Uskotko yliluonnolliseen?
Uskotko että ihminen voi kokea yliluonnollisia kokemuksia? Minä uskon.
Kommentit (20)
Kyllä, anoppi ilman meikkiä on kuin eri ihminen, yliluonnollista
Vierailija kirjoitti:
Heh mutta se vasta ois yliluonnollista jos anoppisi muuttuisi kuin eri ihmiseksi ilman että meikkaa tai puhdistaa meikit. Noin vain yhtäkkiä, sekunneissa ilman että mikään aineellinen muuttuu.
En mielestäni mutta pimeässä metsässä kulkiessa ylivilkas mielikuvitukseni laukkaa hurjana. Kokoajan vilkuilen taakseni ja olen näkevinäni liikettä näkökenttäni laidoilla. Autioiden talojen ikkunoihin en viitsi katsoa koska pelkään näkeväni jotain kauhistuttavaa katsomassa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh mutta se vasta ois yliluonnollista jos anoppisi muuttuisi kuin eri ihmiseksi ilman että meikkaa tai puhdistaa meikit. Noin vain yhtäkkiä, sekunneissa ilman että mikään aineellinen muuttuu.
Saivartelet mielelläsi, et tiedä totuutta
Vierailija kirjoitti:
En mielestäni mutta pimeässä metsässä kulkiessa ylivilkas mielikuvitukseni laukkaa hurjana. Kokoajan vilkuilen taakseni ja olen näkevinäni liikettä näkökenttäni laidoilla. Autioiden talojen ikkunoihin en viitsi katsoa koska pelkään näkeväni jotain kauhistuttavaa katsomassa minua.
Aah kumpa olisin mukanasi
Paska ketju kun täällä alapeukutetaan.
En usko yliluonnolliseen.
Uskon, että ihminen voi kokea yliluonnollisia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Paska ketju kun täällä alapeukutetaan.
Do not look at it, paree kolme alapeukkuu ku ei peukkuu ollenkaa
Jos henkimaailmaa pidetään yliluonnollisena, niin vastaus on ehdottomasti kyllä. Enkä pelkästään usko, vaan tiedän sen olevan totta, koska olen kokenut itse sellaisia asioita etten voi olla uskomatta.
Ei ole mitään yliluonnollista, koska jos olisi niin se olisi luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivartelet mielelläsi, et tiedä totuutta
No joo, en tunne perhettäsi.
En mielellläni uskoisi. Näen kuitenkin yhtenään unta entisistä jo edesmenneistä lemmikeistäni. Uni menee aina niin, että herään sängystäni ja entiset lemmikkini (Pari kissaa ja koira) ovat joko sängyllä tai sen vierellä lattialla. Ne tuijottavat minua, mutta niiden katse on tyhjä eikä ole erityisemmin tarkentunut mihinkään. Lemmikkini ovat takkuisia ja likaisia eivätkä ne reagoi jos kosketan niitä. Hetken kuluttua ne lähtevät kulkemaan poispäin ja huoneeni ovella vielä katsovat minuun aivan kuin kutsuakseen mukaansa. En halua seurata niitä ja toivon herääväni. Näen paljon unia mutta nuo tuntuu jotenkin erilaiselta.
Uskon että on asioita joille ei (vielä) ole keksitty selityksiä ja siksi ihmiset pitää niitä yliluonnollisina. Esim. se että joskus jotain epilepsiakohtausta on pidetty riivauksena, mutta nykyään tiedetään mistä se johtuu. Jos vaikka jossain ikivanhassa talossa avautuu ovia itsestään, niin en usko että takana on kuolleen ihmisen haamu, vaikka en osaisikaan selittää mistä se oikeasti johtuu.
Uskon, että toistaiseksi selittämättömiä asioita on olemassa. Kaikki on mahdollista.
Tuntematon ei ole välttämättä yliluonnollista.