Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyet hiukset

Vierailija
01.01.2022 |

Oon 40v ja oon harkinnut ekaa kertaa lyhyitä hiuksia. Hiukset on ohuet ja lasimaiset. Nyt olkapäille tai vähän yli. Tykkään pitkistä kyllä. Silmälasit on. Pelkään että kadun ja näytän mieheltä. Kestää ikuisuuden kasvattaa takas. Kasvot on vinoneliön malliset. Kertokaas kokemuksianne, tykkäsittekö te, kaduitteko, hyvää, huonoa malliehdotuksia...

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on perinteinen kun nainen ylittää 40 rajapyykin. Hiukset lyhyiksi. Voi weetu.

Annatko hoito-ohjeita, miten hennot ja ohenevat hiukset saa kasvatettua vahvoiksi ja tuuheiksi? Kiitos jo etukäteen.

Vierailija
82/88 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on perinteinen kun nainen ylittää 40 rajapyykin. Hiukset lyhyiksi. Voi weetu.

Ai on vai? Mä olen sitten melkein 3 vuotta jäljessä aikataulusta takapuoleen asti ulottuvien hiusteni kanssa. 

On muuten jokaisen naisen oma asia minkälaiset hiukset hänellä on. Joillekin sopii lyhyet, joillekin pitkät ja joillekin siltä väliltä. Ei ole muiden päätettävissä oleva asia kuten ei ole miestenkää hiukset muuta kuin heidän itsensä päätettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut lyhyet hiukset melkein koko ikäni. Nyt on lyhyt polkka ja saan siitä paljon kehuja. Mulla on paljon hiuksia, mutta ne on tosi ohuita. Pitkät hiukset vaatii mulla paljon työtä eikä ne siltikään näytä hyvälle. Mulle lyhyet hiukset on just passelit. En ole koskaan tuntenut itseäni mitenkään miehekkääksi sen takia.

Vierailija
84/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian lyhyet hiukset niin näytät rekka lesbolta, se kauhein turn off naisissa vaikka ns normaaleista lesboista pidänkin.

Vierailija
85/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi suositella kyllä lyhyitä hiuksia lähtökohtaisesti.

Sinä voit kammata ne kolme hiustasi miten haluat ja pitää suusi kiinni.

Vierailija
86/88 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset pitävät pitkiä hiuksia vielä vanhempinakin. Muutenkin säilyvät hoikkina.

Miten liittyy hiuksiin tuo hoikkuus?

Suomimiehet kasvattaa jokainen kaljamahan ja nenäkarvat, kun sisäkumi alkaa paljastua. Joku geenijuttu kai sekin..

Vierailija
87/88 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä pidän itseäni tarkoituksella vähän ylipainosena ja hiuksia lyhyinä.. pysyy ällötykset kaukana.

Pitäisikö uskoa tuo selitys

Vierailija
88/88 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän näkee komeita, lyhyitä hiuksia naisilla. Tyypillinen lyhyt tukkamalli naisilla on semmoinen muodoton pata, tätitukka. Mutta toisilla on kyllä hienosti leikattu lyhyt tukka. Yleensä he myös muotoilevat sitä kampaustaan, laittavat hiuskiinnettä jne.

Joskus se eka lyhyt malli on ainoastaan pettymys ja se oikea malli löytyy vasta myöhemmin, muuntamalla alkuperäistä leikkausta. Oma tuttu leikkasi pitkän tukkansa lyhyeksi, eikä se kyllä heti hyvältä näyttänyt, mutta muotoutui sen jälkeen sellaiseksi, joka hänelle sopi hyvin.

"Lyhyt" on myös aika suhteellista, mitä sillä tarkoittaa. On niitä lyhyitä malleja, joissa pituus jää korvan päälle, kuten monilla miehillä, ja on polkkaa jne.