Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyet hiukset

Vierailija
01.01.2022 |

Oon 40v ja oon harkinnut ekaa kertaa lyhyitä hiuksia. Hiukset on ohuet ja lasimaiset. Nyt olkapäille tai vähän yli. Tykkään pitkistä kyllä. Silmälasit on. Pelkään että kadun ja näytän mieheltä. Kestää ikuisuuden kasvattaa takas. Kasvot on vinoneliön malliset. Kertokaas kokemuksianne, tykkäsittekö te, kaduitteko, hyvää, huonoa malliehdotuksia...

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinoneliön malliset kasvot? Onko pääsi suippo?

Vierailija
62/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ensin kokeilla lyhennyttää niin, ettei hiuksista tule ihan lyhyet. Siinä jo saa tuntumaa lyhyempiin hiuksiin.

Äkkiähän ne sitten lyhentää vaikka kuinka lyhyiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset pitävät pitkiä hiuksia vielä vanhempinakin. Muutenkin säilyvät hoikkina.

Kysyttiin ihan hiusmalleista. Ei ruodonmallista. Pysyttäisiin nyt aiheessa.

Molemmat liittyvät ulkonäköön.

Ap kysyi neuvoja ja vinkkejä lyhyistä hiuksista. Ei sitä miten 40v nainen pukeutuu tai ovatko pitkiä tai paksuja.

Kysyttiin hyviä ja huonoja puolia. Tällä tarkoitettiin käytännön puolesta, ei sitä mikä miellyttää miehiä. Kaikki ei sovi kaikille ja geenit rajaa myös mitä on mahdollista saada.

Vierailija
64/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinoneliön malliset kasvot? Onko pääsi suippo?

Kutsutaan myös timantin mallisiksi kasvoiksi. Googleta, ellet tiedä mitä se tarkoittaa.

Vierailija
65/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko tosissaan että te mietitte päänne puhki miten miellyttää naisia ulkoisesti? Ette kaipaa vaihtelua, kun pitää olla tietyn mallin mukaan?

Venäjällähän jo pikkutytöt opetetaan juomaan sievästi skumppaa ja sipsuttamaan korkkareilla. Jos niillä taidoilla pärjää elämässä niin hienoa. Sen on sitten pakko tapahtua jonkun hölmön siivellä.

Vierailija
66/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisilla ja e-korealaisilla naisilla on usein lyhyehköt tai puolipitkät hiukset. Näyttävät hyvältä. Heidän hiuslaatu on kai usein karkea. Ei pitkät tuo välttämättä mitään lisäarvoa, itsehän sinä sen määrittelet, mikä tuntuu ja näyttää hyvältä. Kullillisten mp ei voisi vähempää kiinnostaa muutenkaan :D

Vierailija
67/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaisilla ja e-korealaisilla naisilla on usein lyhyehköt tai puolipitkät hiukset. Näyttävät hyvältä. Heidän hiuslaatu on kai usein karkea. Ei pitkät tuo välttämättä mitään lisäarvoa, itsehän sinä sen määrittelet, mikä tuntuu ja näyttää hyvältä. Kullillisten mp ei voisi vähempää kiinnostaa muutenkaan :D

Eikä ole. 

Vierailija
68/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni lyhyiden hiuksien hyviä puolia:

Kuivuu nopeasti.

Näyttää usein omassa päässäni hiukan kuohkeammalta kuin pitkät, koska on enemmän kerroksia.

Särmä olo.

Ilahduttaa, kun voi omilla hiuksillaan näyttää vienosti keskisormea näille "hiukset ovat naisen kruunu" -tyypeille.

Pienempiä hiusklimppejä (tai jopa ei ollenkaan) viemäreissä ynnä muualla.

Lyhyiden hiuksien huonoja puolia:

jos on tarkka tyylistä, pitää leikata usein. (Tähän auttaa, jos opettelee itse tasoittamaan.)

Ei lämmitä talvella.

Ei saa kiinni kesällä, joten voi tuntua kuin olisi karvalakki päässä, jos ei ole aivan lyhyenlyhyet.

Kampaaja varmaan osaa neuvoa, sopiiko naaman kanssa vai ei, jos olet itse epävarma. Ainahan hiukset kasvaa takaisin, jos et tykkääkään.

Vierailija
69/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivuu nopeasti.

Näyttää usein omassa päässäni hiukan kuohkeammalta kuin pitkät, koska on enemmän kerroksia.

Särmä olo.

Ilahduttaa, kun voi omilla hiuksillaan näyttää vienosti keskisormea näille "hiukset ovat naisen kruunu" -tyypeille.

jos on tarkka tyylistä, pitää leikata usein. (Tähän auttaa, jos opettelee itse tasoittamaan.)

Ei lämmitä talvella.

Ei saa kiinni kesällä, joten voi tuntua kuin olisi karvalakki päässä, jos ei ole aivan lyhyenlyhyet.

Kampaaja varmaan osaa neuvoa, sopiiko naaman kanssa vai ei, jos olet itse epävarma. Ainahan hiukset kasvaa takaisin, jos et tykkääkään.

Varmaan ihanaa näyttää henkistä keskisormea miehille, jotka eivät ole sinusta muutenkaan kiinnostunetia. Todella hyödyllistä, mutta jatka samaan malliin. 😂

Vierailija
70/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiksimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivuu nopeasti.

Särmä olo.

Ei lämmitä talvella.

Varmaan ihanaa näyttää henkistä keskisormea miehille, jotka eivät ole sinusta muutenkaan kiinnostunetia. Todella hyödyllistä, mutta jatka samaan malliin. 😂

Viiksimies, jäisit ilman joka tapauksessa.

Vierailija
71/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiksimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivuu nopeasti.

Särmä olo.

Ei lämmitä talvella.

Hyvin näyttää toimivan, sinunkin oli pakko päästä kuittailemaan.

Vierailija
72/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä näytä keskisormea saadakseni jonkun kiinnostumaan, vaan siksi, että olen ärsyyntynyt hänen asenteistaan tai käytöksestään.

Vierailija
73/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiksimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivuu nopeasti.

Särmä olo.

Ei lämmitä talvella.

Viiksimies saa aina. Viiksimies ei ole riippuvainen AV-tyttöisistä. 😊

Vierailija
74/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset pitävät pitkiä hiuksia vielä vanhempinakin. Muutenkin säilyvät hoikkina.

Ulkonäkö ei liity aiheeseen. Vaan hoito, käytännöllisyys, hyvät ja huonot puolet. Ei kai täällä vieraat ihmiset tiedä näkemättä sopiiko mulle millaiset hiukset. Paitsi te miehen tiedätte näkemättäkin.

Vierailija
75/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei liity aiheeseen. Vaan hoito, käytännöllisyys, hyvät ja huonot puolet. Ei kai täällä vieraat ihmiset tiedä näkemättä sopiiko mulle millaiset hiukset. Paitsi te miehen tiedätte näkemättäkin.

Kaljuakin panee kerran. Ihme, kun ne sitten soittelevat perään ja haukkuvat.

Vierailija
76/88 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kiinnosta minkä kokoista ja näköistä te panette tai ette panis, vaan lyhyet hiukset😆🤣🙈

Vierailija
77/88 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun täti on 82-vuotias ja hiukset on olkapäille asti, saa kiinni. Itse en meinaa myöskään ikinä tuosta lyhyempää leikata.

Ei kysytty millaiset sulla on, tai jollain sukulaisilla...

Vierailija
78/88 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovita peruukkia jossain jos mahdollista niin antaa osviittaa..Toisille sopii ja toisille ei.Itse näytin mieheltä,eli huono päätös.

Vierailija
79/88 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljäkymppinen nainen, ollut välillä lyhyet ja välillä pitkät hiukset monta kertaa. Sanoisin että pitkät hiukset on usein arkisin tympeät, koska niiden laittaminen kauniisti vaatii vaivaa niin usein se on sitten vaan nopea ponnari joka näyttää tylsältä. Lyhyet hiukset on toisaalta pakko laittaa joka päivä, mutta laittaminen on nopeaa ja lopputulos pirtsakka. Sitten taas juhlatilanteessa voi tulla ikävä pitkiä hiuksia kun olisi aikaa laittaa hienosti mutta siitä lyhyestä ei välttämättä saa muuta kuin sen perusarkikuontalon. Juhlavuutta voi tietysti lisätä meikillä.

Vierailija
80/88 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiksimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiksimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivuu nopeasti.

Särmä olo.

Ei lämmitä talvella.

Viiksimies saa aina. Viiksimies ei ole riippuvainen AV-tyttöisistä. 😊

Ei saa. Viiksimiehet on rumia, joten en ymmärrä, miksi ne pilaa ulkonäkönsä rumilla viiksillä. Hyi olkoon.