyt valitettavasti osaa auttaa...

Näin täällä, koitan taas alkaa aktiivisemmin kirjoitella... Tsemppejä kaikille!!!

Hipsuli

Vierailija
4/10 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi vau, mitä tuloksia on tullut!! Ihan täytyy olla kateellinen!! =)

Minulla vissiin pudotusta -100g, vieläkään ei mene alle 67kg.

Rivi: 163,5/ 68.3/ 67/ 58-60.

Tosin lopetin sen ns.laihduttamisen, kun tuo maito meinaa ehtyä. Oli hyväksyttävä, että vauva on tärkeämpi kuin oma ulkonäkö.Ruokavalio terveellinen ja 3-4l nestettä päivässä. Olen kuitenkin liikkunut sen 5x vkossa ja siinä on tuloksia tullut. 4 viikossa vyötärö kapeni 10cm, lantiolta 2cm ja reidet plus miinus nolla. Nyt kun mies lähtee ensi viikolla taas töihin, jatkan sen 2x 15min lenkit päivässä vähintään. Kroppa on muuttanut muotoa kaarellisemmaksi kun on löytynyt vyötärö=)

Että olen siis ihan tyytyväinen kuitenkin..

HIPSULI:minkä ikäinen vauva teillä on? Meidän Moona tuli 14.9 2kk.

Nyt se on mentävä avaamaan tissibaari..

Oikein paljon tsemppiä naiset!!

Tuulia

Vierailija
5/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon meidän vaakaan meinaan... Näyttäs että olisin laihtunut 3kg kahdssa päivässä... Näinköhän! Kivaltahan se näytti, mutta taidanpa harkita uuden vaa' an hommaamista....

Tuulia: Meillä tuli tyttö 10.9 2kk, että aika samoissa mennään! Paljonko sulla olis kiloja tiputettavana? Mulla ei nyt enää olis kun 5kg, tai siis vaa' an mukaan 2...

Hipsuli

Vierailija
6/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meitä jäänyt johonkin matkanvarralle, kun on niin hiljaista? :) Digistä loppui patteri, enkä ole kaupasta sellaista littanaa patteria löytänyt joka siihen kävisi, joten tämä tulos on punnittu tavallisella puntarilla, joka siis jo lähtöpainoa näytti 2kg vähemmän, mitä digi.

Paino olisi tuon mukaan 58kg, eli siihen pari kiloa lisää n.60kg. 400gr miinusta olisi tullut. Tosin todella epämääräisesti mitattuna ;) Saattaa olla +/- 0 lähempänä...

Rivi: 162/63/60/57-58

Eipä nyt enempiä, täytyy lähteä lenkille, jos tyttö menisi päikkäreille vaunuihin =)

Vierailija
7/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku -näissä laihdutuspinoissa käy aina näin. Eli 20 tyyppiä aloittaa intoa puhkuen ja kuukauden päästä on ne 5, jotka oikeesti laihduttaa enää mukana.

Mulla on ihan kaamee tilanne. En saa millään mun loistavaa motivaatiota kasaan. yritän ja päätän ja yritän ja... ja justiinsa söin puoli levyä suklaata. Miksikö? No, kun se oli kaapissa ja mulla on ollut tosi rankka päivä.

Paino siis edelleen siinä 78-78,5kg kieppeillä, mutta vielä olis 7kg mentävää. Mistä ihmeestä sais potkua taas... pitääköhän kohta hiipiä oikeaan PV ryhmään, jossa joutuu maksamaan. Se aina kummasti motivoi, ettei mee rahat " hukkaan" ...

Motivaation katoa surren, Oodi

ps. Yritän silti... en millään halua hyväksyä, että tähän se nyt jäi. Töihinmeno (laihdutukseni tavoite) on vielä melkein 2kk päässä eli aikaa on. Ainakin 5kg olis siinä ajassa kiva saada pois.

Vierailija
8/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsuli: Kivaa, että on näin samanikäiset lapset. Millo sinulla oli laskettu? Minulla oli ekana 24.6 joka sitten muuttui 1.7. Synnytys käynnistettiin 14.7 rv 41+6. Olen nyt lähtöpainon alle 3kg.Mutta esikoisesta jäi kiloja, joten niitä nyt tiputettavaa oisi vielä 3kg. Sitten olisin samoissa kun ennen raskauksia, tosin siitä haluan vielä 4-6kg pois. Onko tämä teidän eka lapsi? Kuinka teillä on mennyt? Nukutaanko hyvin yms?

Tämä viikko mennyt flunssassa,joten liikunta ollut pannassa. Ruokapuoli ihan jees. Viikonloppuna juhlat, ja en meinaa herkuissa pihtailla. Ollaan miehen kanssa kahden sitten viime syksyn liikenteessä. Mennää ensin syömää pitkän kaavan mukaa ja sitten juhlimaan ystävämme 30v-juhlia..Ensi viikolla sitten kova kuri =)

Mukavaa loppuviikkoa!

Tuulia

Vierailija
9/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taasen kaikille!

Sitä minäkin tässä olen pohtinut, että minne meidän kaikki keventyjät ovat kadonneet? No, ehkä jäljellä on sitäkin sitkeämpi ryhmä! Minä olen ainakin todella ylpeä meistä kaikista, koska olemme jaksaneet ilman luovuttamista. Hyvä tytöt!

OOdille kovasti tsemppiä! Välillä tulee niitä vaikeita aikoja, jolloin mielitekoja on jatkuvasti, liikunta ei kiinnosta ja paino junnaa paikallaan. Sulla on kuitenkin tosi realistinen tavoite ja olet jo niin lähellä. Älä anna periksi! Mieti, miten hyvältä näytät kun olet tavoitteessasi ja miten sitten itsesi palkitset :)

Nyt on flunssa selätetty ja tänään uskaltaa mennä salille 1,5 viikon tauon jälkeen. Työreissut tekevät syömisestä epäsäännöllistä, mutta periksi ei anneta! Nyt huomaan, että on itsellekin tullut se vaikea aika, jolloin olisi ihana vetää villasukat jalkaan ja herkutella sohvan nurkassa... Mutta katse on edelleen tiukasti kohti tavoitetta.

GALLUP: Tämä ei liity varsinaisesti laihdutukseen, mutta laitampa kuitenkin jos saataisiin vipinää meidän pinoon. Toisaalta, useimmat (Hollywood -) tähdet näyttävät upeilta, joten pienenä motivaationahan tämäkin voi toimia:

Kuka on suosikki näyttelijäsi ja miksi?

Näillä mietteillä,

Kepardiina

Vierailija
10/10 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens ryhmä !

No ehdin vielä tällä viikolla, vaikkakin vasta viikon loppupuolella. Rivi on 162/70.5/67.6/62 eli ihan hitunen alaspäin. Sain jo hiukan takapakkiakin, mutta toivon pääseväni takaisin ruotuun.

Mun takapakki tulee ihan siitä, kun aivoissa pyörii se " ai kun mä olen jo laiha" -kannustusbiisi heti kun muutama kilo lähtenyt !!

Nyt ulos lenkille ja happea sisään !

Hyvää viikonvaihdetta !

Punkis