Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät jehovan todistajat enää käy ovellani?

Vierailija
01.01.2022 |

Ennen pimputtivat säännöllisesti ovikelloa mutta nyt ei ole näkynyt pariin vuoteen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oveesi tehty merkintä?

Vierailija
2/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oveesi tehty merkintä?

Millaisia merkintöjä he käyttävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat huomanneet, että olet menetetty tapaus. 

Vierailija
4/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risti, viiru, neliö tms. Numero tai numerosarjat

Merkintä voi olla myös ovenkarmissa. Merkinnällä viestitään onko asukas kiinnostunut vai ei kiinnostunut. Tietävät ketä ei kannata häiritä.

Vierailija
5/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää höpiskö, korona on syy.

Vierailija
6/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla hetä ikävä soita heidän päämajaan ,tulevat luoksesi. Itse soitin sinne päämajaan ja kielsin tulemasta ovelle. Toimi,toimii sekin!ps. joku kysy ovimerkeistä.Ulko oveen karmin sarananpuoli lyijykynällä viiva, en tiedä mikä merkitys pienellä viivalla tai useammalla on?

Vierailija
7/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vain hyvä asia etteivät häiritse tavallisten ihmisten arkea?

Vierailija
8/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona ei enää käyneet kun krapulassa vedin oven kiinni nenän edestä 🤨

Vierailija
9/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten täälläkään käynyt, pitkään aikaan.

Olen toki oikein huolella vittuillut aina kun ovat tontilleni eksyneet.

Vierailija
10/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät hekään halua koronaa.

Vierailija
11/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkintä voi olla myös ovenkarmissa. Merkinnällä viestitään onko asukas kiinnostunut vai ei kiinnostunut. Tietävät ketä ei kannata häiritä.

Paskat Jehovan todistajat mitään merkintöjä siihen oven karmiin tee. Nyt on syynä korona jonka ottavat erittäin vakavasti. Heidän valtakunnansaleillakaan ei ole yhtään ainoaa kokousta nyt. Kaikki on siirretty nettiin.

Vierailija
12/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy ovella, soittelevat nykyään. Olen jo kolmesti saanut puhelun "olen tuntematon ihminen sinulle, en yritä myydä mitään vaan jumalallisella asialla lähestyn sinua" tms.

Vierailija
13/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy ovella, soittelevat nykyään. Olen jo kolmesti saanut puhelun "olen tuntematon ihminen sinulle, en yritä myydä mitään vaan jumalallisella asialla lähestyn sinua" tms.

Itsekin sain viime vuonna tuollaisen taivaspaikkaa myyvän kaupustelusoiton. Mieluummin olisin vaikka huijaavan sähkökaupustelijan kanssa puhunut kuin Jahvetintodistelijan.

Vierailija
14/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ovat ainakin soittaneet 2-3.

Itse katsoin esitelmää jehovantodistajien organisaatiosta ja tulin siihen tulokseen että siinä on outoja juttuja kuten jwn perustajan haudalla on 8 jalkaa korkea pyramidi. Heidän ensimmäisien lehtien logona oli vino risti kruunun sisälllä oculttinen symboli.

Lisäksi uuden maailman raamattu käännös eroaa raamatusta melkoisesti siitä puuttuu sisältöä.

Sen kirjoittajista voi itse tutkia lisää mutta mainittakoon että siinäkin oli hämäriä juttuja taustalla.

Olkaa varovaisia ja tutkikaa oikeaa raamattua.

Vierailija
15/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhuliuskisten kanssa on joskus hauska keskustella raamatun epäloogisuuksista.

Vaikka eihän nää ovelta ovelle kiertävät Pölynimurintodistajat ole edes oikeita kristittyjä, vaan kyse on usalaisen russelin keksimästä harhaopista.

Vierailija
16/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät korona-aikana käy ihmisten ovilla. Se on ihan oikein. Nythän vältetään kontakteja koko yhteiskunnassa.

Vierailija
17/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postinjakajat teki yhteen aikaan merkintöjä ovenkarmeihin, niin tiesivät minne esim. aamun lehti jaetaan. Tiedän tämän, kun yksi tuttu oli Postilla töissä ja kertoi.

Tämä sitten laitettiin Jehovan todistajien syyksi, jotka tuollaisia merkintöjä eivät harrasta.

Vierailija
18/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuten täälläkään käynyt, pitkään aikaan.

Olen toki oikein huolella vittuillut aina kun ovat tontilleni eksyneet.

Nyt sinun on etsittävä joku muu vittuilun kohde.

Vierailija
19/34 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.neljä vuotta sitten pyysin heitä poistamaan minut listoiltaan(jos heillä oikein nimellä sellaisia listoja on) ja lopettamman ovikellon pimputtelun. Ihan ystävällisesti suhtautuivat ja olen saanut olla rauhassa.

Vierailija
20/34 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät onneksi ole käyneet koska korona. Mutta postilaatikossa oli esittelylehtinen, jonka heitin heti roskiin. Että suotta puhuvat puppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi