Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliksi kreikkalaisia perheitä?

18.09.2006 |

Tuntuu että suomessa on tosi vähän kreikkalaisia. Sen takia aina säännöllisin väliajoin täällä huhuilen josko löytyisi lisää samanmoisia :-)

Eli mahtaako löytyä??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itse emme ole suomalais-kreikkalainen perhe, mutta tiedän pääkaupunkiseudulta jopa kolme kreikkalais-isä perhettä :) Eivät taida vain surffailla vauva-netissä :) Onnea metsästykseen!

Vierailija
2/3 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu!

Kyllahan kreikkalaispuolikkaita on mutta ei tosiaan kovin montaa. Meidan pieni perhe muutti Kreikasta Suomeen vajaa vuosi sitten ja perheemme kasvoi kesakuussa pienella Nicholas pojalla.

Kovasti ollaan nautittu Suomessa olosta ja niin mahtava kesakin ollut, melkein kuin Kreikassa ja taalla kaikki toimii hyvin ja on niin mutkatonta ja helppoa. Totesimme etta kreikkaan menemme tasta lahtien vain lomalle!

Minkaslainen perhe teilla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta, tyttö 4v, poika 2v ja kolmas toiveissa.

Meillä on sama homma, ollaan huomattu että täällä suomessa kaikki toimii ihan loistavan paljon paremmin kuin kreikassa joten mekin vaan lomaillaan siellä eikä ole muuttohaaveita. Käydään kreikassa n. 2krt vuodessa, ja kesällä pyritään olemaan kuukausi. Itse en ole tosin ikinä siellä asunutkaan.

Mistä päin Kreikkaa sun mies on? Mun on Agriniosta.

aika ikävänoloinen pikkukaupunki, jos multa kysytään ;-) eikä mieskään kuulemma vapaaehtoisesti takaisin menisi asumaan! Onneksi siinä lähellä on mm. Lefkada ja Parga minne voi mennä viettämään lomaa kesälläkin eikä tartte kykkiä horiossa koko aikaa :-) !

Heitänpä tähän vielä mailiosoitteen jos haluat kirjoitella (olisi mukavaa)!

elaiolado@gmail.com