Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa vastaantulijoista pelkää isoja koiria?? Ymmärrättekö että koira voi aistia teidän pelon ja provosoitte koiraa???!!

Vierailija
01.01.2022 |

Provosoitunut koira voi tulla päälle. Ymmärrättekö että tällainen kevyt naisihminen ei pysty pitämään hallinnassa, jos kaksi 60-kiloista koiraa päättää lähteä vastaantulijan päälle!?!?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira vaistoaa taluttajan pelkotilan ja hyökkää puolustamaan. Isoja koiria pelkäävät eniten niiden ulkoiluttajat, tästä ei vain kehdata keskustella muulla tavoin kuin että nostetaan tikun nokkaan pelkäävät vastaantulijat.  

Vierailija
62/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat ne mitään loogisia olentoja ole. Vaikka ignooraisit täysin koko hurtan, niin silti tollo saattaa alkaa hyökkimään ja omistaja yrittää roikkua hihnassa minkä jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan oman saksanpaimenkoiran aina jalan viereen eli ”seuraamaan”, kun vastaantulija lähestyy. Kenenkään lapsen tai aikuisen ei tarvitse pelätä tai vaihtaa toiselle puolelle katua.

Valitettavasti vaan kaikki vastaantulevat eivät osaa käyttäytyä samoin koiriensa kanssa. Eilen viimeksi vastaantuleva pieni koira meni makuulle keskelle jalkakäytävää, eikä omistaja tehnyt mitään koiran liikuttamiseksi. Jälkeen kerran vastuu fiksusta ohituksesta jäi minulle, ja jokainen koiria tunteva tajuaa, mikä signaali maassa vaaniva koira antaa toiselle. No hienostihan se sujui, siis meiltä.

Vierailija
64/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää ne perkeleen hurttanne aisoissa. Kaksi kertaa on pitkässä hihnassa omistajallaan kiinni oleva koira hyökännyt kimppuuni. Omat refleksini ja kokemuksesni koirista säästivät pahemmilta vammoilta. Takista meni molemmilla kerroilla vasen hiha ja käteen pienet purujäljet. Olen katsonut nämä tapaukset läpi sormien. kolmatta kertaa en enää katso. Näin olen päättänyt.

Vierailija
65/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin jasuorastaan vihasin aikaisemmin isoja koiria. Syynä tähän ehkä se, että kaverini cockerspanieli ilman mitään syytä kävi reiteeni kiinni. Sehän nyt ei edes vielä ole iso, mutta kammo jäi. Sitten tutustuin mieheen, jolla oli kohtuuiso koira, 30 kiloa. Pikkuhiljaa opettelin tuntemaan koiraa, ja lenkittämäänkin. Nykyään olemme erottamattomia, koirakin on jo vanhus. Ikinä en ohita ihmisiä tai koiria naru löysällä, koska koirani on alkukantainen ja miellyttämisenhalua ei ole. Eli ei ole takuita siitä, toimiiko kouluttamiseni kaikissa tilanteissa.

Vierailija
66/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on penskana juossut kiinni saksan paimenkoira ja purrut jalkaan.  Mulla nousee edelleen karvat pystyyn taistelukoirien kohdalla.

Vierailija
67/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirienomistajan tehtävä on pitää koiransa kurissa, etteivät hyökkää muiden kimppuun. Ei pidä hommata montaa isoa koiraa, jos ei pysty pitään niitä kurissa

Vierailija
68/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran ulkoiluttaja on vastuussa hurtan käyttäytymisestä.

Vastaantulijan tunne-elämällä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
69/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama töissä. Kun olen ajatuksissani ja yllättäen nurkan takaa tulee ihminen jota säikähdän. Hän luulee, että provosoin hetkellisellä pelkotilallani ja sit saan nyrkistä naamaan.

Vierailija
70/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni koirien määrää ja laatuakin tulisi rajoittaa jo lailla. Eläinrakkauteeni tuli aikamoinen kolaus ollessani joulushoppailemassa Koikkarin Prisman Musti ja Mirrissä... Olin vaan menossa kassalle kamojen kanssa kun jonkun muijan karvaton rääkkyjä kiljaisi niin veret seisauttavan haukahduksen, että olin laskee housuihini. Se elikko oli ihan sen väylän vieressä sen akan remmissä enkä minä sitä uhannut, kävelin vain. Hajuakaan ei ole siitä, miksi se huonosti kasvatetun oloinen p*skahäntä piti kauppaan asti tuoda, mutta jos löytäisin vielä ne dillet niin kuristaisin sen rakin.

Vierailija
71/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun koira provosoidu siitä vaikka joku sitä pelkäisi.

Vierailija
72/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitus onkin trolli niin aloituksen asiasisältö valitettavasti ei ole. Jotkut koirathan provosoituvat jo uhkaavan näköisistä ihmisistäkin esim. miehistä joilla on parta jne.

Elukat osaavien ja pätevien haltuun, muuten pois käsistä joissa eivät ole turvallisia muille.

Jep. Koiran omistamiseen pitäisi olla rotukohtainen lupa, jonka saa vain suorittamalla viralliset testit.

Samoin se lupa pitäisi menettää, jos osoittautuu vastuuttomaksi eläimenomistajaksi.

Vierailija
73/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on penskana juossut kiinni saksan paimenkoira ja purrut jalkaan.  Mulla nousee edelleen karvat pystyyn taistelukoirien kohdalla.

Paitsi että saksanpaimenkoira ei ole ”taistelukoira”.

Vierailija
74/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nää on kans pahimmat että tuodaan muriseva ja kaikelle räksyttävä piski kaupan koiraparkkiin! Miksi! Varsinkaan kun ei oo koulutettu ja hampaat irvessä ja hihna kireällä yrittävät sitten purra mahdollisimman monta vastaantulijaa.

Vierailija
75/75 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just nää on kans pahimmat että tuodaan muriseva ja kaikelle räksyttävä piski kaupan koiraparkkiin! Miksi! Varsinkaan kun ei oo koulutettu ja hampaat irvessä ja hihna kireällä yrittävät sitten purra mahdollisimman monta vastaantulijaa.

Ja sun on pakko kävellä mahdollisimman läheltä koiraparkkia? Idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan