Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa vastaantulijoista pelkää isoja koiria?? Ymmärrättekö että koira voi aistia teidän pelon ja provosoitte koiraa???!!

Vierailija
01.01.2022 |

Provosoitunut koira voi tulla päälle. Ymmärrättekö että tällainen kevyt naisihminen ei pysty pitämään hallinnassa, jos kaksi 60-kiloista koiraa päättää lähteä vastaantulijan päälle!?!?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo aloittajalta joka pelkää isoja koiria :)

Vierailija
22/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä tällainen koiravihaa lietsova provo. Jos et aloittaja pidä koirista, älä hanki koiraa, mutta anna muiden ihmisten koirien olla. 

Antaako sun koirat muiden ihmisten olla? Tai huolehditko sä, että niin on? Jos huolehdit, niin silti sinuna paheksuisin niitä muita koirallisia, jotka pilaa hyvien ja vastuullistenkin maineen.

t. räksytykseen ja paskoihin kyllästynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus onkin trolli niin aloituksen asiasisältö valitettavasti ei ole. Jotkut koirathan provosoituvat jo uhkaavan näköisistä ihmisistäkin esim. miehistä joilla on parta jne.

Elukat osaavien ja pätevien haltuun, muuten pois käsistä joissa eivät ole turvallisia muille.

Vierailija
24/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin vajakkiälykääpiövai mitä. Jos et pysty hallitsemaan elukoitasi, et ota elukoita. Minun päälleni on hyökännyt näitä kullannuppuja, käyn paljon kävelyllä, huudan jo kaukaa että naru tiukalle, miksi elukanomistajat ovat niiiiiiiin tyhmiä nykyään että eivät itse tajua ihan normaaleita asioita. Kun muita tulee vastaan, elukan naru on tiukalla, eikä niin että se vaeltelee puolelta toiselle miten huvittaa, kävelytiet kuuluvat myös niille jotka eivät ulkoiluta muuta kuin itseään.

Siis ymmärsinkö nyt oikein, että aina kun näet koiranulkoiluttajan, huudat että naru tiukemmalle? Ei saatana, nyt jotain rajaa näihin mt-ongelmaisten provoihin.

Vierailija
25/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä tällainen koiravihaa lietsova provo. Jos et aloittaja pidä koirista, älä hanki koiraa, mutta anna muiden ihmisten koirien olla. 

Antaako sun koirat muiden ihmisten olla? Tai huolehditko sä, että niin on? Jos huolehdit, niin silti sinuna paheksuisin niitä muita koirallisia, jotka pilaa hyvien ja vastuullistenkin maineen.

t. räksytykseen ja paskoihin kyllästynyt

Paskoihin kyllästynyt, eiköhän ne omistajat ne paskat kerää.

Vierailija
26/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyen naisihmisen ei pidä. ulkoiluttaa kahta 60 kiloista koiraa.

Jos ne on hyvin koulutettu, tiedetään etteivät ole herkästi hermostuvaa/innostuvaa sorttia ja taluttaja kärkevä ja koirat tunteva, niin kyllä voi ulkoiluttaa. Syrjäisillä paikoilla ainakin...

Vierailija
27/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin vajakkiälykääpiövai mitä. Jos et pysty hallitsemaan elukoitasi, et ota elukoita. Minun päälleni on hyökännyt näitä kullannuppuja, käyn paljon kävelyllä, huudan jo kaukaa että naru tiukalle, miksi elukanomistajat ovat niiiiiiiin tyhmiä nykyään että eivät itse tajua ihan normaaleita asioita. Kun muita tulee vastaan, elukan naru on tiukalla, eikä niin että se vaeltelee puolelta toiselle miten huvittaa, kävelytiet kuuluvat myös niille jotka eivät ulkoiluta muuta kuin itseään.

Siis ymmärsinkö nyt oikein, että aina kun näet koiranulkoiluttajan, huudat että naru tiukemmalle? Ei saatana, nyt jotain rajaa näihin mt-ongelmaisten provoihin.

V'ttu, huudan kuule että naru kaulaan ja heti!

Vierailija
28/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitus onkin trolli niin aloituksen asiasisältö valitettavasti ei ole. Jotkut koirathan provosoituvat jo uhkaavan näköisistä ihmisistäkin esim. miehistä joilla on parta jne.

Elukat osaavien ja pätevien haltuun, muuten pois käsistä joissa eivät ole turvallisia muille.

Jep. Koiran omistamiseen pitäisi olla rotukohtainen lupa, jonka saa vain suorittamalla viralliset testit.

Vierailija
29/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin huomaa, kuinka on täysin väärä suhtautuminen muihin ihmisiin joillain koirallisilla, kun koiraa pelästyneen kohdatessaan voidaan vaan nauraa ja tokaista "Hehheh, et kai sä tätä meidän Urkkia pelästynyt, kun tämähän ei tekisi kärpäsellekään pahaa"? Vaikka saattaa koira olla satakiloinen jätti ja tulee suoraan kovalla vauhdilla  haaroihin nuuskimaan. Kukaan kun ei tiedä millaisia kokemuksia joillain voi koirahyökkäyksistä olla, joten eipä fiksu ihminen vähättelisikään. Mutta nämä ylemmyydentuntoiset ovat hyvinkin ivallisia. Ei ole sopivaa antaa kiltinkään koiran mennä vastaantulijoita nuoleksimaan.

Vierailija
30/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty ymmärtämään tätä nykyistä koira villitystä. Pieniin kerrostalo koppeihin otetaan isoja koiria.

Vierailija
31/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hutkaisi koiraa seipäällä mikä meinasi käydä päälle ja oli tuuria.

Vierailija
32/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Mutta jos väistän luonnostaan sivulle tai kauemmas, omistaja luulee sitä peloksi ja vetää koiran hihnan kireämmälle. Toivottavasti ei niin kireälle, että koiralta loppuu happi ja kuuluu enää kähisevä ääni.

Vierailija
33/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta todellakin saa huutaa, kun aika harva sen narun tiukalle vetää automaattisesti!!

Koira saattaa hötkyillä sun edessäsi ja joudut sen jopa kiertämäänkin. Fiksu kunnioittaa muita liikkujia.

Vierailija
34/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta näin pelokkaita ja pelon takia aggressiivisesti käyttäytyviä koiria ei pitäisi ihmisten ilmoille viedäkään. Tai olisi ehkä enemmän pitänytkin, silloin nuorempana...

Vierailija
35/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että joku pelkää isoa koiraa, jotenkin ymmärrän, mutta yksi nainen alkoi kiljua kauhusta, kun vastaan tuli terrieri...

Vierailija
36/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty ymmärtämään tätä nykyistä koira villitystä. Pieniin kerrostalo koppeihin otetaan isoja koiria.

Monet isot rodut ovat itse asiassa luonteeltaan rauhallisempia eivätkä kaipaa niin paljon tilaa asunnossa. Ja jos koiraa ulkoilutetaan riittäbästi, ei ole ongelmaa. Ei sen koiran ole yhtään parempi kököttää tarhassa tai narussa omakotitalon pihalla...

Vierailija
37/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Koiran omistamiseen pitäisi olla rotukohtainen lupa, jonka saa vain suorittamalla viralliset testit.

Mitä tarkoitat "rotukohtaisella?" Miten valittaisiin ne ns. riskirodut?

Vierailija
38/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koiranomistajana huomannut sen tosiasian, että monet eivät osaa vuosien jälkeenkään lukea omaa koiraansa.

Juuri eilen kun olin itse ilman koiria kävelyllä meni edelläni yksi henkilö koiransa kanssa ja toinen tuli vastaan oman koiransa kanssa. Vastaantulijalla oli hihna löysällä ja edessäni kulkevalla koira nätisti sivulla, kuten koulutettu koira tekeekin.

No, tämö edelläni kulkeva kysyi vastaantulijalta onko koiransa kiltti. Joo on, ei koskaan röhise.

Ja minä jo katsoin että menee vain muutama sekunti kun se kiltti koira ampuu kiinni siihen toiseen.

Ja niin kävi.

Voi voi, ei se koskaan ennen.tuli sen omistajan suusta. Ja höpön höpö. Ihan ilman mitään syytä se iski.

Ja jos nyt niin kyllä muulloinkin.

Ei vaan se nainen osannut katsoa että koira valmistautuu ja olisi ehtinyt puuttumaan tilanteeseen.

Vierailija
39/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän vajaa ja sinut pitäisi laittaa holhoukseen. Rakkisi toimitettava sellaiseen paikkaan jossa niistä joku pystyy huolehtimaan ilman, että ovat vaaraksi muille.

Vierailija
40/75 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen, että joku pelkää isoa koiraa, jotenkin ymmärrän, mutta yksi nainen alkoi kiljua kauhusta, kun vastaan tuli terrieri...

Moni pelkää hämähäkkejä ja hiiriäkin, vaikkeivät nekään ihmiselle pahaa tee. Onko niin vaikea ymmärtää, ettei fobioissa ole "järkeä"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi