Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv4 verenvuotoa

Vierailija
25.03.2015 |

Onko muilla ollut ja menikö kesken? Mulla muutaman päivää ollut..välillä enemmän välillä vähemmän.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa on todennäköisesti keskenmeno, eikä sille kyllä voi mitään tehdä, kun mitään ei näy ultrassakaan. Odota viikko ja tee uusi raskaustesti.

Vierailija
2/10 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille soitin, sanoi että monella on ollut mutta ei auta ku ootella :/ en tykkää tästä yhtään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuosi vähän ja olikin hematooma. Oli kivuton vuoto. Onko sulla kipuja?

Vierailija
4/10 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:16"]Mulla vuosi vähän ja olikin hematooma. Oli kivuton vuoto. Onko sulla kipuja?
[/quote]ei mitenkää erityisesti..pieniä menkka jomotuksia mut kipua ei

Vierailija
5/10 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin menkka jomotukset kuulostavat aika pahaenteisiltä, varmaan kohtu supistelee :(

Vierailija
6/10 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun alkoi kohdunulkoinen vuotaa niin makasin kaksinkerroin ja puuskutin. En pystynyt tehdä mitään.

Vierailija
7/10 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:23"]Mulla kun alkoi kohdunulkoinen vuotaa niin makasin kaksinkerroin ja puuskutin. En pystynyt tehdä mitään.
[/quote]mulla ei onneksi niin ole. Harmi että sulle kävi niin :/ mut ei ole kipua vaan sellaista mite sen nyt sanois..menkkoja muistuttavaa tuntemusta mitä on kyllä ollut jo oviksesta muutaman päivän eteenpäi. Inhottavaa joutua odottamaa ja mitään ei voi tehä :/

Vierailija
8/10 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi testata noin aikaisin? Vain 50 % raskauksista jatkuu viikosta 4 eteenpäin. Siksi suositellaan että testataan vasta kun menkat yli viikon myöhässä.

Vierailija
9/10 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:32"]Miksi testata noin aikaisin? Vain 50 % raskauksista jatkuu viikosta 4 eteenpäin. Siksi suositellaan että testataan vasta kun menkat yli viikon myöhässä.
[/quote]halusin testata koska olin ihan varma että tärppi kävi. Mielenrauha..

Vierailija
10/10 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuki ekasta raskaudesta rv 4 kohdilla hiukan verta. Ehkä päivän. Raskaus jatku normaalisti. Tyttö nyt 11v. Viime kesäinen raskaus meni kesken. Rv 4 alko pieni verenvuoto. Välillä loppu. Menkkaoireita ja rv 6 alkoi ruskea vuoto joka rv 7 sit tulikin hyytymiä ja kesken meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi