Mikseivät jehovan todistajat enää käy ovellani?
Ennen pimputtivat säännöllisesti ovikelloa mutta nyt ei ole näkynyt pariin vuoteen.
Kommentit (34)
Ne saa kaikki mennä autiolle saarelle ja valehdella toisilleen outoja juttujaan.
Ole iloinen, että he eivät enää tule ovellesi.
Jehovan todistajat kävivät jatkuvasti vanhuksen luona ja auttoivat häntä ystävällisesti. Ne kävivät kaupassa. Ne juttelivat vanhan miehen kanssa, auttoivat tätä. Se tapahtui pitkään aikaan. Yhtenä päivänä he sanoivat vanhukselle: "Tee hyvä teko, testamenttaa talosi seurakunnallemme". Maassamme asiat ovat nyt juuri noin.
Tämä tapahtui Kihniössä muutama vuotta sitten.
Pimpottakoot vaan ovikelloa, saavat sätkyn, hah.
Jos Jehovan todistajat eivät tule luoksesi niin mene sinä heidän luokseen jos on ikävä.
Tarvi käydäkään tuputtamassa sitä omaa uskontoaan.
Meillä ei ole Jehovan todistajat ole käyneet useampaan vuoteen. Tai sitten en ole vain ollut kotona. Osasyynä vähentyneille käynneille taitaa olla, että myivät paikallisen kokouspaikan ja siirtyivät viereiseen kaupunkiin.
En kyllä ymmärrä, miksi Jehovan todistajiakaan pitäisi haukkua tai miksi pitäisi vittuilua heille. Olen sanonut, että en ole kiinnostunut ja ovat kohteliaasti sen ymmärtäneet. Ei ongelmaa.
Jehovan todistajilla on tiedostot ihmisistä ja heidän suhtautumisestaan todistajien vierailuun.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ovat ainakin soittaneet 2-3.
Itse katsoin esitelmää jehovantodistajien organisaatiosta ja tulin siihen tulokseen että siinä on outoja juttuja kuten jwn perustajan haudalla on 8 jalkaa korkea pyramidi. Heidän ensimmäisien lehtien logona oli vino risti kruunun sisälllä oculttinen symboli.Lisäksi uuden maailman raamattu käännös eroaa raamatusta melkoisesti siitä puuttuu sisältöä.
Sen kirjoittajista voi itse tutkia lisää mutta mainittakoon että siinäkin oli hämäriä juttuja taustalla.
Olkaa varovaisia ja tutkikaa oikeaa raamattua.
Tutkippa tuota:
https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/bcjbrx/jehovahs_witnesses_…
Jehovah's Witnesses Conference Hall in Silkeborg, Denmark
Jättäis sprayllä oveen kunnon merkin että huomaa kunnolla et käyny.
Vanha tuttava laittoi työpaikkailmoituksen jossa haki itselleen avustajaa...
Usea juhovantodistaja tarjoutui...
Työkaverilla olivat käyneet huutamassa ovella että kirkossa käydään mutta ei lueta raamattua. Kotirauhan rikkojia.