Anopilta joululahjaksi jalkavoide
Kommentit (40)
Siis mitä? Mitä erityistä tuosta pitäisi ajatella? Ja miksi se olisi jotenkin erikoista että lahja on anopilta? Jos se on ap:n mielstä outoa, niin keneltä se olisi ollut sitten sopiva lahja? Mun mielestä jalkavoide on täysin neutraali lahja joka sopii lähes keneltä vaan kenelle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se anoppi sinulta sai? Mitä siitä pitäisi ajatella?
Perskindolia ja kauraryynejä.
Mä sain anopilta joskus semmoisen setin, jossa oli jalka- ja käsivoidetuubit. Käyttöön meni. Heittämällä parempi lahja kuin jokin kippo, joka jää kaapin perälle pölyä keräämään. Seuraavana vuonna sain shampoon ja hoitoaineen, valitettavasti haisivat aika kamalilta omaan nenään, niin ne jäivät käyttämättä. Eipä silti tulis mieleen valittaa.
Sillä on varmaan jalkafetissi....eikun....eikun..
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran huopapohjalliset kokoa 43. Ne kuulemma olis voinut leikata sopiviksi. Oma kengänkoko on 37.
I think we have the winner!
Eikös ne tuppaa kaikki pohjalliset olemaan leikattavaa sorttia nykyään.
^ En ymmärrä miksi jalkaa pitäisi hölvätä jollain voiteella
Olisin tyytyväinen. Jalkavoiteita kuluukin paljon erityisesti talvisaikaan.
No jos nyt jotain pitäisi, niin ajattelisin ettei anoppi ole keksinyt mitään erityistä lahjaa sinulle, vaan ostanut tollasen "yleisen ja helpon" lahjan joka suurimmalla osalla tulee käyttöön. Itse en mitään jalkavoiteita normaalisti käytä, mutta jos lahjaksi tulisi niin käyttäisin kyllä.
Ajattele vaikka että anoppi haluaa että sinun jalkasi eivät kuivu näin talvipakkasilla.
Hyvä lahja, kuivajalkaisena tykkäsin kovasti. Aikoinaan itse en saanut vanhemmalta anopilta koskaan mitään lahjaksi.
Ostan itse pienituloisena siskon perheelle (4 hlöä) jokaiselle omat joululahjat, itse saan ehkä jonkun yhden, pienen lahjan. Mulle kuitenkin on tärkeintä lasten ilo lahjoistaan, kuin laskea menikö kaikki justiin tasan.
Etkö tehnyt toivomuslista lahjoista, vai ostiko ihan lupaa kysymättä? Miten uskalsi antaa sinulle luvattoman lahjan. Taisi olla rajaton tai käveli ylitsesi.
Se on nyt pitkän keskustelun paikka anopin kanssa. Tai jos välit tuosta pahoin tulehtui, niin suosittelen terapiaa, että selviät kriisistä.
Anopin mielestä jalkasi ovat sen näköiset korput, että tulee tarpeeseen? 😀
Mikäköhän tuossa on ongelma. Näitä tuli mieleen, mutta en siis oikeasti tiedä, ja olisi kiva tietää.
- liian halpa?
- kosmetiikka (eritysesti jalkavoide) on turhaa?
- loukkaava, vihjaa että jalkasi eivät ole kunnossa?
Eli mikä noista vai jotain muuta? Annan itsekin tuon tyyppisiä lahjoja, eikä tarkoituksena ole loukata vaan ilahduttaa, joten olisi kiva tietää. Ei ole aiemmin tullut mieleen että joku voisi loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jossain aikuiset ihmiset ostaa toisilleen turhaa tavaraa josta jokainen mielensä pahoittaa?? Meillä tuo älyttiin lopettaa jo 20v sitten. Ei siinä ole mitään järkeä koska kirppikselle tai kierrätykseen ne kuitenkin menee. Muistetaan ja lahjotaan vain tasakymmeniä synttäreitä ja silloinkin hankitaan sitä mitä päivänsankari oikeasti haluaa tai annetaan rahana. Lapset on asia erikseen.
Myös lasten lahjonta on tänä päivänä hyvin tarkkaa. Vanhemmat antaa toivomuslistan ja sen mukaan mennään, voi tulla muuten krääsää tai sopimattomia lahjoja. Tai sitten antaa rahaa. En olisi tiennytkään, mutta luin tästä taannoin pitkän ketjun, jossa isovanhemmat haukuttiin, koska toimittiin omavaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran huopapohjalliset kokoa 43. Ne kuulemma olis voinut leikata sopiviksi. Oma kengänkoko on 37.
Oliko sellaiset leikattavat? Niitä myydään sellaisia, missä eri kokoja. Hyvä lahja minusta.
Ihanaa, sait lahjan anopilta! En itse ole näiden 13 vuoden aikana ikinä saanut.. aina kuitenkin lahjottu anoppia, muttei tämä toimi näköjään kahteen suuntaan. Tämä vuonna loppuu mun osalta myös lahjominen.
Sain jalkavoiteen lahjaksi ystävältäni ja tykkäsin tosi paljon!
Tykkäisin myös anopilta saatuna.
Mitäs se anoppi sinulta sai? Mitä siitä pitäisi ajatella?