Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreiden kannatusta kyllä ihmettelen.

Vierailija
20.04.2015 |

Tajusivatkohan kaikki äänestäneet että samalla kannattavat esim humanitaarisen maahanmuuton lisäämistä? Moni kun tuntuu luulevat että kyseessä oli henkilövaalit.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vihreitä, vaikka tiedän että maahanmuuton suhteen olen vähän eri linjoilla kuin puolue. Mutta kun oli joka puolueen kanssa samanlaisia yksittäisiä kysymyksiä joissa ei natsaa, niin jotainhan sitä on äänestettävä. Vihreiden perustulo-idea on poikkeuksellisen fiksu varsinkin sitten vastapainoksi.

Vierailija
62/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin. nehän on ihan idiootteja ja niiden mielipiteissä ei ole mitään järkeä. hyväosasia ituhippejä jotka ei ymmärrä työn teon ja elämisen päälle mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko sä pahvi, että Suomen pakolaiskiintiö oli huimat 1000 viime vuonna kun taas siellä Ruotsissa se oli 20 000. Pieni ero, vähä eri mittakaava. Ei mun elämää ainakaan haittaa jos tänne lisää ihmisiä tulee, ollaan EU:hun liitytty ja me otetaan säälittävän vähän pakolaisia ja niiden otto ei Suomea kaada. Moni on täällä vaan kunnes olot paranee tai alkavat veronmaksajiksi kun heidät joku palkkaa ja kielemme opetusta annetaan. (viime vuonna tulleista ei ole iso osa saanut vielä opetusta)

Vierailija
64/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:16"]Persuille vihreät = maahanmuuton kannatus ja persut taas omasta mielestään ovat muutakin kuin "maahanmuuttokriittinen" puolue. Käsittääkseni vihreiden ohjelmassa ei muuten ollut tavoitetta lisätä humanitääristä maahanmuuttoa, mutta toki puolueena ihmisoikeudet ovat tärkeässä asemassa ja tiedostetaan tarve maahanmuutolle. [/quote] No väärin käsitit. 750 lisäystä ajavat.

[/quote]

kymmenessä vuodessa tuohan tekee jo 7500 ihmistä. Kyllä nyt on Suomi pilalla jos tuollainen kamala joukko tänne muuttaa. Suomalainen kulttuuri on tuhottu .... joo :)
[/quote]

No nykyistenkään kanssa ei pärjätä, joten onhan tuo ongelma. Varsinkin kun nyt puhutaan humanitaarista maahanmuutosta eikä tanskalaisista insinööreistä. .

Vierailija
65/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:30"]Tajuatko sä pahvi, että Suomen pakolaiskiintiö oli huimat 1000 viime vuonna kun taas siellä Ruotsissa se oli 20 000. Pieni ero, vähä eri mittakaava. Ei mun elämää ainakaan haittaa jos tänne lisää ihmisiä tulee, ollaan EU:hun liitytty ja me otetaan säälittävän vähän pakolaisia ja niiden otto ei Suomea kaada. Moni on täällä vaan kunnes olot paranee tai alkavat veronmaksajiksi kun heidät joku palkkaa ja kielemme opetusta annetaan. (viime vuonna tulleista ei ole iso osa saanut vielä opetusta)
[/quote]

Tota, tajuatko missä jamassa Ruotsi nyt on pakolaisten kanssa? ?? Samaa haluat Suomeen?

Vierailija
66/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:30"]Tajuatko sä pahvi, että Suomen pakolaiskiintiö oli huimat 1000 viime vuonna kun taas siellä Ruotsissa se oli 20 000. Pieni ero, vähä eri mittakaava. Ei mun elämää ainakaan haittaa jos tänne lisää ihmisiä tulee, ollaan EU:hun liitytty ja me otetaan säälittävän vähän pakolaisia ja niiden otto ei Suomea kaada. Moni on täällä vaan kunnes olot paranee tai alkavat veronmaksajiksi kun heidät joku palkkaa ja kielemme opetusta annetaan. (viime vuonna tulleista ei ole iso osa saanut vielä opetusta)
[/quote]

Tota, tajuatko missä jamassa Ruotsi nyt on pakolaisten kanssa? ?? Samaa haluat Suomeen?
[/quote]

Just sanoin et ERI ASIA. Kai tiedät et 20 000 ihmistä johtaa erilaiseen lopputulokseen kuin 1000? Ei sitä tosta enää nosteta, eikä tarviikkaa mun mielestä, mutta Suomessa liioitellaan näitä "vaaroja".

Vierailija
67/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:30"]Tajuatko sä pahvi, että Suomen pakolaiskiintiö oli huimat 1000 viime vuonna kun taas siellä Ruotsissa se oli 20 000. Pieni ero, vähä eri mittakaava. Ei mun elämää ainakaan haittaa jos tänne lisää ihmisiä tulee, ollaan EU:hun liitytty ja me otetaan säälittävän vähän pakolaisia ja niiden otto ei Suomea kaada. Moni on täällä vaan kunnes olot paranee tai alkavat veronmaksajiksi kun heidät joku palkkaa ja kielemme opetusta annetaan. (viime vuonna tulleista ei ole iso osa saanut vielä opetusta) [/quote] Tota, tajuatko missä jamassa Ruotsi nyt on pakolaisten kanssa? ?? Samaa haluat Suomeen?

[/quote]

No toisaalta Ruotsi ei oo lamassa, siellä ei leikata sosiaalietuuksia, ja työttömyysaste on alhainen. Perhe-etuudet ovat paremmat ja joustavammat, ihmiset elävät pidempään ja ovat onnellisempia. Palkat on paremmat ja työvoimasta on pulaa.

Joo, kaikki maahanmuuttajat eivät ole siellä integroituneet, mutta väite siitä että ruotsalainen yhteiskunta on hajoamassa siihen on vähintäänkin liioiteltu.

Vierailija
68/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:30"]Tajuatko sä pahvi, että Suomen pakolaiskiintiö oli huimat 1000 viime vuonna kun taas siellä Ruotsissa se oli 20 000. Pieni ero, vähä eri mittakaava. Ei mun elämää ainakaan haittaa jos tänne lisää ihmisiä tulee, ollaan EU:hun liitytty ja me otetaan säälittävän vähän pakolaisia ja niiden otto ei Suomea kaada. Moni on täällä vaan kunnes olot paranee tai alkavat veronmaksajiksi kun heidät joku palkkaa ja kielemme opetusta annetaan. (viime vuonna tulleista ei ole iso osa saanut vielä opetusta)
[/quote]

[/quote]

Just sanoin et ERI ASIA. Kai tiedät et 20 000 ihmistä johtaa erilaiseen lopputulokseen kuin 1000? Ei sitä tosta enää nosteta, eikä tarviikkaa mun mielestä, mutta Suomessa liioitellaan näitä "vaaroja".
[/quote]

No siitä nyt ei ole mitään takuita, että nostetaanko tulevaisuudessakin.

Vierailija
69/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:16"]Persuille vihreät = maahanmuuton kannatus ja persut taas omasta mielestään ovat muutakin kuin "maahanmuuttokriittinen" puolue. Käsittääkseni vihreiden ohjelmassa ei muuten ollut tavoitetta lisätä humanitääristä maahanmuuttoa, mutta toki puolueena ihmisoikeudet ovat tärkeässä asemassa ja tiedostetaan tarve maahanmuutolle. [/quote] No väärin käsitit. 750 lisäystä ajavat.

[/quote]

kymmenessä vuodessa tuohan tekee jo 7500 ihmistä. Kyllä nyt on Suomi pilalla jos tuollainen kamala joukko tänne muuttaa. Suomalainen kulttuuri on tuhottu .... joo :)
[/quote]

No nykyistenkään kanssa ei pärjätä, joten onhan tuo ongelma. Varsinkin kun nyt puhutaan humanitaarista maahanmuutosta eikä tanskalaisista insinööreistä. .
[/quote]

Miten me ei pärjätä vaikka viime vuonna tulleiden syyrialaisten kanssa? Ovatko olleet uutisissa taposta tai raiskauksista? Ovatko sua loukanneet? Ootko edes tavannut ketään sieltä tullutta?

Vierailija
70/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujako tässä pitäsi äänestää ja suoraan sanottuna anoa eläinten kidutusta? Olen ylpeä arvoistani ja pidän niistä kiinni. Haluan meidän kulttuuria epäkunnioittavat ja yhteiskuntaan integroitumista vastustavat, täällä loisivat ja rikoksia tekevät mamut painumaan sinne mistä tulivatkin - sen sijaan ne jotka käyttäytyvät hyvin ja hankkivat itse toimeentulonsa ovat hyvin tervetulleita. Eläinten olot ovat minulle tärkeämpiä kuin maahanmuuttajien hyysääminen - valitsisin siis vihreät näistä kahdesta vaihtoehdosta.

Olen elämäni aikana nähnyt täällä ja Keski-Euroopassa asuessani niin raakaa eläinten kiduttamista, että en voi käsittää kuinka valtaosa ihmisistä ei välitä. Kiinnostaa vain oma napa ja lauantai-illan brunssit, viis siitä että monet kidutetaan siltä välin hengiltä. Nimenomaan, KIDUTETAAN. Voisi verrata siihen että teitä ensin juoksutettaisiin henkihieveriin, sen jälkeen katkaistaisiin kädet, aletaan repimään ihoa irti. Miettikää tätä edes muutama sekunti mielikuvien ja fiilistelyn kera. Niin, mutta eihän niin tule käymään, joten ei haittaa. Odottakaa vaan - Karma is a bitch! Oksettaa ja ällöttää tämän yhteiskunnan itsekeskeisyys ja eläimistä sekä luonnosta piittaamattomuus. Tai oliskin vain piittaamattomuutta ja jätettäisiin ne eläimet rauhaan, mutta ei. Pitää kiduttaa niitä että saadaan kivat turkistakit ja Canada Goosen takit niskaan ja instaan vähän posetuskuvia. ;)

Ääneni menee jatkossakin vihreille, olettaen että jokin muu puolue ei ala katsomaan asiakseen eläinten asiallisen kohtelun edesauttamista. Maailmassa pitäisi olla huomattavasti enemmän lojaaleja ja täysjärkisiä ihmisiä jotka handlaisivat taloudellisen puolen rikkomatta eettisiä arvoja ja normeja.

Vierailija
71/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:30"]Tajuatko sä pahvi, että Suomen pakolaiskiintiö oli huimat 1000 viime vuonna kun taas siellä Ruotsissa se oli 20 000. Pieni ero, vähä eri mittakaava. Ei mun elämää ainakaan haittaa jos tänne lisää ihmisiä tulee, ollaan EU:hun liitytty ja me otetaan säälittävän vähän pakolaisia ja niiden otto ei Suomea kaada. Moni on täällä vaan kunnes olot paranee tai alkavat veronmaksajiksi kun heidät joku palkkaa ja kielemme opetusta annetaan. (viime vuonna tulleista ei ole iso osa saanut vielä opetusta) [/quote] Tota, tajuatko missä jamassa Ruotsi nyt on pakolaisten kanssa? ?? Samaa haluat Suomeen?

[/quote]

No toisaalta Ruotsi ei oo lamassa, siellä ei leikata sosiaalietuuksia, ja työttömyysaste on alhainen. Perhe-etuudet ovat paremmat ja joustavammat, ihmiset elävät pidempään ja ovat onnellisempia. Palkat on paremmat ja työvoimasta on pulaa.

Joo, kaikki maahanmuuttajat eivät ole siellä integroituneet, mutta väite siitä että ruotsalainen yhteiskunta on hajoamassa siihen on vähintäänkin liioiteltu.
[/quote]

55 no-go aluetta, jonne ei ole poliisilla asiaa. Mikähän on tilanne muutaman vuoden päästä? ? Ai niin joo, ne lopettaa riehumisen ja sopeutuvat yhteiskuntaan kun kantaväestö vaan lopettaa rasistisen suhtautumisen...

Vierailija
72/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:32"]

[/quote]

Puhutko nyt maahanmuuttajista vai pakolaisista? Et taida itsekään ymmärtää. Ei se mitään, persut on sulle ihan oikea viiteryhmä, sielläkään ei ymmärretä.

Vierailija
73/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina äänestänyt vihreitä, koska mulla on samanlaiset arvot kuin niillä, sekä ihmis- että eläinoikeuskysymyksissä kuin ympäristönsuojelussakin. 

Tällä kertaa äänestin kuitenkin demareita, koska halusin äänestää konservatiivihallitusta vastaan. Ei valitettavasti auttanut. Onneksi vihreät saivat kuitenkin paljon ääniä ilman minuakin! 

Vierailija
74/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:30"]Tajuatko sä pahvi, että Suomen pakolaiskiintiö oli huimat 1000 viime vuonna kun taas siellä Ruotsissa se oli 20 000. Pieni ero, vähä eri mittakaava. Ei mun elämää ainakaan haittaa jos tänne lisää ihmisiä tulee, ollaan EU:hun liitytty ja me otetaan säälittävän vähän pakolaisia ja niiden otto ei Suomea kaada. Moni on täällä vaan kunnes olot paranee tai alkavat veronmaksajiksi kun heidät joku palkkaa ja kielemme opetusta annetaan. (viime vuonna tulleista ei ole iso osa saanut vielä opetusta)
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi vittu et oi seurannu uutisia?! Tämä vuonna on kuollut jo monta viatonta mamujen takia vaikka niitä on vähemmän! Mitä liioittelua tuossa on? Mitä jos se olisi sinun läheisesi joka kuolee mamun takia, turha sitten on itkeä!

Vierailija
75/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:30"]

niin minäkin. nehän on ihan idiootteja ja niiden mielipiteissä ei ole mitään järkeä. hyväosasia ituhippejä jotka ei ymmärrä työn teon ja elämisen päälle mitään

[/quote]

Vihreissä on enemmän yrittäjiä kuin missään muussa puolueessa. Tarkista faktasi ennen kuin alat huudella.

Vierailija
76/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:32"]

[/quote]

Puhutko nyt maahanmuuttajista vai pakolaisista? Et taida itsekään ymmärtää. Ei se mitään, persut on sulle ihan oikea viiteryhmä, sielläkään ei ymmärretä.
[/quote]

Pakolaisista, kuten edellinen kirjoittaja. En tietenkään yleistä kaikkia maahanmuuttajia pakolaisiksi, esim oma mieheni on muuttanut Suomeen 12-vuotiaana eli ihka aito mamu ;)

Vierailija
77/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:32"]

[/quote]

[/quote]

Sanoin pakolaiskiintiö. Lueppa uusiks. Ja maahanmuuttajat ei usein saa edes oleskelulupaa ilman duunia, ei se suomalaisen paksuks pamauttaminen ja sen perusteella jääminen niin yleistä ole.

Vierailija
79/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:30"]

[/quote]

Vihreissä on enemmän yrittäjiä kuin missään muussa puolueessa. Tarkista faktasi ennen kuin alat huudella.
[/quote]

Linkki kiitos!

Vierailija
80/101 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:30"]Tajuatko sä pahvi, että Suomen pakolaiskiintiö oli huimat 1000 viime vuonna kun taas siellä Ruotsissa se oli 20 000. Pieni ero, vähä eri mittakaava. Ei mun elämää ainakaan haittaa jos tänne lisää ihmisiä tulee, ollaan EU:hun liitytty ja me otetaan säälittävän vähän pakolaisia ja niiden otto ei Suomea kaada. Moni on täällä vaan kunnes olot paranee tai alkavat veronmaksajiksi kun heidät joku palkkaa ja kielemme opetusta annetaan. (viime vuonna tulleista ei ole iso osa saanut vielä opetusta)
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi vittu et oi seurannu uutisia?! Tämä vuonna on kuollut jo monta viatonta mamujen takia vaikka niitä on vähemmän! Mitä liioittelua tuossa on? Mitä jos se olisi sinun läheisesi joka kuolee mamun takia, turha sitten on itkeä!
[/quote]

Mamu ja PAKOLAINEN on eri asia ihminen hyvä. Mä tässä ihmettelen mitä ne pakolaiset on tehnyt. HUMANITÄÄRINEN viittaa juuri pakolaisiin jos et tiennyt, nää Ghanalaiset sankarit ynnä muut on ihan työn/naisen/perheen perässä tänne tulleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi